Hej, kto Polak...

1. Data: 2014-07-17 11:18:17

Temat: Hej, kto Polak...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Śmierć rotmistrza Pileckiego" - polecam!
http://www.youtube.com/watch?v=-2elOo6jii4

Pileckiemu chwała, chwała Bohaterom!

2. Data: 2014-07-19 00:16:27

Temat: Re: Hej, kto Polak...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-17 11:18, Ikselka pisze:

> Pileckiemu chwała, chwała Bohaterom!

Aua! Moja trauma po udziale w pierwszomarcowym pochodzie z kibolami
(jako opieka do dziecka o patriotycznym zboczeniu) mi się odnowiła...

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

3. Data: 2014-07-19 12:57:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jul 2014 00:16:27 +0200, Aicha napisał(a):

> Aua! Moja trauma po udziale w pierwszomarcowym pochodzie z kibolami
> (jako opieka do dziecka o patriotycznym zboczeniu) mi się odnowiła...

Trudno - niektorzy kibole tak mają, że im się odnawia. Ale dlkaczego
oskarżają o to CZYJŚ patriotyzm...

4. Data: 2014-07-20 09:55:44

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-19 12:57, Ikselka pisze:

> Trudno - niektorzy kibole tak mają, że im się odnawia. Ale dlkaczego
> oskarżają o to CZYJŚ patriotyzm...

Jak zwykle przekręciłaś. Oskarżam kibolski patriotyzm (aczkolwiek samo
przygotowanie imprezy było doskonałe, za to rzeczeni kibole nawet
drugiej zwrotki hymnu polskiego zaśpiewać nie umieli - jedyne co robili
dobrze to skandowanie haseł). I teraz Twoje hasło mi się czkawką...

5. Data: 2014-07-20 09:57:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 09:55, Aicha pisze:

> [...]
> drugiej zwrotki hymnu polskiego zaśpiewać nie umieli - jedyne co robili
> dobrze to skandowanie haseł). I teraz Twoje hasło

- nie mylić z patriotyzmem -

6. Data: 2014-07-20 11:50:44

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

>Jak zwykle przekręciłaś.

Nie jak zwykle tylko celowo.

7. Data: 2014-07-20 14:19:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 11:50, Ghost pisze:

> Nie jak zwykle tylko celowo.

Jedno nie wyklucza drugiego.

8. Data: 2014-07-20 15:53:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2014 09:55:44 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
> drugiej zwrotki hymnu polskiego zaśpiewać nie umieli - jedyne co robili
> dobrze to skandowanie haseł). I teraz Twoje hasło mi się czkawką...

A to już nie ma na to rady - masz takie skojarzenia, jakie doświadczenia.
Smutne, ale to chyba wynika głównie z Twych wyborów.

9. Data: 2014-07-20 15:54:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2014 14:19:14 +0200, Aicha napisał(a):

> Jedno nie wyklucza drugiego.

Bezcelowy gostek bezcelowo się wtranżala?

10. Data: 2014-07-20 16:36:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 15:53, Ikselka pisze:

> A to już nie ma na to rady - masz takie skojarzenia, jakie doświadczenia.
> Smutne, ale to chyba wynika głównie z Twych wyborów.

http://www.youtube.com/watch?v=8e-TrQwSLF4
Polecam całość, ale w szczególności kontrast między pierwszymi a drugimi
10 sekundami.

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,
bez spiżarni i z lodówką, w której zwykle spore luzy ;)

Przysłowia mądrością narodów
Czy jest taka mozliwosc ze psychopata bardzo kocha swoje dziecko?
Gdy odchodzą źli ludzie
Krótkie nogi kłamstwa! [sprawa prof. Chazana]
Wolna wola i ceirpienie [cross]