Grenlandia nie na sprzedaż

11. Data: 2019-08-31 04:17:13

Temat: Re: Grenlandia nie na sprzedaż
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 06:41:10 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> a mowiac bardziej serio, niech kupi Polske, problem z wizami rozwiazany
> od reki
>
> --
> gazebo

przestań sprzedawczyku wycierać sobie gębę Polską.
dla prawdziwych Polaków danie wiz do USA jest bez znaczenia.

12. Data: 2019-08-31 04:25:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 06:35:52 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> "Jeśli Trump naprawdę rozważa zakup, to oszalał"
>

> niech sobie kupi Tajke za skrzynke jablek, moze jeszcze mozna
> --
> gazebo

Grenlandii nie kupi, bo są rzeczy niemożliwe.
Zauważ, że właścicielami Grenlandii nie są Rosjanie, jeśli cokolwiek zauważyć możesz.

jacek

13. Data: 2019-08-31 07:25:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/08/2019 o 03:17, j...@o...pl pisze:

> przestań sprzedawczyku wycierać sobie gębę Polską.
> dla prawdziwych Polaków danie wiz do USA jest bez znaczenia.

smutno troche, ze jestes sam, wspolczuje

--
gazebo

14. Data: 2019-08-31 07:26:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/08/2019 o 03:25, j...@o...pl pisze:

> Grenlandii nie kupi, bo są rzeczy niemożliwe.
> Zauważ, że właścicielami Grenlandii nie są Rosjanie, jeśli cokolwiek zauważyć
możesz.

> jacek

racja, Polacy by sprzedali

--
gazebo

15. Data: 2019-09-07 02:34:04

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 07:25:50 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> smutno troche, ze jestes sam, wspolczuje
>
> --
> gazebo

nie jestem sam, ale mniejsza o to.
ależ mi łaska; danie wiz do USA, czyli de facto falka kradnięcia zasobów ludzkich
i tym samym finansowych następnego, rozwijającego się za szybko, kraju.
przecież na wykształcenie, od oseska do ukończenia studiów, wydajemy około 300
tys. złotych. i fajnie, klaszczajmy wszyscy w ręce, że to my właśnie ponieśliśmy
koszt utrzymania danej osoby, która przysporzy zysków ze swej pracy innym.
jakże jest pięknie, że na zachód, przez 8 platformerskich lat wyemigrowało 2
miliony polaków.

ogólnie, to przecież jestem sam, tak jak ogólnie nic o świecie nie wiem.

naprawdę nie chce mi się już za bardzo pisać rzeczy oczywistych,
jacek

16. Data: 2019-09-07 02:48:59

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 07:26:16 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> racja, Polacy by sprzedali

ty gazebo na pewno; wiem, że piszę to złośliwie.
wszystko wykrzywiać można, tak jak co miał na myśli Sienkiewicz, gdy mówił o
Inflantach.

jacek

17. Data: 2019-09-07 06:33:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2019 o 01:34, j...@o...pl pisze:

> [...]
>
> ogólnie, to przecież jestem sam, tak jak ogólnie nic o świecie nie wiem.
>
> naprawdę nie chce mi się już za bardzo pisać rzeczy oczywistych,

zgadzam sie, PRL kraina miodem i mlekiem plynaca

--
gazebo

18. Data: 2019-09-07 06:34:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2019 o 01:48, j...@o...pl pisze:

> ty gazebo na pewno; wiem, że piszę to złośliwie.
> wszystko wykrzywiać można, tak jak co miał na myśli Sienkiewicz, gdy mówił o
Inflantach.

> jacek

nie ogarniasz otoczenia

--
gazebo

19. Data: 2019-09-07 08:45:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2019 02:34:05 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
>
> ogólnie, to przecież jestem sam, tak jak ogólnie nic o świecie nie wiem.
>
> naprawdę nie chce mi się już za bardzo pisać rzeczy oczywistych,

Żeby ta osoba tutaj została, należy jej zapewnić wolność od ideologicznej
kontroli i nagabywań porównywalną z najlepszymi latami Zachodu. Tymczasem
preferuje się jedną, góra dwie opcje. A jak mam brać sobie żonę i mieć z nią
dzieci, kiedy nie ma we Wrocławiu szkoły podstawowej z japońskim jako pierwszym
językiem obcym i wykładem religii buddyjskiej, gdzie mogłyby się wychować.
Wybór jest generalnie między religią rzymską, protestantami, prawosławiem
i judeomarksizmem. Nawet nie ma szkoły polskiej rodzimowierczej. Nic, co by
wychowywało do innego systemu niż monopartia.

20. Data: 2019-09-10 05:23:21

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2019 08:45:01 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> i judeomarksizmem. Nawet nie ma szkoły polskiej rodzimowierczej. Nic, co by
> wychowywało do innego systemu niż monopartia.

Jakubie, chyba zbyt dużo wymagasz; nie da się w każdym dużym mieście stworzyć
szkół z pierwszym językiem obcym i wykładem takiej religii, jaką ktoś sobie życzy,
bo po prostu za mało byłoby uczniów, by spełnić wszelkie indywidualne
"zachcianki". Jednak można pomyśleć o jakiejś formie dofinansowania
dla rodziców pragnących kształcić dzieci w kierunkach nieszkodliwej wiary
wyznawanej przez tychże rodziców.

serdecznie,
jacek

Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...
Róbmy swoje!
Eksterminacja poprzez tolerancję - rozmowa z Krzysztofem Karoniem cz 1. ZOBACZ KONIECZNIE
Szwajcaria tez upada
NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)