Grzybice

1. Data: 2006-12-13 22:23:19

Temat: Grzybice
Od: "looca" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałbym sie dowiedziec jesli ktos z uzytkowników posiada taka
wiedzę,mianowicie - Jaka jest mozliwosc zarażenia sie poważnymi grzybicami
takimi jak - histoplazmoza,kokcydioidomikoza,kryptokokoza czy
kryptosprydioza - podczas zabiegu tatuażu i czy istnieje w ogóle mozliwosc
wnikniecia rodników grzyba przez świerzy tatuaż.
Dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
looca

2. Data: 2006-12-14 06:05:35

Temat: Re: Grzybice
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "looca" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kryptosprydioza - podczas zabiegu tatuażu i czy istnieje w ogóle mozliwosc
> wnikniecia rodników grzyba przez świerzy tatuaż.

Poprawna pisownia słowa _świeży_

3. Data: 2006-12-14 17:27:33

Od: "Łukasz Jesionek" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawna pisownia słowa _świeży_

Kochana - uwagi na temat języka kieruj na grupę dla ludzi wielbiacych język
polski.Tu zajmujemy sie medycyną, a mały błąd przytrafic sie może czasem
każdemu.
Pozdrawiam.

4. Data: 2006-12-14 20:16:55

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Jesionek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> język
> polski.Tu zajmujemy sie medycyną, a mały błąd przytrafic sie może czasem

Waszeć,

Jeżeli zajmujesz się medycyną / ludową??? / ukończyłeś *7* oddziałów
to popisuj się swoimi wiadomościami o grzybicy.

j.

5. Data: 2006-12-14 22:23:40

Od: "looca1" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna <j...@o...pl> napisał(a):

> Jeżeli zajmujesz się medycyną / ludową??? / ukończyłeś *7* oddziałów
> to popisuj się swoimi wiadomościami o grzybicy.

Po pierwsze-twoj cynizm i ironia nie wzbudza we mnie żadnych uczuć, jest
jedynie czyms co mnie smieszy.Po drugie - nie ukończyłem 7 oddziałów.Po
trzecie - medycyna ludowa dawno wyszła z mody zastąpiło ja
słowo "niekonwencjonalna" jest bardziej "trendy".Po czwarte - nie pisze na
ta grupę zeby sie czyms popisać a raczej czegos dowiedziec i tak właśnie
jest w przypadku pytania dotyczącego grzybic.Po piąte - skieruj swoje
złośliwości itp. na grupe dla niedowartościowanych i sfrustrowanych.

6. Data: 2006-12-15 14:58:11

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "looca1" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> Po czwarte - nie pisze na
> ta grupę zeby sie czyms popisać
> Pozdrawiam
>

> --

Po piąte:

w jezyku polskim piszemy _ tę grupę _

7. Data: 2006-12-15 17:56:35

Od: "looca1" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna <j...@o...pl> napisał(a):

> Po piąte:
>
> w jezyku polskim piszemy _ tę grupę _

Wiesz co utnę tą idiotyczną wymianę zdań (nie pisz do mnie więcej)bo
zamiast odpowiedzi na interesujące mnie pytanie wdałem sie w jakieś
niepotrzebne przepychanki z nacjonalistą językowym (którym z pewnością
jesteś)przepraszam widząc po płci z nacjonalistką.Życzę Ci najlepszego, a z
taką znajomością języka polskiego możesz śmiało dostać pracę gdzieś w
pobliżu naszego ministra edukacji. Połączy was wspólne zamiłowanie do
doktryny nacjonalistycznej.
P.S
"Was" w zdaniu powyżej napisałem specjalnie z małej litery bo nie darzę
szacunkiem ani twojej osoby ani osoby naszego ministra.
Pozdrawiam.
Looca

8. Data: 2006-12-15 20:23:41

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Was" w zdaniu powyżej napisałem specjalnie z małej litery bo nie darzę
> szacunkiem ani twojej osoby ani osoby naszego ministra.
> [...]
Ja jestem emerytką. Twój szacunek obchodzi mnie tyle co zeszłoroczny
śnieg. Sądzę, że Romana Giertycha też.
Ubolewam, że ty analfabeta zabierasz się za pisanie w grupie:
pl.sci.medycyna.

j.

9. Data: 2006-12-16 19:12:41

Od: "looca1" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna <j...@o...pl> napisał(a):

> Ja jestem emerytką. Twój szacunek obchodzi mnie tyle co zeszłoroczny
> śnieg. Sądzę, że Romana Giertycha też.
> Ubolewam, że ty analfabeta zabierasz się za pisanie w grupie:
> pl.sci.medycyna.

Ok cofam wszystko co napisałem poprostu probowałem byc złośliwy tak samo jak
Ty-a jeśli Twoja wiedza na temat mnie interesujacy (początek wątku)jest tak
samo duża jak na temat naszego języka proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam
Looca1

10. Data: 2006-12-16 20:02:09

Od: cayser <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> śnieg. Sądzę, że Romana Giertycha też.
> Ubolewam, że ty analfabeta zabierasz się za pisanie w grupie:

Kobieto przestań się poniżać !!! Odpuść !
Twoje uwagi bliższe są gówniarzowi niż emerytce.

A na kontrę jak zwracasz się do kogoś to "Ty" a nie "ty" - szacunek,
znasz to słowo?
Pozdrawiam serdecznie
Jarek

liszaje - czym wyleczyć?
Wstrząśnienie mózgu, mdłości - jak długo?
Re: czy mozliwa jest reklamacja w aptece?
co dobrego i sprawdzonego na stan zapalny jamy ustnej / zebow..
Wspolczesny dentysta ;-) kilka pytan