Grilowany pstrag

1. Data: 2004-05-06 04:34:11

Temat: Grilowany pstrag
Od: "Ketmia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Serdecznie prosze o jakis przepisik dotyczacy przyrzadzenia pstraga na
grilu...

1. Data: 2004-05-06 05:35:36

Temat: Odp: Grilowany pstrag
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie prosze o jakis przepisik dotyczacy przyrzadzenia pstraga na
> grilu...
>
> Pozdrawiam

Robie tak:
pstraga (uprzednio wypatroszonego) myje dokladnie i sole. Nastepnie do
brzucha wsadzam kilka lodyzek kopru, czosnek w zabku (lub kilka zabkow),
pieczarki. To wszystko zawijam w folie aluminiowa na daje na bardzo
rozgrzanego grilla.
Duzego pstraga robi sie okolo 20 minut po 15 minut na kazdym boku. W czasie
pieczenia folie trzeba odchylac by sok mogl wyciec inaczej ryba zrobi sie
zbyt "rozlazla".
Po zakonczeniu pieczenia podaje sie na talezu w folii skrapiajac obficie
cytrynka.
Pycha:)

1. Data: 2004-05-06 11:31:57

Temat: Re: Grilowany pstrag
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ketmia napisał(a):
> Witam
>
> Serdecznie prosze o jakis przepisik dotyczacy przyrzadzenia pstraga na
> grilu...
===
Jadłem w łykend genialnego w smaku i prostocie pstrąsia.
Grilowany był bez niczego. Podano go z miseczką z wiórkami masła
czosnkowego. Po otwarciu ryby, posypaliśmy mięso tymi wiórkami. Masło się
stopiło i wsiąknęło w nie. To było pyszne. Nie potrzeba do tego ani ziół,
ani cytryny.

waldek
===

1. Data: 2004-05-06 13:22:10

Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jadłem w łykend genialnego w smaku i prostocie pstrąsia.
> Grilowany był bez niczego.

Bez soli rowniez ?

Marek

1. Data: 2004-05-06 13:34:17

Od: "xenon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jadłem w łykend genialnego w smaku i prostocie pstrąsia.
> Grilowany był bez niczego. Podano go z miseczką z wiórkami masła
> czosnkowego. Po otwarciu ryby, posypaliśmy mięso tymi wiórkami.
Jak się otwiera rybę grilowaną bez niczego? No o posypywanie wiórkami masła
nie pytam. To już pryszcz wobec otwarcia.

xenon

1. Data: 2004-05-06 13:43:12

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Powichrowski napisał(a):

> Bez soli rowniez ?
===
Bez. Masło czosnkowe jest solone. Po roztopieniu jest ok.

waldek
===

1. Data: 2004-05-06 13:48:29

Od: "xenon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ===
> Bez. Masło czosnkowe jest solone. Po roztopieniu jest ok.
Skoro był grillowany bez niczego, to grill był elektryczny. To bardziej
przypominało suszenie - taki sztokfish z pstraga.

xenon

1. Data: 2004-05-06 14:03:22

Od: "Ketmia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakie przyprawki sa najlepsze do rybki, i czy powinna ona troche sobie
polezec w tej soli, czy moze jakas marynata do rybki...

Pzdr

1. Data: 2004-05-06 14:04:13

Od: "Ketmia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbyt "rozlazla".
> Po zakonczeniu pieczenia podaje sie na talezu w folii skrapiajac obficie

Mmmmmm... az mi sie slinka zakrecila...
Dzieki

1. Data: 2004-05-06 18:27:30

Temat: Re: Odp: Grilowany pstrag
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 May 2004 07:35:36 +0200, "Magi" <m...@p...onet.pl>
wrote:

>Duzego pstraga robi sie okolo 20 minut po 15 minut na kazdym boku.
>Pycha:)

15 + 15 = 20
uffffffffffffffff...
;-)))))))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

jogurtowiec-zrobilam
sos serowy
gotowanie na parze
Kuchnia wloska czyli ratujcie raz jeszcze
Zupy