Hajka Waltz na wylocie - kolejna wtopa.

1. Data: 2018-11-09 11:08:46

Temat: Hajka Waltz na wylocie - kolejna wtopa.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://medianarodowe.com/marsz-niepodleglosci-wygra
l-w-sadzie/

Przecież to było do przewidzenia.
Głupia? sfrustrowana? wmanipulowana?
Chyba wszystko razem. Po prostu owca na rzeź wystawiona przez PO, bo i tak
już nic im po niej.
--
XL

2. Data: 2018-11-09 12:25:08

Temat: Re: Hajka Waltz na wylocie - kolejna wtopa.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 11:08, XL pisze:
> https://medianarodowe.com/marsz-niepodleglosci-wygra
l-w-sadzie/

> Przecież to było do przewidzenia.
> Głupia?

Dlatego właśnie mądra, bo to było do przewidzenia.
Tylko że tobie wydaje się, że nie przewidziała.

> sfrustrowana? wmanipulowana?
> Chyba wszystko razem. Po prostu owca na rzeź wystawiona przez PO, bo i tak
> już nic im po niej.

Upiekła dwie pieczenie i wystawiła pis na rzeź.

Po pierwsze: wydanie zakazu dla marszu faszystów, to duży plus dla opozycji.

Po drugie, przez to, że sąd zakaz odrzucił wpuściła pislamistów na minę.
Zakaz był pislamistom na rękę, a nie skorzystają, bo mogliby zrobić
marsz bez udziału (formalnego) tzw."narodowców". A teraz pislamiści
muszą się układać z tymi tzw."narodowcami"... I jak będą faszystowskie
hasła (a będą jak zwykle), to zostaną przypisane również pislamistom...

Ale nic dziwnego, że nie załapałaś złożoności sytuacji. Nie bez powodu
przyjęli cię do ONRu (czy tam innego ich klona...).

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-11-09 12:33:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Głupia? sfrustrowana? wmanipulowana?
> Chyba wszystko razem. Po prostu owca na rzeź wystawiona przez PO, bo i tak

Jaką rzeź, pomyśl logicznie. Chcesz czy nie HGW to jedna z czołowych
postaci układu. Gdyby miała zostać wystawiona to byłaby w pace z zerowym
stanem konta.

A ten teatrzyk z brakiem zgody na manifestacje jest po prostu śmieszny.
Narodowców i tak nie zatrzymałby brak zgody a gigantyczne rozróby prawie
pewne,. tak Narodowcy to nie potulne pedałki zależne od humoru choćby L
Kaczyńskiego - który powiada - a takiego wała będziecie coś demonstrować.

4. Data: 2018-11-09 13:09:19

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale nic dziwnego, że nie załapałaś złożoności sytuacji. Nie bez powodu
> przyjęli cię do ONRu (czy tam innego ich klona...).

Chyba mamy podobne lektury? :-) Tez tak uwazam, choc z dosc daleka.
Policjanci i strazacy choruja, a swieto niepodleglosci to tradycyjne
spotkanie nie najmilszych ludzi z calego kraju, a moze i Europy.
W Hamburgu wladze miasta i policja sobie nie poradzili, ale Bawaria dala
rade gdy spotykali sie wielcy na szczyt G7 w zamku Elmau. Rok wczesniej
zaczeto przygotowania, wyasfaltowano drogi i zrobili ladowiska dla
helikopterow. A przed szczytem ustalono 8 kilometrowa strefe
bezpieczenstwa i wprowadzono scisle kontrole granic. Kosztowalo to
troche, ale odbylo sie bez incydentow. NB. Bawaria i jej stolica sa
bezpieczne i spokojne. Jaroslaw Kaczynski chcial w Polsce, a moze tylko
na poludniu druga Bawarie, wiec powinien sie moze uczyc?

--
saluto
Silvio Balconetti

5. Data: 2018-11-09 13:13:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> [...]
> pewne,. tak Narodowcy to nie potulne pedałki zależne od humoru choćby L
> Kaczyńskiego - który powiada - a takiego wała będziecie coś demonstrować.

