Grenlandia nie na sprzedaż

21. Data: 2019-09-10 05:46:58

Temat: Re: Grenlandia nie na sprzedaż
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 września 2019 05:23:22 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]

Poza tym, co wcześniej napisałem, uważam, choć jestem chrześcijaninem i uważam
tę wiarę za najwspanialszą, jaka istnieć może, że nie mam żadnego prawa,
by negować np. Słowiaństwo, choćby dlatego, że z tego przecież sam wyrosłem,
ani innych wyplenionych przez wyznawców "mojej" wiary zapatrywań.
Zawsze można dyskutować i zostać przy swoim, jeśli w to co wierzysz, jest dobre.

jacek

22. Data: 2019-09-10 10:32:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 września 2019 05:23:22 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> Jakubie, chyba zbyt dużo wymagasz; nie da się w każdym dużym mieście stworzyć
> szkół z pierwszym językiem obcym i wykładem takiej religii, jaką ktoś sobie życzy,
> bo po prostu za mało byłoby uczniów, by spełnić wszelkie indywidualne
> "zachcianki". Jednak można pomyśleć o jakiejś formie dofinansowania
> dla rodziców pragnących kształcić dzieci w kierunkach nieszkodliwej wiary
> wyznawanej przez tychże rodziców.
>
> serdecznie,
> jacek

We Wrocławiu co najmniej jedna klasa by się na pewno zebrała, nie ulega
wątpliwości.

Gdybym miał fundusze multimilionera, to z własnej kieszeni zafundowałbym taką
szkołę, gdzie oprócz buddyzmu i języka japońskiego dzieci uczyłyby się jeszcze
podstaw sztuk walki, medycyny naturalnej, kaligrafii, lukratywnych rzemiosł
artystycznych, umiejętności sprawnego gromadzenia, przetwarzania i dystrybucji
dużych ilości informacji oraz solidnej wiedzy o charakterze psychologicznym
i społeczno-sterowniczym. Od przedszkola do matury; wszytko po to, żeby
w każdej sytuacji, niezależnie od najbardziej nawet zrujnowanej kondycji
miejsca w którym przyjdzie się im znaleźć - absolwenci placówki byli w stanie
wstać jako pierwsi na nogi, wyjść na czołówkę dzięki zdolnościom i ciężkiej
pracy i być katalizatorem oraz przewodnikiem dla innych.

23. Data: 2019-09-15 09:55:04

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 września 2019 10:32:01 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> wstać jako pierwsi na nogi, wyjść na czołówkę dzięki zdolnościom i ciężkiej
> pracy i być katalizatorem oraz przewodnikiem dla innych.

Jakubie, gdybyś miał fundusze multimilionerów, czy ich nie miał, zrozumiałbyś
że nic kupić się da. Na krótką chwilę to wydaje się np. takiemu Sorosowi,
że świat jest do kupienia, czy USA i Rosji, też tak się wydaje, ale tak prawdę
mówiąc nigdy tak nie jest.

I takie prawo obowiązuje zawsze, niezależnie od tego, czy rządzi sprzedajne PO,
czy mniej chytry, choć swoiście bardziej bystry, PIS.

Poza tym ta ciężka praca nauczania o wstawaniu na nogi i jej uwieńczenie
są tak przereklamowane, jak wtłaczanie, że 99% istoty to praca, a reszta to czysty
talent.

jacek

24. Data: 2019-09-15 19:35:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 września 2019 09:55:05 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> są tak przereklamowane, jak wtłaczanie, że 99% istoty to praca, a reszta to czysty

Nie kupowałbym przecież nic oprócz świętego spokoju, W którym można byłoby
wychować elitę uzdolnionych ludzi o wysokim poziomie kultury i pozytywnym
wpływie na kierunek historii, tak aby przeciwstawić się fali barbarzyństwa
i uratować poziom kultury materialnej i umysłowej przed erozją.

Wielu ludzi miało iluzję, że Soros to właśnie robi, a tymczasem postępował
zupełnie odwrotnie. Na początku finansował wartościowe inicjatywy po czym po
jakimś czasie dawał wybór: albo je skorumpować i odwrócić na nice albo zostawić
na lodzie. W ten sposób mamy taki bajsiundziuk, jaki mamy, bo on tylko jeszcze
bardziej prowokuje swoich rzekomych przeciwników do konfrontacji i staczania
się na pozycje faszyzmu i bezhołowia niż gdyby temu nie "zapobiegał". Albo to
stary sklerotyk, który nie rozumie zasady, że każda akcja powoduje reakcję,
albo świadomie mu chodzi o takie przeciągnięcie wahadła, żeby odchyliło się
na drugą stronę.

Sama zasada, jaką Isaac Asimov podał w książce pt. Fundacja - jest jak
najbardziej sensowna, na miejscu multimilionerskim jednak tworzyłbym
społeczność o charakterze mniej konfrontacyjnym, działającą jako pomost
i podpora dla silnych indywidualności, intelektualistów, statystów,
entrepreneurów, producentów etc. których zadaniem byłoby zaszczepianie
i budowanie nowych wartości na istniejącym już podłożu, a nie równanie
wszystkiego z ziemią.

25. Data: 2019-09-15 19:41:59

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 15 Sep 2019 00:55:04 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <9...@g...c
om>
od j...@o...pl :

>Na krótką chwilę to wydaje się np. takiemu Sorosowi,
>że świat jest do kupienia, czy USA i Rosji, też tak się wydaje, ale tak prawdę
>mówiąc nigdy tak nie jest.

KGB, papież Franciszek, George Soros, Olavo de Carvalho i na dokładkę Mateusz
Morawiecki:
https://andsol.wordpress.com/2019/09/05/morawiecki-m
a-teraz-pod-gorke/

26. Data: 2019-09-22 05:16:25

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 września 2019 19:35:51 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> entrepreneurów, producentów etc. których zadaniem byłoby zaszczepianie
> i budowanie nowych wartości na istniejącym już podłożu, a nie równanie

Jakubie, chciałem tylko powiedzieć, że bez zmiany podejścia możnych państw
tego świata i przewartościowania dokonywanych przez nie czynów lub zmuszenia
ich do tego na drodze uczciwych, tajnoorganizacyjnie niesterowanych ruchów
społecznych,
żadne pieniądze nie są w stanie doprowadzić do tego, co mniej więcej określamy
sprawiedliwością.

Za indywidualnością zawsze byłem i będę, tak sam jak za tym, aby wszechobecne
na dzień dzisiejszy indywidualizmy nie stwarzały tylko sobie monopolu na dobrobyt.

jacek

Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...
Róbmy swoje!
Eksterminacja poprzez tolerancję - rozmowa z Krzysztofem Karoniem cz 1. ZOBACZ KONIECZNIE
Szwajcaria tez upada
NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)