Haft żukowski

1. Data: 2003-10-31 23:23:23

Temat: Re:OT
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> Sama zrobilas? Tez dzisiaj zrobilam ( po raz pierwszy) i ciut za slodki mi
> wyszedl:(
> Zdradz skad przepis:)))

E tam, od razu sama ;) W Ikei można zakupic koncentrat, a potem w domciu
hulaj dusza ;) - dolewasz co w ręke wpadnie, byle procentowe nieco było
i już :) Przepis firmowy (według którego robią w sklepie- bo mozna teraz
kupić w barku) to koncentrat pół na pół z czerwonym winem :)
Pozdrawiam
Julita

ps. żeby nie było tak całkiem OT, to można w Ikei kupić przezroczyste
bombki- w sam raz do obrobienia jakąś koronką, a dla zapaleńców- do
pomalowania :)
J.
--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-10-31 23:47:34

Temat: Re: Re:OT
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> ps. żeby nie było tak całkiem OT, to można w Ikei kupić przezroczyste
> bombki- w sam raz do obrobienia jakąś koronką, a dla zapaleńców- do

Dzieki, slusznie ciagnie mnie do Ikei od kilku dni :)), wzmocnilam wisniowka
i nie tylko :))
Jade po bombki :)

Elzbieta

1. Data: 2003-11-01 00:48:40

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2003-11-01 at 00:47, =?ISO-8859-2?Q? El=BFbieta ?= wrote:

> Dzieki, slusznie ciagnie mnie do Ikei od kilku dni :)), wzmocnilam wisniowka
> i nie tylko :))
> Jade po bombki :)

Aaaa, a ja sie dzisiaj dowiedzialam, ze mam bezposredni autobus do
centrumu handlowego z Ikea - fajnie, juz wiem po co tam jechac ;-)

Kot poznonocny

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-01 09:59:44

Temat: Re: Haft żukowski
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Julka" <y...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Anna B. wrote:
> Julita fanka gloggu ;)

Co to jest?

Ciekawska Monika (Hannover)

1. Data: 2003-11-01 11:30:58

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Aaaa, a ja sie dzisiaj dowiedzialam, ze mam bezposredni autobus do
> centrumu handlowego z Ikea - fajnie, juz wiem po co tam jechac ;-)

Teraz po bombki (glogg) :), w grudniu zaplanuj wyjazd 'pierniczkowy', niezle
pieka:)

Elzbieta

1. Data: 2003-11-01 11:32:15

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
news:bo001e$f61$05$1@news.t-> > Julita fanka gloggu ;)

> Co to jest?

Prosze bardzo:)
http://www.jedlinski.pl/glogg/

Elzbieta

1. Data: 2003-11-01 12:14:05

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2003-11-01 at 12:30, =?ISO-8859-2?Q? El=BFbieta ?= wrote:
> Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Teraz po bombki (glogg) :), w grudniu zaplanuj wyjazd 'pierniczkowy', niezle
> pieka:)
>
> Elzbieta

Eeee, pierniczki to bede robic sama, co Ty ;-)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-01 14:37:02

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <t...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Prosze bardzo:)
> http://www.jedlinski.pl/glogg/

Aha, tak tez po cichu maslalam, ze to cosik w tym stylu :-). Polecam takze
Feuerzangenbowle: http://www.bellissima.de/pic/wohnen/feuerzange.jpg,
swietny efekt optyczny i po wypiciu ... ee procentowy.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-11-02 06:32:26

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <

> Eeee, pierniczki to bede robic sama, co Ty ;-)

Ja tez, ale wg ich przepisu wlasnie:)))

Elzbieta

1. Data: 2003-11-02 06:33:51

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Feuerzangenbowle: http://www.bellissima.de/pic/wohnen/feuerzange.jpg,
> swietny efekt optyczny i po wypiciu ... ee procentowy.

Optyczny super :), reszty nie sprawdzalam :((

Elzbieta

lenarte szukam
xxx damy (stare)
linki