Hackowanie odkurzacza

1. Data: 2014-10-14 20:11:19

Temat: Hackowanie odkurzacza
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam odkurzacz Karchera. Taki najzwyklejszy ze zbionikiem:

http://static.promoceny.pl/foto/vyrobky/013250/13150
.jpg

Teraz mam dwa niecne plany zhackowania odkurzacza:

1). Zrobić filtr wodny.

Zaleje go do połowy wodą. Koniec rury ssącej wprowadze pod wodę i na
dużej powierzchni zrobie mase otworów (byc może wprowadze go w
plastikowe pudło z dziurami). Nad lustrem wody umieszczę jakąś siatkę
aby chronić filtr i silnik przed pryskaniem bąbelków.

Ma szansę zadziałać jako filtr wodny?

2) Pranie.

W boku zbiornika zrobie otwór i wstawię pompę spryskiwacza
samochodowego. Weżem pociągnę aż do szczotki. W szczotce jakać rurka z
masą otworów skierowanych na dywan. Ostatecznie kupie gotową szczotkę do
odkurzacza piorącego. Pompa zasilana z malego akku z powodu bezpieczeństwa.

Ma szansę zadzialać jako piorący? Niepokoi mnie siła z jaką nalezy
pryskać, pompka od spryskiwacza może być za słaba.

Robić czy dać sobie spokój :D ?

2. Data: 2014-10-14 20:40:29

Temat: Re: Hackowanie odkurzacza
Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.10.2014 20:11, Sebastian Biały pisze:
> [...]
> plastikowe pudło z dziurami). Nad lustrem wody umieszczę jakąś siatkę
> aby chronić filtr i silnik przed pryskaniem bąbelków.

trudna sprawa. ja tak samo przerabiałem odkurzacz. NAjpierw jako
zbiornik na śmieći użyłem wiadra po proszku do prania z powypalanymi
otworami. nie działało. tam w środku jest huragan i woda pryska wylotem.
potem wziąłem gruby peszel (do okoła na dnie) z setką otworów - było
lepiej, ale nie było jak go czyścić. skończyło się na tym ze w baniaku
jest kolanko kierujące wlot powietrza na dno i w bok, tak aby tworzyć
wir. Natomiast wlot do silnika jest zrobiony z sitka przyrytego gąbką.
tak więc większość paprochów topi się w wodzie, a małe zostają na gąbce.

> Ma szansę zadziałać jako filtr wodny?
>
> 2) Pranie.

> Ma szansę zadzialać jako piorący? Niepokoi mnie siła z jaką nalezy
> pryskać, pompka od spryskiwacza może być za słaba.
to w dużym stopniu zależy od dyszy.
> Robić czy dać sobie spokój :D ?
jak Cię to niewiele kosztuje - rób!

ToMasz

3. Data: 2014-10-15 02:18:44

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Robić czy dać sobie spokój :D ?

Z prowizorek działają tylko najprostsze rzeczy.
W trudniejsze bawiłem się wielokrotnie i coś tam wyszło, ale bez żadnych
szaleństw.
Ja bym odpuścił (te pomysły).

--
?(??_?)? ? ???

4. Data: 2014-10-15 10:09:14

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ma szansę zadzialać jako piorący? Niepokoi mnie siła z jaką nalezy
> pryskać, pompka od spryskiwacza może być za słaba.

IMHO bez sensu. Mam taki odkurzacz i bez prawdziwej końcówki piorącej to
nie ma sensu. Nie używam spryskiwacza z odkurzacza. Robię tak: Kupiłem
spryskiwacz ogrodniczy 3L, pryskam tym dywan czy fotel czy co tam mam do
wyprania, potem jadę po tym szczotką ryżową (samo spryskiwanie mało
daje, jak ręki nie przyłożysz to efektu nie będzie), odsysam wodę, potem
jeszcze kilkukrotnie spłukuję czystą wodą, aż zasysana woda będzie czysta.

5. Data: 2014-10-18 20:54:25

Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam odkurzacz Karchera. Taki najzwyklejszy ze zbionikiem:
>
> http://static.promoceny.pl/foto/vyrobky/013250/13150
.jpg

> Teraz mam dwa niecne plany zhackowania odkurzacza:
/.../
> Robić czy dać sobie spokój :D ?

Mam do dyspozycji 2 pełnosprawne odkurzacze piorące. A dywany i tak wolę
oddać do pralni ( na osiedlu, ok 8 zł/m^2 ) niż męczyć się samemu z
marnym skutkiem.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

6. Data: 2014-12-20 18:53:30

Od: KiloSierra <f...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-18 20:54, PeJot pisze:

> [...]
>
> Mam do dyspozycji 2 pełnosprawne odkurzacze piorące. A dywany i tak wolę
> oddać do pralni ( na osiedlu, ok 8 zł/m^2 ) niż męczyć się samemu z

10/10

Zbiornik wyrównawczy - ciśnienie
czujnik dwutlenku węgla - gdzie zamocowac
Odplyw, pralka, prysznic
Pralki [ciekawostka]
CONVICTED KIDDY FONDLERS M. Kenneth Bien & William Korab