Haft wstążeczkowy - KDC

1. Data: 2006-06-25 09:18:25

Temat: Haft wstążeczkowy - KDC
Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma ktoś może już tą książeczkę? Warto ją mieć?
http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=171652&se
ssion=b74ec16ea9b2b302
Zastanawiam się nad kupnem. Czasem książka jest dobra tylko materiałów u
nas nie ma.
Pozdrawiam
Beata

2. Data: 2006-06-25 09:49:41

Temat: Re: Haft wstążeczkowy - KDC
Od: "Nuna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam te książeczkę i z czystym sumieniem polecam.
Bardzo jasno pokazane poszczególne elementy haftu oraz
dużo pięknych projektów wstążeczkowych mogących służyć
jako natchnienie do własnej twórczości.

Książka na pewno warta swej ceny.

Serdecznie pozdrawiam:

Nuna

3. Data: 2006-06-25 09:55:13

Od: "Nuna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Ps. robiłam (mini co prawda) próby na dostępnych u nas wstążeczkach
i efekt jest super. Na szczęście ten haft nie wymaga (w znakomitej
większości)jakichś specjalnych materiałów i można spokojnie kombitować
z rodzimymi bez większych uszczerbków na końcowym efekcie ;o)

Serdecznie pozdrawiam:

Nuna

4. Data: 2006-06-25 10:56:12

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wskazanie namiarów. Już zamówiłam tę pozycję :)

MKatarynka (Kraków)

5. Data: 2006-06-25 20:33:07

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nuna napisał:
> [...]
> większości)jakichś specjalnych materiałów i można spokojnie kombitować
> z rodzimymi bez większych uszczerbków na końcowym efekcie ;o)

Dzięki bardzo za odpowiedź. W takim razie ją zamawiam.
Pozdrawiam
Beata

6. Data: 2006-06-26 08:41:30

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszczółka <r...@a...wp.pl> napisał(a):

> [...]
ssion=b74ec16ea9b2b302
> Zastanawiam się nad kupnem. Czasem książka jest dobra tylko materiałów u

Tez mam te ksiazke - polecam. Pieknie wydana, piekne wzory z bardzo dokladnym
opisem. NAprawde warto.

pozdr
yas

xxx Perfect pets szukam schematów