Haslo na poczatek roku

1. Data: 2003-08-27 19:26:50

Temat: Haslo na poczatek roku
Od: "Jan" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Musze zrobic w podstawowce dekoracje na 1 IX:-(

Moze ktos mnie wspomoze dobrym haslem na poczatek ?

Cos bardziej oryginalnego niz "witaj szkolo" ?
Myslalem o "Juz tylko 300 dni do wakacji" ale moze nie przejsc.

Z gory dziekuje za tworcze pomysly.

Jan

2. Data: 2003-08-27 19:33:08

Temat: Re: Haslo na poczatek roku
Od: "Krystyna" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Cos bardziej oryginalnego niz "witaj szkolo" ?
> Myslalem o "Juz tylko 300 dni do wakacji" ale moze nie przejsc.

Proponuję hasło : "ŁYBACKA NA SYBIR "

3. Data: 2003-08-27 19:37:36

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Aug 2003 21:26:50 +0200, Jan wrote:

> Cos bardziej oryginalnego niz "witaj szkolo" ?
> Myslalem o "Juz tylko 300 dni do wakacji" ale moze nie przejsc.

"jeeezzuuu... znowu w tym szambie przez 10 miesięcy ;-("

;-)
--
Grendel

4. Data: 2003-08-27 21:08:49

Temat: Odp: Haslo na poczatek roku
Od: "alla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pamietam, mialam pol etatu w pewnej wsi.
I wlasnie tam na zaskoczylo mnie to haslo.
Tylko to bylo jakos tak policzone dokladniej:))))
Musisz policzyc dokladnie, naprawde 300?
Bylo tak "Do wakacji zaledwie ... dni."
Albo tak..."Aby do wakacji...."
Ja to zrobilam w sojej szkole, ale w klasie, kameralnie
"Za ...dni znow wakacje!

5. Data: 2003-08-27 21:18:38

Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Musze zrobic w podstawowce dekoracje na 1 IX:-(
> Moze ktos mnie wspomoze dobrym haslem na poczatek ?
> Cos bardziej oryginalnego niz "witaj szkolo" ?
<...
Witam!
Proponuję hasło:
Jak Cię pierwszego września reforma p#$@^ w ŁEB(ACKĄ), to zabaczysz
gwiazdek 12-ście!"
RomanO

6. Data: 2003-08-28 11:05:53

Od: "Walentyna Mazguła" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kocham szkołę

7. Data: 2003-08-28 12:51:51

Od: "alla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL

8. Data: 2003-08-31 21:35:13

Od: "Ela And" <e...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Cos bardziej oryginalnego niz "witaj szkolo" ?
> Myslalem o "Juz tylko 300 dni do wakacji" ale moze nie przejsc.

=======
"Porzućcie wszelka nadzieję Wy, którzy tu wchodzicie"

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela historii
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela historii w Sz.P.
podpisanie umowy a konsekwencje
Lublin/nauczycieli
e-learning