He..hw

41. Data: 2011-03-14 14:31:15

Temat: Re: He..hw
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:ill8g0$hm3$1@news.onet.pl...

> Nie przedmiot, tylko TY. Jesteś zwolennikiem łopatologii w nauczaniu?
> Znam ludzi, którzy planując start na politechnikę, medycynę itp, wobec
> "fatalności" nauczyciela czy innych niedostatków szkoły lub własnych
> po prostu przysiadali fałdów. Najlepszy nauczyciel nie pomoże, jeśli
> oczekiwania są tylko w stosunku do niego. Łopatą do głowy nie nałoży.
> Złej baletnicy przeszkadza rąbek spódnicy. Itp.
> Dokładnie tak. Dokładnie. Sam tak miałem z matematyki- a egzamin maturalny
> i 2 egzaminy z matmy na studia zdałem na 5.
> :-)

He, he, czy można było mieć nadzieję, że naczelna nauczycielka nie właczy
się
do dyskusji, szczególnie, że nie trafiła na listę najbardziej inteligentnych
? :)))
Pracujcie nad swoimi teoriami, pracujcie ... :)

42. Data: 2011-03-14 14:32:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
Po pierwsze milknij, a po drugie a nawet ważniejsze: zrozum w końcu, że mało
rozumiesz.
==========

Tu też się mylisz: to rozumiem.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

43. Data: 2011-03-14 14:39:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inteligencja nie tylko dla ciebie stanowi "wyzwalacz".
Najwyraźniej.

A jaaaa... z kolei...
to byłem najlepszy z matmy na przestrzeni kilkunastu lat wstecz
w szkole średniej (i cała szkoła o tym wiedziała, bo pan od matematyki
to rozgłosił na lekcjach w innych klasach), a na studiach to dwie panie
DOC spierały się kto jest najlepszy na roku i jedna była pewna, że
to własnie ja byłem... i w ogóle... co tam mam opowiadać.

;)

--
CB

44. Data: 2011-03-14 14:43:19

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem, ale czy ty tego nie zauważasz/identyfikujesz
> czego oczekujesz od mężczyzn, a czego od kobiet w swoich
> "podchodach" w necie, w szczególności powiedzmy odnośnie
> akceptacji...?

Już przy poprzednim twoim poście zdałem sobie sprawę z tego, że coś może
być na rzeczy, natomiast ja tego w ogóle nie zauważam, bo uznaję
to za normę. Jest taka realna całkiem możliwość.
najlepiej by było jednak, gdybyś powoływał się na konkretne przykłady
- nazwiska, zachowania :)

> Problem polega na tym, ze te twoje oczekiwania są _z reguły_
> sprzeczne, a twoje usilne próby na przekór warunkom jakie
> dyktujesz w takich wypadkach - IMHO wyjątkowo niezdrowe.
Za mało konkretów.

> Na koniec mój apel: weź przykład choćby z twego "druha" z trenr'a
> - wymaga od kobiet m.in. akceptacji i bez problemu ją sobie
> "załatwia"... z twoim ulubionym "paluszkiem...". ;)
>
> PS: żartuję se oczywizda, wybacz.
A niech ma :)

BTW. Ja niespecjalnie odczuwam jakiś niedosyt uwagi (ze strony
'silnych meżczyzn' na grupie - o ile zgodzisz się, że tacy tu są,
tak jak kobiety treneira ...). Nie zmienia to jednak faktu, iż coś jednak
może być na rzeczy i Twoich rozważań nie uznaję jako bezsensownych.

45. Data: 2011-03-14 14:43:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... AAAAAAAAAaaaaa... i jeszcze...
niektóre nauczycielki z podstawówki podobno (po około 25 latach)
uważaja mnie za swojego najlepszego i najzdolniejszego ucznia ever,
tzn z jakim kiedykolwiek miały do czynienia.
Powtarzam: najlepszego i najzdolniejszego w karierze nauczycielskiej.
Ha!

;))

Ktoś przebija? :)

--
CB

46. Data: 2011-03-14 14:47:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
4g2000vbg.googlegroups.com...

> [...]
> Dokładnie tak. Dokładnie. Sam tak miałem z matematyki- a egzamin maturalny
> i 2 egzaminy z matmy na studia zdałem na 5.

Sranie w banie - podstawa to nauczyciel. Poza tym za cos bierze kase.

47. Data: 2011-03-14 14:50:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź pod uwagę jak to wygląda z boku.
Ścigasz czasem niektóre osoby starając się zwrócić na siebie
ich "szczególną" uwagę (nie rzadko tym co nazywasz "prowokacjami")...
i są to tylko mężczyźni.
Tylko.
Kobiety masz w tym gdzieś.

Tak jak np u trenr'a - tylko kobiety.
Mężczyzn ma w tym gdzieś.

Inne:
XLa - mężczyzn.
Chiron - mężczyzn.
Qra - mężczyzn.
Glob - kobiety.
Stalker - kobiety.
Ghost - kobiety.

Itd... [jak kogoś pominąłem to niech sam się dopisze]. ;)

PS: Ewka - mężczyzn.

48. Data: 2011-03-14 14:55:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmieniam: Chiron - i kobiety i mężczyzn.

--
CB

49. Data: 2011-03-14 14:57:17

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-14 15:43, cbnet pisze:
> [...]
> tzn z jakim kiedykolwiek miały do czynienia.
> Powtarzam: najlepszego i najzdolniejszego w karierze nauczycielskiej.

Zdziecinnialy pedzio zebra o akceptacje.
Zenada.

50. Data: 2011-03-14 15:10:55

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ścigasz czasem niektóre osoby starając się zwrócić na siebie
> ich "szczególną" uwagę (nie rzadko tym co nazywasz "prowokacjami")...

Tak - iksi mam w KFie, bo mnie przerosła :) Wymęczyłem się na amen ...
Lubię czasem pościgać Qrę, tak dla podtrzymania więzi.
Czasem coś tam zakonfliktuje z Iską.

Mam natomiast nieustające ale do Chirona. Postrzegam go podobnie
jak Iksi - facet, który ciągle rzuca się na tory i czeka, aż go lokomotywa
sponiewiera. I koszmarnie racjonalizuje tę swoją postawę jako
użyteczną.

Mojego stosunku do globa nie nazwałbym 'ściganiem'. Glob wymaga
specjalnego podejścia (co Ty zresztą sam również uprawiasz).

Ja nie widzę tego tak ostro, jak Ty.
Nie wszystko tutaj się kręci wg osi walka o ojca LUB matkę.
Aczkolwiek w przypadku trenera to przyznaję Ci trochę
racji, że 'dalsze kobiety' go 'leczą'.

Zimbardo: Bierne przyglądanie się złu jest złem.
Koncepcja wahadła
SIGNUM TEMPORIS
Japonia
Z wyrazami wspolczucia dla Katolikow (link)