"Gumko-pumeks" - do skorek:-)

1. Data: 2002-12-27 20:18:05

Temat: "Gumko-pumeks" - do skorek:-)
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz odkad przestalam chodzic do manicurzystki przestaly mi sie lamac
paznokcie, a chce ten stan utrzymac najdluzej jak sie da, probuje roznych
wynalazkow do usuwania skorek. Ostatnio kupilam taka "gumke" twarda i
chrpowata, ktora wyciera sie na mokro wczesniej namoczone skorki. Po drugiej
stronie jest podobna gumka tylko do pilowania paznokci.
Bardzo pomyslowe to jest bo w koncu sie nie zacinam przy usuwaniu skorek:-)
(cazkami zawsze sobie pokalecze prawa reke). I niedrogie bo kosztowalo ok
10zl.
DominikaNM

1. Data: 2002-12-27 20:18:18

Temat: Re: "Gumko-pumeks" - do skorek:-)
Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio kupilam taka "gumke" twarda i
> chrpowata, ktora wyciera sie na mokro wczesniej namoczone skorki.

Nie podraznia takie szorowanie paluchow?
Bo jak na moj gust to musi troszke bolec i zdzierac skore do krwi :(

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-12-28 18:09:58

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gierappa" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

> Nie podraznia takie szorowanie paluchow?
> Bo jak na moj gust to musi troszke bolec i zdzierac skore do krwi :(

Nie zdziera sie skory do krwi tylko wyciera martwy naskorek. Ten pumeksik
jest bardzo drobniutki:-) A manicure bardzo dokladny mozna zrobic - bez
zadnych zadziorkow:-)
DominikaNM

1. Data: 2002-12-30 14:05:42

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pumeksik
> jest bardzo drobniutki:-) A manicure bardzo dokladny mozna zrobic -

No to fajnie.
Gdzie w takim razie mozna cos takiego kupic o i co sie pytac w
sklepach? Bo moje paluszki i paznokietki sa w oplakanym stanie:(((

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

soczewki....wild eyes.... ??