Grupa psychiatria zamiast psychologia

11. Data: 2020-04-25 03:50:38

Temat: Re: Grupa psychiatria zamiast psychologia
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 25 Apr 2020 03:16:20 +0200
doszła do mnie wiadomość <5ea38fa6$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>//byla kiedys jeszcze brytyjska C1000, zdaje siem Glacso_Smitch &...,
>albo jakos tak, ale od 20 lat nie widzialem w polskich aptekach...

Jednak nie ma to jak poranna lewatywa z fusów od kawy i cieciorka w odbycie, no i
obowiązkowo folia aluminiowa na jajcach i głowie.

12. Data: 2020-04-25 03:57:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-25 03:50, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
>
> Jednak nie ma to jak poranna lewatywa z fusów od kawy i cieciorka w odbycie, no i
> obowiązkowo folia aluminiowa na jajcach i głowie.

Zaloz koniecznie, bo do rana jajca ci napuchna...

https://www.researchgate.net/figure/Oxygen-absorptio
n-coefficient-in-the-microwave-range_fig1_326470139

"5G blokuje absorpcję tlenu do komórek (na częstotliwości 60Ghz)"

https://www.bitchute.com/video/iOE6CWEP8qYw/

//i nawet podwojna levatyva nie pomoze.

13. Data: 2020-04-25 04:32:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Olaf Frikiov Skiorvensen o wlasnych uPOdobaniach:
Jednak nie ma to jak poranna lewatywa z fusów od kawy i cieciorka w odbycie, no i
obowiązkowo folia aluminiowa na jajcach i głowie.
---
KOgo jak KOgo ale ciebie bym o takie praktyki nie POdejrzewal jednak oKOlicznosci
ciem
w pelni usprawiedliwiajom, ale alufoliom tobym siem na twoim miejscu caly owinol...
;P

14. Data: 2020-04-25 04:36:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//byla kiedys jeszcze brytyjska C1000, zdaje siem Glacso_Smitch &...,
albo jakos tak, ale od 20 lat nie widzialem w polskich aptekach...
---
A nie chelatowana na bioflawonoidach Olimp Labsu GoldVita-C1000?

15. Data: 2020-04-25 04:44:24

Temat: Grupa psychiatria zamiast psychologia
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Bo ja już powoli zaczynam przestawać odróżniać co jest fejkiem i żartem*
Help :)
---
sKOro sama siem prosisz...
Od zawsze mialas z tym (*) problem tkwionc w permanentnym fakelife teraz tylko
POczulas opary wszechogarniajoncego absurdu kiedy zycie dogonilo twoje fantazje
na temat siebie widzianej w innych ;)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotrowinko ;P

16. Data: 2020-04-26 00:56:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-25 04:36, m...@g...com wrote:
> [...]
> ---
> A nie chelatowana na bioflawonoidach Olimp Labsu GoldVita-C1000?

Ta mnie jakos nie smakowala...
Oni na tym Olimpie, to kiedys wino typu wino, robili a Niemcy, w czasie
wojny, paliwo do testowania V2, w Haidelager Pustkow.

https://www.google.com/maps/place/Olimp+Laboratories
+-+zak%C5%82ad+farmaceutyczny,+produkcja+suplement%C
3%B3w+diety/@50.0726423,21.4448868,13z/data=!4m5!3m4
!1s0x0:0x20a4b5ea69d903eb!8m2!3d50.0747286!4d21.4667
336

//ta brytyjska, ktora ze 20 lat temu uznalem za najlepsza byla z firmy
Bristol Mayesr & etc...

17. Data: 2020-04-26 22:00:15

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> Prawda li to, że trump zaleca wstrzyknięcie sobie środka
> dezynfekującego, bo to zapobiega koronawirusowi?

Czemu sam z raz nie sięgniesz do źródła tylko liczysz na darmową
dostawę?

Takie coś dziś znalazłem:
cyt.
Romuald Szeremietiew
@RSzeremietiew

Z pola walki z koronawirusem.

Listonosz przynoszący pakiet wyborczy przynosi nam śmierć; listonosz przynoszący nam
Gazetę Wyborczą przynosi życie. Mamy więc wybór między śmiercią, a życiem.

https://tinyurl.com/y93dkjbz
https://tinyurl.com/yadb3xl3
https://twitter.com/TurkawkaPL/status/12541543585493
31975

18. Data: 2020-04-26 22:46:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Takie coś dziś znalazłem:
[...]

Na miejscu POczty POlskiej rozwiazalbym w trybie natychmiastowym umowy o dystrybucjem
tych tytulow kanalami POcztowymi oraz wytoczylbym im proces o narazanie pracownikow
na szkody psychiczne oraz zdrowotne i utrate dobrego imienia firmy... ;)

19. Data: 2020-04-27 09:17:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2020 o 22:00, g...@g...com pisze:

> Czemu sam z raz nie sięgniesz do źródła tylko liczysz na darmową
> dostawę?

Bo ja nie śledzę z zapartym tchem wszystkich bzdur, które głoszą
najwięksi idioci świata. W przeciwieństwie do grupowych oszołomów,
którzy te bzdury swoich idoli zwykle rozpowszechniają nieproszeni.
A tym razem było cicho... czyżby zaczęli dostrzegać co sobą reprezentuje
ich idol, że tego nie podchwycili? Albo skorzystali z rady i nie zdążyli
powielić... na szczęście.

https://oko.press/polska-mniej-testuje-na-swiecie-ju
z-200-tys-zmarlych-epidemia-antyszczepionkowych-glup
ot-fakty-wykresy/

"W czwartek 23 kwietnia prezydent Trump wprawił w osłupienie
dziennikarzy na briefingu prasowym. Podzielił się swoją teorią na temat
możliwego lekarstwa na koronawirusa:

,,Środki dezynfekujące zabijają wirusa w minutę, jedną minutę. Czy jest
sposób, żeby zrobić to poprzez zastrzyk, takie czyszczenie? Ciekawe
byłoby to sprawdzić"

Zadziwił nie tylko swoją koordynatorkę ds. walki z koronawirusem dr
Deborę Birx, ale właściwie cały świat. Trump ma jednak sporą grupę
zwolenników, którzy posłuchają każdej jego sugestii.

W samym Nowym Jorku 30 osób zgłosiło się do szpitali po zaaplikowaniu
sobie do organizmu środków czystości. Trump zdążył powiedzieć już, że
jego uwaga była ,,sarkastyczna". Wygląda to raczej na desperacką próbę
obrony po fali krytyki. Niestety przy okazji dziesiątki ludzi przez
głupotę własną i prezydenta zdążyło zrobić sobie krzywdę."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2020-04-27 12:02:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mowi siem ze idiotow nie siejom...sami rosnom
jak nieprzymierzajonc dzikie cvietki ;P

Testy wypadły pomyślnie: zgodzimy się na wszystko!
WHO: maseczki niePOtrzebne!!!
Szczepionki, szczepionki!
Tez chce...
Prognoza: Na okres od 1 do 10 maja b.r. zaPOwiada siem w Kraju opady o aPOkaloptycznej skali...