Guzek w męskiej piersi

1. Data: 2006-03-22 21:58:02

Temat: Guzek w męskiej piersi
Od: "Ona zmartwiona" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przejde do rzeczy od razu: kilka dni temu mój partner zaczął sie skarżyć, że
boli go lewa pierś. Po obejrzeniu tejże, okazało sie, że skóra wokół sutka jest
zaczerwieniona, jakby trochę opuchnięta a pod nią jest niewielki, ale dobrze
wyczuwalny guzek. Poczytałam co nieco w internecie i powiem szczerze, że jestem
przerażona. Dodatkowym problemem jest to, że facet nie daje się namówić na
wizytę u lekarza. Twierdzi, że jeśli zmiana jest poważna to żaden lekarz i tak
mu nic nie pomoże, a jeśli poważna nie jest to samo przejdzie. Poradźcie coś,
pocieszcie, powiedzcie, że nie każdy guzek jest złośliwy, że wszystko będzie
dobrze..., bo zaczynam już w histerię popadać. :(

Pozdrawiam
Zmartwiona Ona

2. Data: 2006-03-23 08:02:12

Temat: Re: Guzek w męskiej piersi
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ona zmartwiona napisał:
> nie każdy guzek jest złośliwy

Tak, z pewnością nie każdy guzek w męskiej piersi jest złośliwy. Ale i tak
chłopa za kark, i do doktora; możesz mu (chłopu nie doktorowi) zagrozić
rozstaniem, albo obiecać że zrobisz extra laskę, ale ktoś kompetentny
powinien go obejrzeć.

--
Krzysiek, EBP
Kto Polakiem jest Prawdziwym wiernym Wierze Katolickiej

3. Data: 2006-03-23 10:09:20

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>albo obiecać że zrobisz extra laskę, ale ktoś kompetentny

Brawo, oby więcej takich cennych porad.

P.

4. Data: 2006-03-23 14:18:43

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brawo, oby więcej takich cennych porad.

A po co mu laska? Ma problemy z chodzeniem? ;)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

5. Data: 2006-03-24 00:11:28

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:ps6wznq465dt$.1dhwja65qaej1.dlg@40tude.net...
(...)

> Kto Polakiem jest Prawdziwym wiernym Wierze Katolickiej
> wie, że Jezus nie był Żydem, lecz Lechitą spod Wieliczki!

Widać ze masz poważny problem, skoro aż to w sygnaturce pomieściłeś -
informuję zatem, że owszem Chrystus był Żydem, ale ponieważ Jego nauczanie
rozumiane było (i słusznie!) przez Żydów jako zagrożenie i zaprzeczenie
samej istoty żydostwa to właśnie Żydzi uznali Go za heretyka, uzurpatora,
ODSZCZEPIEŃCA OD ŻYDOSTWA (zresztą do dziś tak o Nim myślą) i dlatego nie
tylko Go odtrącili, ale ostatecznie skazali na śmierć na krzyżu....

Pozdr

6. Data: 2006-03-24 09:04:12

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł napisał:
> Widać ze masz poważny problem, skoro aż to w sygnaturce pomieściłeś
Może i mam problemy ale </flame PiS-like mode on> najwyraźniej nie jestem
jedyny, bo dziwnie Cię w szał moja sygnaturka wpędziła. Czyżby krew
Stowarzyszenia Patriotycznego Grunwald się odezwała? </flame PiS-like mode
off>

> informuję zatem, że owszem Chrystus był Żydem,

</flame PiS-like mode on> To, w ustach wielbiciela PP(i)S, jest faktycznie
sukces poznawczy. Jak się nazywa, Nowak chyba, ten piewca Wszechpolskiej
Mocy z waszego ulubionego radia, co twierdzi, że i Jezus i wszyscy
apostołowie (oprócz Judasza, naturalnie) byli Celtami... Jak na lewicę
narodową to i tak nieźle, bo wie przynajmniej, że Celtowie w tych okolicach
mieszkali. No ale to historyk.
</flame PiS-like mode off>

> [...]
> do dziś tak o Nim myślą) i dlatego nie tylko Go odtrącili, ale
> ostatecznie skazali na śmierć na krzyżu...

Tutaj natomiast masz pewne braki. Doczytaj. Ale nie w Waszym Dzienniku.

Pozdrawiam serdecznie

--
Krzysiek, EBP
W kościele każdy zna dziesięć przykazań, ale na ulicy zna ich tylko

7. Data: 2006-03-24 13:26:45

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:13fh5kudb1og.d8ayhc0etu7c.dlg@40tude.net...
> [...]
> jedyny, bo dziwnie Cię w szał moja sygnaturka wpędziła. Czyżby krew
> Stowarzyszenia Patriotycznego Grunwald się odezwała? </flame PiS-like mode

Żaden szał, - założyłem tylko po prostu z wrodzonej życzliwości , że te
bzdety piszesz z niewiedzy, a nie z głupoty.
Okazało się, że się myliłem;-)

> [...]
> apostołowie (oprócz Judasza, naturalnie) byli Celtami... Jak na lewicę
> narodową to i tak nieźle, bo wie przynajmniej, że Celtowie w tych

Chybaś platformers (albo lewak, co na jedno wychodzi), bo kłamstwa z taką
łatwościa Ci przychodzą...;-))
(Przy okazji, Celtowie mieszkali jednak całkiem gdzie indziej:-))

> </flame PiS-like mode off>

> Tutaj natomiast masz pewne braki.

Na pewno. Jak każdy człowiek.
Ale takich głupstw jak Ty nie pisuje;-)

>Doczytaj

Owszem, niektórzy głoszą, że żydzi Chrystusa "z definicji" na smierć skazać
nie mogli (jak to, żydzi,- nigdy!;-),
Piłat znów jak wiadomo umył ręce, a więc ani chybi Chrystus na krzyżu
popełnił samobójstwo:-)
O taką wykładnię Ci zapewne chodziło?:-))

Pozdr

8. Data: 2006-03-24 13:32:12

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl>
napisał
| w wiadomości news:13fh5kudb1og.d8ayhc0etu7c.dlg@40tude.net...

co to za belkot?

vx

9. Data: 2006-03-24 14:01:44

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez cytowania bo wychodzi nieczytelnie. Także w ramach sympatii i
życzliwości radzę uzupełnić wiadomości:

1) o Celtach. Wbrew wiadomościom zaczerpniętym z Asterixa mieszkali nie
tylko w obecnej Francji.

2) _współczesnej_ nauce Kościoła Katolickiego, szczególnie o tym kto Jezusa
ukrzyżował. No chyba, że jesteś innego wyznania. W takim razie ten punkt
Cię nie obowiązuje.

3) doktrynach prezentowanych przez współczesny tzw. nurt narodowy. Przy
okazji można tam znaleźć przezabawne rzeczy.

he, he, 4) zasadach pisowni. Ja wiem, że pisanie 'żyd' to celowe działanie,
ale jest to błąd.

Krzysiek, EBP
Satrapa jest wcielonym postępem.

10. Data: 2006-03-24 14:03:59

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

VigoX napisał:
> co to za belkot?
Lewica (narodowa) <-> prawica.dialog

--
Krzysiek, EBP
Niech narody pamiętają, że ludźmi tylko są

Szukam opinii -> WHITELIGHT - BEZPIECZNE WYBIELANIE Zębów
Odpornosc na angine?
Zespół nadwrażliwego jelita
Wyniki krwi, anemia oraz FNH wątroby.
ostry ból brzucha?