Halo

91. Data: 2011-02-10 18:37:51

Temat: Re: Halo
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2011 19:18:29 +0100, Sakujami napisał(a):

> [...]
> W objawieniu w Fatimie http://www.fatima.pl/Objawienia,8,a.html
> mamy dialog:
> ŁUCJA: A ja też pójdę do nieba?
> MATKA BOŻA: Tak, pójdziesz.
> ŁUCJA: A Hiacynta?
> MATKA BOŻA: Także.
> ŁUCJA: A Franciszek?
> MATKA BOŻA: Również, ale musi jeszcze odmówić wiele różańców.
> ŁUCJA: Czy Maria das Neves jest już w niebie?
> MATKA BOŻA: Tak, jest.
> ŁUCJA: A Amelia?
> MATKA BOŻA: Będzie w czyśćcu do końca świata.
>
> Co takiego ta Amelia zrobiła że czeka ją taka kara? Ja tam wolę uważać że

A ja się nad nimi w ogóle nie zastanawiam.

92. Data: 2011-02-10 18:39:55

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> A ja się nad nimi w ogóle nie zastanawiam.

Ja tam wolę wierzyć w Jezusa a nie w objawienia

93. Data: 2011-02-10 18:40:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2011 19:36:28 +0100, Sakujami napisał(a):

> Tylko żeby było krótko

Poczucie czasu to tylko doczesna przypadłość :-)

94. Data: 2011-02-10 18:50:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2011 19:39:55 +0100, Sakujami napisał(a):

> Ja tam wolę wierzyć w Jezusa a nie w objawienia

Nie wierzę w objawienia. Nie mam zresztą takiego obowiązku ze strony
Kościoła. Nawet nie wiem, czy którykolwiek sobór lub inny organ oficjalnie
uznał objawienia fatimskie. Bo że JPII uznał, to jeszcze nie czyni wiosny,
spoko.

95. Data: 2011-02-10 18:58:38

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 18:34, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com>
>
> Halo, to napomkniecie ze jakos nie ma watków oprócz tego o wojnie,
> specjalnie zalozylem nowy watek który jak wszystkie ciekawe zaczal
> rozjezdzac sie do pogaduszek o soku pomidorowym

Ok.
Zauwaz moze jeszcze, ze temat soku pomidorowego
wyszedl od Performerki, a Ty zbesztales Vilar.

Pomijajac fakt, ze wiele innych osob paplalo tutaj
O WSZYSTKIM, wsiadles na niewinna w temacie osobe.

Czy naprawde bylo warto?

Czy nie lepiej dostrzec fakt, ze oto w Twoim watku
znalazlo sie tyle osob, ktore chcialy pobyc tutaj
WLASNIE Z TOBA, i porozmawiac z Toba chocby
tylko o kawie i soku pomidorowym?

Prosze, spojrz na to od takiej wlasnie strony :)

96. Data: 2011-02-10 19:03:39

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
m.googlegroups.com...
> Czy naprawde bylo warto?
Moze rzeczywiscie trudno czepiac sie o temat bo watek byl bez tematu

97. Data: 2011-02-10 19:16:49

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 20:03, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> Moze rzeczywiscie trudno czepiac sie o temat bo watek byl bez tematu

Dzieki za Twoja chwile zastanowienia.

:)

98. Data: 2011-02-10 19:20:29

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-02-10 18:21, niebożę Sakujami wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "glob" <s...@g...com> napisał w wiadomości
googlegroups.com...

> No to czyściec będzie podzielony na kręgi? Podobno męczennicy omijają
> czyściec, czy to sprawiedliwe, jak zostać męczennikiem?

Posiedź tu jeszcze trochę.

Qra

99. Data: 2011-02-10 19:24:48

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-02-10 19:58, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

Od anhedonika wymagasz?

Qra

100. Data: 2011-02-10 19:27:18

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Posiedź tu jeszcze trochę.

A nie lepiej wyjechać ponawracać Talibów ?

CIEKAWE
Jego nie można puszczać między ludzi
Zróbmy sobie lek!
TVN. To nieuniknione.