Znaczy - wszyscy ludzie na Marszu to Narodowcy? Super!
:-)

--
XL

6. Data: 2018-11-09 15:09:45

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 13:13, XL pisze:
l-w-sadzie/

> Znaczy - wszyscy ludzie na Marszu to Narodowcy? Super!
> :-)

Chodzi o marsz narodowców, czyli o ten organizowany przez nich.

7. Data: 2018-11-09 17:14:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 13:09, Silvio Balconetti pisze:

> Chyba mamy podobne lektury? :-) Tez tak uwazam, choc z dosc daleka.
> Policjanci i strazacy choruja, a swieto niepodleglosci to tradycyjne
> spotkanie nie najmilszych ludzi z calego kraju, a moze i Europy.

Nie najmilszych powiadasz... :)

To zwykłe buraki, które mają problem z logicznym myśleniem na poziomie
podstawowym.
Z jednej strony krzyczą, że prawo do demonstracji w państwie
demokratycznym powinni mieć WSZYSCY, nawet faszyści, a z drugiej strony
grożą, że gdy dojdą do władzy zakażą demonstracji antyfaszystowskich,
czy ludzi domagających się praw człowieka (m.in. homosiów), itp.
Normalnie cyrk, a nie "narodowcy".

Pozdrawiam
Piotr

8. Data: 2018-11-09 19:56:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
l-w-sadzie/

> Chodzi o marsz narodowców, czyli o ten organizowany przez nich.

No ten! Pojutrze.
:-)

--
XL

9. Data: 2018-11-09 21:12:03

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.11.18 um 17:14 schrieb Kviat:

> [...]
> grożą, że gdy dojdą do władzy zakażą demonstracji antyfaszystowskich,
> czy ludzi domagających się praw człowieka (m.in. homosiów), itp.

W sprawie formalnej. Prawo do demonstracji u nas jest zagwarantowane
konstytucja. Art. 8: (1) Wszyscy Niemcy maja prawo bez meldowania lub
zezwolenia gromadzic sie pokojowo i bez broni. (2) Prawo do zgromadzen
na wolnym powietrzu moze byc ograniczone przez ustawe lub ze wzgledu na
jakas ustawe.

Kraje zwiazkowe maja uzupelniajace ustawy dotyczace zgromadzen. Ogolnie
zgromadzenie na wolnym powietrzu nie moze bezposrednio zagrazac
"bezpieczenstwu albo porzadkowi publicznemu".
I tak Bawaria (tam mieszkam) okresla np. kto nie ma prawa do zgromadzen:
wykorzystuje wolnosc slowa dla podwazanie porzadku demokratycznego,
wspiera ugrupowanie lub partie naruszajaca porzadek konstytucyjny albo
organizatorem jest ugrupowanie lub partia z tego powodu zakazana. Dalej
pisza o szczegolach odnosnie organizatorow, ich obowiazkow, zakaz
umundurowania zwiazanego z jedna orientacja polityczna, zakaz broni,
zakaz ukrywania twarzy, policja ma prawo do rejestrowania przebiegu itd.

Przypuszczam, ze Polska ma podobne ustawy i przepisy wykonawcze, a wiec
w razie przypuszczenia, ze zgromadzenie lub manifestacja moze zaklocac
porzadek lub zagrazac uczestniko, to mozna je zakazac. Sad moze
oczywiscie ten zakaz podtrzymac lub uchylic.

PS. Mozna sie smiac z tego niemieckiego Ordnungu, ale jakos tak jest i
jest wzgledna akceptacja tego porzadku. Pamietam, ze przed ponad 30 laty
ludzie chcieli zrobic marsz protestacyjny w zwiazku z wydarzeniami w
Polsce. Mnie jako najbardziej gramotnemu przypadla rola odpowiedzalnego
(tego wymagaly wladze). No i dostalem pare stron opisow, jakie mam prawa
i obowiazki, jak i kiedy ma sie zaczynac i jak konczyc pochod, co wolno
nosic, a czego nie, i jakie uprawnienia ma policja.
A wedle konstytucji Niemcy maja prawo do zgromadzen, wiec mogli nas
odeslac z kwitkiem.
--

Bard Solidarności :-\
Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms