Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:)

11. Data: 2017-01-23 19:27:24

Temat: Re: Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:)
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<v...@g...com> wrote in message
news:a9a48142-62a7-4d47-995d-e05b7ac28355@googlegrou
ps.com...

> Gdyby nic nie miał, też by kwiczeli jak w PL, że dzieci nie ma,
> że konta niema, że prawa jazdy nie ma.
>
> Nie wiesz? Demokracja jest tylko wtedy gdy wygra swojak:)

Spekulujesz. Tymczasem ja mówię o zaistniałych faktach.

12. Data: 2017-01-23 21:00:27

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message

> Czyli "nie będę przestrzegał obowiązującego prawa bo mi się to nie
> opłaca?"

Mam nadzieję, że Ty, stary Amerykanin doskonle zdajesz sobie sprwę z
tego, że by rzadzić niezależnie Ameryką trzeba mieć solidne zaplecze
finansowe. Trump-odszczepieniec, który sprzeciwia się całemu
establishmentowi amerykańskiemu, mógłby zostać łatwo ubezwłasnowolniony
gdyby pozbył się swoich finansowych atrybutów. Dopóty może być w miarę
niezależnym prezydentem dopóki ma te zabawki, któryh się dorobił, we
własnych rękach. Myślę, że opór, który wzbudził swoimi hasłami, może
wywołać reakcje niechęci u wielu nawet jego zaufanych ludzi. Stąd musi
sam dzierżyć stery swojej fortuny by ich przypadkiem nie stracić. Bo
gdyby je stracił to jego wizje zmian w Ameryce skończyły by się bardzo
szybko.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

13. Data: 2017-01-23 21:03:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> <v...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Spekulujesz. Tymczasem ja mówię o zaistniałych faktach.

Że niby co? Że niby cała lewicująca Ameryka nie była przeciwna Trumpowi
po jego zwycięstwie gdyż nie wygrała swojaczka? To są fakty Przemololo.

14. Data: 2017-01-23 23:08:17

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-23 o 21:00, LeoTar Gnostyk pisze:
> jego wizje zmian w Ameryce skończyły by się bardzo
> szybko.

I oby jak najszybciej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-01-24 01:01:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swojej fortuny by ich przypadkiem nie stracić. Bo gdyby je stracił to jego
> wizje zmian w Ameryce skończyły by się bardzo szybko.

Pytałeś mnie czy Trump już zdążył naruszyć prawo - odpowiedziałem Ci.
Oto przykład:
https://www.scribd.com/document/337344113/CREW-vs-Do
nald-J-Trump
Ty teraz zaczynasz szukać usprawiedliwienia dlaczego go naruszył...

I na dodatek powtarzasz nieprzemyślane bzdury na temat jego rzekomego
bycia "odszczepieńcem" niezależnym od establiszmentu, podczas gdy
jest to człowiek otoczony takim samym establiszmentem który krytykował
w czasie kampanii. Fanatyczne uczucia miłości do Trumpa zasłaniają Ci oczy.

16. Data: 2017-01-24 01:03:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" <null> wrote in message

> I oby jak najszybciej.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

Ja sobie myślę, że kariera marionetki Trumpa szybko się skończy.
Sprawy sądowe się już zaczęły sypać... I wtedy rządzić będzie vice (Penc).
I tak było (jak sądzę) zaplanowane od samego początku...
Inaczej nie pozwolonoby takiemu pajacowi wygrać wyborów.

17. Data: 2017-01-24 01:04:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> Że niby co? Że niby cała lewicująca Ameryka nie była przeciwna Trumpowi po
> jego zwycięstwie gdyż nie wygrała swojaczka? To są fakty Przemololo.

Nie dyskutujemy tutaj o tym co by było gdyby babcia miała wąsy...

18. Data: 2017-01-24 06:25:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> [...]

> podczas gdy jest to człowiek otoczony takim samym establiszmentem
> który krytykował w czasie kampanii. Fanatyczne uczucia miłości do

Mylisz realizm historyczny z fanatyzmem a strach przed nieznanym zalewa
Ci oczy i znosi Twoją zdolność logicznego myślenia. Boisz się stracić
pozycję, którą zajałeś dzięki różnym machinacjom i to jest właśnie ten
strach przed nieznanym. A Trump nie tylko, że dostrzegł konieczność
dokonania zmian w Ameryce to jeszcze na dodatek odważył się to wdrażać w
czyn. A to czy wytrwa i czy mu przypadkiem ktoś łba nie rozwali to już
insza inszość. On wie, że jest zle i chce to zmienić.

19. Data: 2017-01-24 06:37:43

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "Kviat" <null> wrote in message

> Ja sobie myślę, że kariera marionetki Trumpa szybko się skończy.
> Sprawy sądowe się już zaczęły sypać...

I widzisz jak szybko sam sobie odpowiedziałeś na moje stwierdzenie,
żemusi sam dysponować swoją fortuną. Klasa próżniacza amerykańskich
darmozjadó-prawników szybko chce go pozbawić jego atutów by nie mógł
zrobić tego, co Kaczyński robi w Polsce.

> I wtedy rządzić będzie vice (Penc). I tak było (jak sądzę)
> zaplanowane od samego początku... Inaczej nie pozwolonoby takiemu
> pajacowi wygrać wyborów.

Z wściekłości i strachu zaczynasz urągać własnej inteligencji
Przemololo. A tak bardzo sobie ceniłem wiele Twoich opinii. Pot strachu
Ci oczy zalewa i pozbawia trzezwego myślenia. Zauważ, że ten "pajac"
jest całkiem nieżle wykształconym człowiekiem, który zrobił fortunę, i
ktoremu pewnie po cichu zazdrościsz a nie mogąc go sięgnąć chcesz go
ponizyć. Skąd my to znamy...? ;-)

20. Data: 2017-01-24 06:42:16

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message
ps.com...

>>> Spekulujesz. Tymczasem ja mówię o zaistniałych faktach.

> Nie dyskutujemy tutaj o tym co by było gdyby babcia miała wąsy...

No jak to? Przecież Twoja opinia, że Trump jest do d... i nie nadaje się
na prezydenta USA jest takim właśnie wróżeniem z fusów.

--

Sedno!
To, co zostało z Lecha.
Petru - "ekonomista" .