Grenlandia nie na sprzedaż

1. Data: 2019-08-20 06:35:51

Temat: Grenlandia nie na sprzedaż
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jeśli Trump naprawdę rozważa zakup, to oszalał"

niech sobie kupi Tajke za skrzynke jablek, moze jeszcze mozna
--
gazebo

2. Data: 2019-08-20 06:41:09

Temat: Re: Grenlandia nie na sprzedaż
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/08/2019 o 05:35, gazebo pisze:
> "Jeśli Trump naprawdę rozważa zakup, to oszalał"
>

> niech sobie kupi Tajke za skrzynke jablek, moze jeszcze mozna
a mowiac bardziej serio, niech kupi Polske, problem z wizami rozwiazany
od reki

--
gazebo

3. Data: 2019-08-20 23:00:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-20 06:41, gazebo wrote:

> a mowiac bardziej serio, niech kupi Polske, problem z wizami rozwiazany
> od reki

Czyżbyś nie rozumiał, po co on tak naprawde jedzie do tej Danii?

//i co jest przygotowywane?

4. Data: 2019-08-21 19:30:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/08/2019 o 22:00, Izaura pisze:

> Czyżbyś nie rozumiał, po co on tak naprawde jedzie do tej Danii?
>
> //i co jest przygotowywane?

wizy

--
gazebo

5. Data: 2019-08-22 19:48:20

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik gazebo napisał:
> "Jeśli Trump naprawdę rozważa zakup, to oszalał"
>

> niech sobie kupi Tajke za skrzynke jablek, moze jeszcze mozna

Po odmowie walnął focha i zrezygnował z wizyty w Danii.

6. Data: 2019-08-22 21:21:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/08/2019 o 18:48, s...@g...com pisze:

> Po odmowie walnął focha i zrezygnował z wizyty w Danii.

w Polsce bedzie dluzej, moze cos jednak kupi:]

--
gazebo

7. Data: 2019-08-24 11:36:57

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik gazebo napisał:

> w Polsce bedzie dluzej, moze cos jednak kupi:]

Nie kupi tylko weźmie:)

Wg internetów (Michalkiewicz) do min. finansów już wpłynęło
pisemko z kwotą roszczeń na 1 bln pln.

Za bazy usańskie PL zapłaci 100%, czyli mamy podwójne standardy.
USAńce stacjonują w lepszej części UE np. w DE za składki wszystkich państw,
natomiast bazy PL będą za pieniądze PL, czyli chujnia z patatajnią.

I ten Pompeło:
https://youtu.be/n3SGwInC0DY

Dobrze to nie wygląda. Grupowe srulki wraz z PISem gaszą pożar
jak mogą.

8. Data: 2019-08-24 12:22:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/08/2019 o 10:36, s...@g...com pisze:

> [...]
>
> I ten Pompeło:
> https://youtu.be/n3SGwInC0DY
>

> Dobrze to nie wygląda. Grupowe srulki wraz z PISem gaszą pożar

czyli jestesmy w domu, ciekawe jak oni godza fakt, ze polowa naszego
sprzetu bojowego, pochodzenia ZSRR, starego, jest caly czas wspierana
technicznie przez Rosje, piekny dualizm swoja droga

--
gazebo

9. Data: 2019-08-24 20:15:12

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.08.19 um 21:21 schrieb gazebo:

> w Polsce bedzie dluzej, moze cos jednak kupi:]

Duda rozwaza sprzedaz Podlasia. Czego sie nie robi dla dobrodzieja.

NB. DJT mial wpasc do Danii, a pozniej do Polski. Ciekawe czy mu sie
zechce leciec kawal drogi tylko do Polski?

--
saluto
Silvio Balconetti

10. Data: 2019-08-24 21:35:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/08/2019 o 19:15, Silvio Balconetti pisze:

> Duda rozwaza sprzedaz Podlasia. Czego sie nie robi dla dobrodzieja.
>
> NB. DJT mial wpasc do Danii, a pozniej do Polski. Ciekawe czy mu sie
> zechce leciec kawal drogi tylko do Polski?

kiedys wykrakalem premiera i prezydenta w postaci braci, teraz poczekam
co znowu

--
gazebo

Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...
Róbmy swoje!
Eksterminacja poprzez tolerancję - rozmowa z Krzysztofem Karoniem cz 1. ZOBACZ KONIECZNIE
Szwajcaria tez upada
NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)