Grupa psychiatria zamiast psychologia

1. Data: 2020-04-24 17:48:39

Temat: Grupa psychiatria zamiast psychologia
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Prawda li to, że trump zaleca wstrzyknięcie sobie środka
dezynfekującego, bo to zapobiega koronawirusowi?

Bo ja już powoli zaczynam przestawać odróżniać co jest fejkiem i żartem,
a co idioci w pokroju mrbluesky i trybuna traktują poważnie.

Help :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-04-24 20:22:35

Temat: Re: Grupa psychiatria zamiast psychologia
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/04/2020 o 16:48, Kviat pisze:
> [...]
>
> Bo ja już powoli zaczynam przestawać odróżniać co jest fejkiem i żartem,
> a co idioci w pokroju mrbluesky i trybuna traktują poważnie.

spokojnie, komorki sciagaja kleszcze

--
gazebo

3. Data: 2020-04-24 20:51:22

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-24 17:48, Kviat wrote:
> Prawda li to, że trump zaleca wstrzyknięcie sobie środka
> dezynfekującego, bo to zapobiega koronawirusowi?
>
> Bo ja już powoli zaczynam przestawać odróżniać co jest fejkiem i żartem,

Bos gupia...!

//mowie to z troska...

Najlepsza jest hydroksychlorochina z tonikiem.

4. Data: 2020-04-24 21:17:46

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.04.20 um 17:48 schrieb Kviat:
> [...]
>
> Bo ja już powoli zaczynam przestawać odróżniać co jest fejkiem i żartem,
> a co idioci w pokroju mrbluesky i trybuna traktują poważnie.

Moze psychologia kliniczna?
Ale powracajac do rad doktora Trumpa, dozylnie wstrzykiwac srodki
dezynfekcyjne i dozowanie sobie do woli promienie sloneczne, czyli
ultrafiolet (solarium?), to az dziwne, ze nikt nie dostrzegl
pokrewienstwa "stable genius" z polskim inzynierem Zieba, ktory zaleca
gorace kapiele tudziez infuzje perhydrolu, lewoskretnej witaminy C i
moze cos jeszcze.
Gdyby tak zwolennicy obu wonder doctors poprzestali na sobie, to nie
byloby chyba wielkich strat dla ludzkosci? ;-)

Btw. Chyba Korwin-Mikke rowniez jest zwolennikiem goracych kapieli oraz
ocieplenia klimatu? Jak wielu starszych ludzi lubi cieplo i wygrzewanie
sie na ojczystych plazach. To ze cieplo przyciaga rozne owady, choroby i
drobnoustroje z cieplych krajow, a szarancza i susze zmuszaja ludzi do
migracji, tego chyba nie zauwazyl? ;-)
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

5. Data: 2020-04-24 21:21:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Najlepsza jest hydroksychlorochina z tonikiem.
---
Mnie tam bardziej smakuje z tonikiem vit c1000 naczczo ;)

6. Data: 2020-04-24 21:32:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-24 21:17, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> sie na ojczystych plazach. To ze cieplo przyciaga rozne owady, choroby i
> drobnoustroje z cieplych krajow, a szarancza i susze zmuszaja ludzi do

Najwazniejsze, aby we wszystkim zachowac umiar...

//w braku rozumienia, rowniez!

7. Data: 2020-04-24 21:39:23

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-24 21:21, m...@g...com wrote:
> Najlepsza jest hydroksychlorochina z tonikiem.
> ---
> Mnie tam bardziej smakuje z tonikiem vit c1000 naczczo ;)

Najlepsza naczczo jest Ascotvita C1000, z firmy Ascorvita...

https://www.ceneo.pl/4741229

//jeszcze niedawno bylo po 4.99...

8. Data: 2020-04-25 03:09:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Najlepsza naczczo jest xxx C1000, z firmy xxx...

https://www.ceneo.pl/xxx

//jeszcze niedawno bylo po 4.99...
---
Trzeba bylo sobie zrobic zapasy...
Skleptoreklamiales

9. Data: 2020-04-25 03:13:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-25 03:09, m...@g...com wrote:
> Najlepsza naczczo jest xxx C1000, z firmy xxx...

> [...]

Tylko Ascorwita C1000!

//to nie relkama, tylko powazna informacja poparta wieloletnimi testami
i obserwacjai klinicznymi, (wlasnego organizmu), na obecnosc produktow
innych producentow...

10. Data: 2020-04-25 03:16:20

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-25 03:13, Izaura wrote:

> Tylko Ascorwita C1000!
>
> //to nie relkama, tylko powazna informacja poparta wieloletnimi testami
> i obserwacjai klinicznymi, (wlasnego organizmu), na obecnosc produktow
> innych producentow...

//byla kiedys jeszcze brytyjska C1000, zdaje siem Glacso_Smitch &...,
albo jakos tak, ale od 20 lat nie widzialem w polskich aptekach...

Testy wypadły pomyślnie: zgodzimy się na wszystko!
WHO: maseczki niePOtrzebne!!!
Szczepionki, szczepionki!
Tez chce...
Prognoza: Na okres od 1 do 10 maja b.r. zaPOwiada siem w Kraju opady o aPOkaloptycznej skali...