He..he..

1. Data: 2009-06-18 00:01:23

Temat: He..he..
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajace - napadnięto (TVNienawiści) na jakąś agrofirmę za rozlewanie
tradycyjnego płynnego nawozu ekologicznego jakim jest gnojowica -
dostarczająca nie tylko rozpuszczalnych nawozów mineralnych łatwo dostępnych
dla roślin, ale i mikroorganizmów tak bardzo potrzebnych w glebie do
rozkładania części roślinnych na czynniki najprostsze dostępne korzeniom.
To mordercze i bezmózgie pajace - zmuszające rolników do ograniczania
produkcji rolnej poprzez zwiększnie kosztów produkcji oraz gnębienia karami
za nieprzestrzeganie durnych przepisów chunijnych.
Tylko wrogowie Polski mogą wymagać przestrzegania takich bzdur.

2. Data: 2009-06-18 06:24:44

Temat: Re: He..he..
Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jun 2009, Panslavista wrote:
> Tylko wrogowie Polski mogą wymagać przestrzegania takich bzdur.

Nastąpiła planowana dezintegracja społeczeństwa. W latach 80-tych śpiewał
o tym DEZERTER. Niestety jest gorzej niż sobie wyobrazili.

Przed wyborami do Parlamentu E. nawoływałem (i cała masa ludzi też) do
bojkotu wyborów. Ostatecznie "zwycięzca" ma poparcie 10% społeczeństwa.
Jeśli sytuacja się powtórzy w następnych wyborach to będziemy, żyli w
reżimie a stąd już krok do obalenia dupokracji i wprowadzenia prawdziwej
demokracji (byle nie ludowej).

D.P.

3. Data: 2009-06-18 07:23:48

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 08:24, d...@d...abc.com.pl wrote:

Pomieszała się gnojowica z polityką...

Jedno i drugie tożsame.

4. Data: 2009-06-18 10:50:24

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wprowadzenia prawdziwej
> demokracji (byle nie ludowej).

Uprzejmie donoszę panie kierowniku,że nie ma nie było i nie będzie innej
demokracji niż ludowa.Jakoś lepiej mi smakowła ludowa,niż obecna mafiokracja.
Pozdrawiam apolitycznie.mirzan

5. Data: 2009-06-21 08:47:38

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uprzejmie donoszę panie kierowniku,że nie ma nie było i nie będzie innej
> demokracji niż ludowa.Jakoś lepiej mi smakowła ludowa,niż obecna
> mafiokracja.
> Pozdrawiam apolitycznie.mirzan

Mi nie smakowała, bo rodzice nie byli polityczni, więc szyneczki nie było.

Trzeba być idiotą by nawoływać do powrotu komuny, pooglądnijcie sobie
zdjęcia z tego okresu, te czyste sklepy, tych pięknych milicjantów.

Równie trzeba być kompletnym idiotą by nawoływać do bojkotu wyborów - efekty
mamy jakie mamy. Nie podobają ci się obecni politycy? To trzeba bylo
głosować na partię piratów czy UPR, porządek od razu by się zmienił. Czy na
lepsze nie wiem. Nie głosując dajesz wygrać swoim przeciwnikom.
MS

6. Data: 2009-06-21 08:51:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
na
> lepsze nie wiem. Nie głosując dajesz wygrać swoim przeciwnikom.

Sprawa przegrana obojętne na jaką partię padłoby najwięcej głosów i tak
wygra ta, która ma wygrać. Tak jest od 1944 roku. Znowu trzeba będzie
stracić wielu młodych Polaków, aby odzyskać wolność.

7. Data: 2009-06-21 19:43:00

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h1ks3k$tsg$1@news.onet.pl Maciej S.
<m...@c...pl> napisał(a):

> Trzeba być idiotą by nawoływać do powrotu komuny, pooglądnijcie sobie
> zdjęcia z tego okresu, te czyste sklepy, tych pięknych milicjantów.

Hejka. Za tzw. komuny brakowało wszystkiego. Teraz brakuje tylko
pieniędzy. Za komuny trzeba było po wszystko stać w kolejkach a teraz ludzie
dla kasy zwyczajnie się prostytuują. A miało być tak pięknie.
Pozdrawiam realnie Ja...cki

8. Data: 2009-06-21 19:44:59

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu trzeba będzie
> stracić wielu młodych Polaków, aby odzyskać wolność.

Nie mam siły na dyskusję ze smarkulem,bądź uprzejmy wyjaśnić mu,co znaczy słowo
demokracja i na czym polega wolność którą nam przydzielono.
mirzan

9. Data: 2009-06-21 19:56:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
słowo
> demokracja i na czym polega wolność którą nam przydzielono.

O mnie piszesz? Nie jestem smarkulem, a żal...
Ale jestem Polakiem i mam swoje głęboko umotywowane poglądy, które nie muszą
się wszystkim podobać. Nie wiem, czy dożyję końca drugiego Sojuza, a
powtórka jest przygnębiająca. Ktoś wymyślił, że dostarczenie paciorków
zamiast wolności wystarczy... Pewnie chciał na tym zarobić.... i zarabia.
Mam skończone 62 lata.

10. Data: 2009-06-22 05:37:23

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam siły na dyskusję ze smarkulem,bądź uprzejmy wyjaśnić mu,co znaczy
> słowo
> demokracja i na czym polega wolność którą nam przydzielono.
> mirzan

Zamiast merytorycznych argumentów - pseudonaukowy bełkot osoby tęskniącej za
młodością, oraz wyzwiska. Jakie to POLSKIE.
Chcesz powrotu komuny - wyp... na Kubę albo do Kim Dzonga, a nie siej tu
defetyzmu "dziadku".

Nie twierdzę ża obecny ustrój jest idealny, nie twierdzę że nie ma kurupcji
i złodziejstwa. Ale nawet jak tak jest to jest to i tak 100% lepsze niż to
co było. Mimo że mam tylko 33 lata, to doskonale pamiętam.

MS

Z PSPolityka
Czym się różni aerator od wertykulatora?
Trawnik mi się zaperzył :(
Oczko wodne ....
Aerator 'w płynie'.