He..hw

21. Data: 2011-03-14 11:43:49

Temat: Re: He..hw
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jesteś jedyną osobą, która to robi na tej grupie (w necie),
ale jesteś chyba jedyną osobą, która wkłada w to tak wiele energii.

Więcej nie chce mi się tłumaczyć.
Resztę zostawiam twojej ew. inteligencji. ;)

--
CB

22. Data: 2011-03-14 11:47:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzelić sobie w łeb, czy cuś? ;)

23. Data: 2011-03-14 11:57:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hint: czy te wszystkie osoby, nie wyłączając ciebie, np miały 5-ki
z matematyki: na maturze i świadectwie maturalnym?

Ano właśnie...

24. Data: 2011-03-14 12:06:10

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hint: czy te wszystkie osoby, nie wyłączając ciebie, np miały 5-ki
> z matematyki: na maturze i świadectwie maturalnym?
>
> Ano właśnie...

Ja tam nie wiem ... ja wiem, co ja miałem na maturze i dlaczego.
BTW. Ciebie też uważam za jednego z najinteligentniejszych.
Tyle, że to taka inteligencja z czarnadziurą w tle. Zdarza jej się
eksplorować rejony, w których z ogromnym impetem
tworzy rzeczy zgoła fantastyczne a jednocześnie się do tych
wytworów ogromnie przywiązuje.
I to mnie wcale nie dziwi, jako zjawisko. Takie już mankamenty
inteligencji są. Niektórzy piszą potem niezłe sci-fi albo coś podobnego
i gra. Jest dystans do swoich wytworów. A u Ciebie ?
Taki jakiś ten dystans mało wyraźny ... Albo i w ogóle go brak ...

25. Data: 2011-03-14 12:08:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie miałeś.
Ty jesteś 4 w porywach z małym plusikiem maks.

Dobrze cię widzę przez neta? ;)

26. Data: 2011-03-14 12:29:23

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie miałeś.
> Ty jesteś 4 w porywach z małym plusikiem maks.
>
> Dobrze cię widzę przez neta? ;)

Maturęz matmy pisałem na poziomie rozszerzonym i miałem
celujacy z palcem w dupie. Znaczy sie skończyłem spokojnie
przed czasem.
Widzisz więc chyba niedokładnie.

27. Data: 2011-03-14 12:30:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

>Z mojego punktu widzenia [ogólnie] jesteś kimś w rodzaju "wampira",
> który kompulsywnie "lgnie" do osób, z których poprzez zwykle jakieś
> wyjątkowo chore "zabiegi" stara się "wyssać" interesujące dla siebie
> pewne ich natywne atrybuty, przy czym wiąże się to z dyskredytacją
> i "upodleniem" tych atrybutów w tych osobach.

Tu masz rację, często tak działam. Wysysam, by wyciągnąć 'na wierzch'
i często mniej lub bardziej jawnie okazuję swoją negatywną ocenę
w stosunku do tego, za czym drążę.

> Np inteligencja, dyskusja, prowokacja.. itp.
Tu już zaczynasz być bardzo niedokładny ...

> Czyli jesteś wyczulony na pewne "wyzwalacze" - czasem sytuacyjne
> - które uruchamiają w tobie kompulsywną potrzebę "spijania",
> przejmowania (lepsze określenie), zagrabiania (jeszcze lepsze)
> pewnych deficytowych i ambicjonalnych (dla ciebie) cech od
> swoich ofiar.
Tu już imho bardzo poważna pomyłka.
Na początek spytam Cięo rzecz podstawową: kto jest wg
Ciebie w gronie moich ofiar ?
Nie muszę (choć się starzeję i zmieniam...) traktować
kwesti bycia inteligentnym ambicjonalnie :). A pomysł, że chcę
[...]
stalkera i vb. A i Qra też jest niezła w te klocki, co oceniam po
abstrakcji humoru. Czy zauważyłeś, żebym od nich coś podstępnie
spijał, może przez ataki ? A może źle Cię zrozumiałem ?
Inteligencja to twój wyzwalacz. To ty się upierałeś kiedyś, żeby
robić mi jakieś testy na IQ itp itd. Ocenianie ludzi po inteligencji
to Twoja domena. No niestety :) Ja się w tym nie lubuję.
A Ty od ręki jesteś w stanie wymienić nazwy specjalistycznych
testów (przynajmniej jeden, Twój ulubiony). Czyż nie ?

Popełniasz błąd kardynalny za błędem. Skoro już chcesz, żeby ktoś Cię
zdiagnozował- czy dał komunikat- to ok. Jednak żelazna zasada jest taka:
można spytać, czemu, jak- coś dopytać po prostu.
W_żadnym_razie_nie_można_mówić: ty to to, a ja tamto. To nonsens- służyć
może WYŁĄCZNIE konfliktowi- a nie temu, co chciałeś: usłyszeniu czyjejś
opinii. No- chyba że rzeczywiście o zbudowanie konfliktu Ci szło- to nieźle
Ci idzie:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

28. Data: 2011-03-14 12:31:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> Dam jeszcze kontr-przykład: trenr ma równie potężne
> deficyty w relacjach z matką, ale zobacz Redi jak m.in.
> pięknie (przesada umyślna) potrafi je kompensować sobie
> w necie - można się od niego uczyć wręcz niektórych technik
> jakie tylko w tym celu sobie wypracował.
> Oczywiście nie tylko pięknie je sobie chętnie rekompensuje.
Chętnie dla odmiany posłucham tu trochę wiecej. Nie rozumiem
różnicy a nawet nie rozumiem Twojej oceny zjawiska trenera.
[...]

To możesz WYŁĄCZNIE pominąć: porównywanie Ciebie do kogokolwiek MUSI być
błędne. Nic z tego konstruktywnego nie wynika.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

29. Data: 2011-03-14 12:35:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I na świadectwie maturalnym też miałeś?

BTW pamietam niektóre warunki, które należało spełnić,
aby coś takiego uzyskać.
Spełniłeś je wszystkie?
Czyżby?

30. Data: 2011-03-14 12:39:35

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> może WYŁĄCZNIE konfliktowi- a nie temu, co chciałeś: usłyszeniu czyjejś
> opinii. No- chyba że rzeczywiście o zbudowanie konfliktu Ci szło- to

Pozwól, Chironie, że sam będę układał swoje relacje z cbnetem.
Zdobyj wpierw jakiś elementarny szacunek cbneta i podtrzymaj z nim
kontakt, potem będziesz mi dawał rady. Ok ?

Zimbardo: Bierne przyglądanie się złu jest złem.
Koncepcja wahadła
SIGNUM TEMPORIS
Japonia
Z wyrazami wspolczucia dla Katolikow (link)