Grupowe boty

31. Data: 2020-06-03 04:51:42

Temat: Re: Grupowe boty
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-02 15:43, m...@g...com wrote:
> Masz [lub Lazariew ma] bledny oglad tak swietosci jak i mamony ale coz POradzic,
> gnoza nie siega do zrodla Ducha Sw tylKO ludzkich [oby tylKO] wizji i wyobrazen.

Lazariew opisal wlasne odczucia swoim szczegolnym 'szostym zmyslem'...

to dokladnie ten moment...

https://youtu.be/h-UZ0aXa7pY?t=133

32. Data: 2020-06-04 11:18:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Lazariew opisal wlasne odczucia swoim szczegolnym 'szostym zmyslem'...
---
Zwroc uwage na owom znaczoncom cyfre przypisanom do tego "zmyslu" ;P
Nie ma przypadKOw ;)

33. Data: 2020-06-05 00:47:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-04 11:18, m...@g...com wrote:

> Lazariew opisal wlasne odczucia swoim szczegolnym 'szostym zmyslem'...
> ---
> Zwroc uwage na owom znaczoncom cyfre przypisanom do tego "zmyslu" ;P
> Nie ma przypadKOw ;)

To niech bendzie... trzeciem okiem...

//a po za tym... ten od szostek to podwykonawca, jeno...

https://youtu.be/3D7xcY9VH24

//mozna sluchac z predkosciom x 2 !

34. Data: 2020-06-07 03:12:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To niech bendzie... trzeciem okiem...

//a po za tym... ten od szostek to podwykonawca, jeno...
---
A ty wcionz swojom propagandem gnostycKO-paranauKOwom sonczysz i tyle ;P
Sam mam szyszynem "w ab-stanie" nie wcisniesz mi kitu o trzecim
-wiem lepiej z autopsji czym siem to je ;P

35. Data: 2020-06-07 23:59:48

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-07 03:12, m...@g...com wrote:

> [...]
> Sam mam szyszynem "w ab-stanie" nie wcisniesz mi kitu o trzecim
> -wiem lepiej z autopsji czym siem to je ;P

//jeno, do refleksji sklaniam ... niektorych...

36. Data: 2020-06-08 22:19:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -wiem lepiej z autopsji czym siem to je ;P

//jeno, do refleksji sklaniam ... niektorych...
ZaPISales siem juz?:
"PILNE! Mega debata ws. geopolityki wRealu24!?"
https://youtube.com/watch?v=VIz-WvZjgAc

37. Data: 2020-06-09 03:16:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-08 22:19, m...@g...com wrote:

> //jeno, do refleksji sklaniam ... niektorych...
> ---
> ZaPISales siem juz?:
> "PILNE! Mega debata ws. geopolityki wRealu24!?"
> https://youtube.com/watch?v=VIz-WvZjgAc

//Targalski przyjdzie z kotem...?

38. Data: 2020-06-10 00:30:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ZaPISales siem juz?:
> "PILNE! Mega debata ws. geopolityki wRealu24!?"
> https://youtube.com/watch?v=VIz-WvZjgAc

//Targalski przyjdzie z kotem...?
---
Raczej KOt z Targalskim ;)
Ale zlosliwosc zwolennika
adwersarza w debacie....
bezcenna ;P

39. Data: 2020-06-10 00:40:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-10 00:30, m...@g...com wrote:

> //Targalski przyjdzie z kotem...?
> ---
> Raczej KOt z Targalskim ;)
> Ale zlosliwosc zwolennika
> adwersarza w debacie....
> bezcenna ;P

Bardzo cenie sobie rowniez, wnioski i opinie dr Targalskiego i to
niezaleznie, czy glaszcze kota, czy nie...

//w zasadzie, obaj mowia o tym samym i prezentuja taka sama narracje i
ocene, tylko jeden uwzglednia aspekty ekonomiczne a drugi militarne.

Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]
W POlskim BIPie KOntrakt na chipy/implanty do wykrywania i monitorowania "covida" [DlaCalejPOpulacji]
Wiewiórka