Grzyby - Idzie Zima !!

11. Data: 2013-10-09 20:51:31

Temat: Re: Grzyby - Idzie Zima !!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Oct 2013 16:44:08 +0200, GalAnonim napisał(a):

> Takie z piachu to najbardziej lubię, bo można je łatwo pędzelkiem
> oczyścić (mam taki nóż który z tyłu rękojeści ma pędzelek - specjalnie
> dla grzybiarzy) - grzyby na miejscu czyszczę przed wrzuceniem do
> koszyka, bez względu czy jest jeden na kilometr czy też 100 na 10 minut
> (jak miałem 14.09.2013) ;)

I tak piach zostaje, zwłaszcza kiedy jest po deszczu - takiego mokrego nie
wytrzepiesz pędzelkiem. A w naprawdę grzybnym lesie czyszczenie każdego
grzybka z piachu na miejscu jest niewykonalne - kiedy masz wokół ich setki
:-)))

12. Data: 2013-10-09 20:58:54

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.10.2013 20:51, Ikselka pisze:

> [...]
> grzybka z piachu na miejscu jest niewykonalne - kiedy masz wokół ich setki

Mniej czasu traci się w lesie niż potem w domu, sprawdzone przez
kilkadziesiąt lat.

13. Data: 2013-10-09 21:05:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Oct 2013 20:58:54 +0200, GalAnonim napisał(a):

> Mniej czasu traci się w lesie niż potem w domu, sprawdzone przez
> kilkadziesiąt lat.

Mniej traci się w lesie? - w lesie to ja wcale czasu nie tracę :-)

14. Data: 2013-10-09 21:31:50

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.10.2013 21:05, Ikselka pisze:

> Mniej traci się w lesie? - w lesie to ja wcale czasu nie tracę :-)

traci na czyszczenie grzybów...

15. Data: 2013-10-09 22:49:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Oct 2013 21:31:50 +0200, GalAnonim napisał(a):

> traci na czyszczenie grzybów...

Z jaj bąblowca lub moczu wściekłego lisa pędzelkiem grzybka/jagódki nie
oczyścisz.

16. Data: 2013-10-10 00:06:31

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-09 13:28, Ikselka pisze:

> http://tiny.pl/qxmfk

Błąd jest już w tytule (i powtórzony w nagłówku). Tasiemczycami można
się co najmniej zarazić. Zakażenie jest zarezerwowane dla mikroorganizmów.

17. Data: 2013-10-10 00:07:20

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-09 15:00, s...@g...com pisze:

> Jak brak argumentów, to się linki daje. A LINK jest BOGIEM!! Nieważne co tam jest
naskrobane. Z linkiem nie da się polemizować!!

Właśnie spróbowałam ;)

18. Data: 2013-10-10 00:21:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Oct 2013 00:07:20 +0200, Aicha napisał(a):

naskrobane. Z linkiem nie da się polemizować!!

> Właśnie spróbowałam ;)

I co? Odpowiedział?

19. Data: 2013-10-10 12:26:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-10 00:06, Aicha pisze:

> Błąd jest już w tytule (i powtórzony w nagłówku). Tasiemczycami można
> się co najmniej zarazić. Zakażenie jest zarezerwowane dla
> mikroorganizmów.

No ale czyten bąblowiec nie ginie podczas mycia w ciepłej wodzie, a już
tym bardziej podczas obróbki termicznej?? Kto je surowe grzyby?

Ewa

20. Data: 2013-10-10 13:28:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Oct 2013 12:26:13 +0200, FEniks napisał(a):

> No ale czyten bąblowiec nie ginie podczas mycia w ciepłej wodzie,

Nie, w ciepłej nie ginie. Ale się nieźle zmywa i idzie w rury :-]

> a już
> tym bardziej podczas obróbki termicznej?? Kto je surowe grzyby?

We wrzatku ginie. Jednak siuśki i kupy zwierzęce na niemytym grzybku nie są
bardzo dobrą przyprawą... ja w każdym razie nie preferuję.

Śmierdzący przepis
Grzyby na zimę.
Co powinnas wiedziec o kluseczkach Barilla !!
Wielkie żarcie...?
Kuchnia molekularna.