Hej przetwórcy domowi i bimbrownicy egzorcyści, bierzcie to ode mnie

1. Data: 2010-05-12 20:43:41

Temat: Hej przetwórcy domowi i bimbrownicy egzorcyści, bierzcie to ode mnie
Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech to ktoś weźmie ode mnie bo ja napędzić to jedynie stracha potrafię a
na soczki owocowe to zbyt dla mnie ekstrawaganckie naczynie :)
http://www.allegro.pl/item1037659315_gasior_balon_dy
mion_kosz_wiklina_wielki_duzy.html
--
Jackare

2. Data: 2010-05-13 04:29:07

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jackare" <j...@i...pl> wrote in message
> Niech to ktoś weźmie ode mnie bo ja napędzić to jedynie stracha potrafię a
> na soczki owocowe to zbyt dla mnie ekstrawaganckie naczynie :)
> [...]

Nastaw jabłecznik lub gruszecznik - napój dla całej rodziny.

3. Data: 2010-05-13 08:49:34

Od: "jerzyn" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nastaw jabłecznik lub gruszecznik - napój dla całej rodziny.

Przecudnego smaku dopiero jest to co z gruszecznika "popędzisz"
jerzyn

4. Data: 2010-05-13 08:59:18

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jerzyn wrote:

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Przecudnego smaku dopiero jest to co z gruszecznika "popędzisz"
> jerzyn

Nie pędzę.

5. Data: 2010-05-13 11:20:44

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Niech to ktoś weźmie ode mnie bo ja napędzić to jedynie stracha potrafię a
> na soczki owocowe to zbyt dla mnie ekstrawaganckie naczynie :)
> [...]

Jaknajbardziej sie na soczek nadaje... pozniej drozdze dodac, zostawic az
"przerobia" cokier (ewentualnie dolac syropu cukrowego, jesli za malo go w
samych owocach), po fermentacji burzliwej zlac znad osadu, zakorkowac,
zostawic na pol roku i... butelkowac :-)

6. Data: 2010-05-13 16:32:20

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> [...]
> go w samych owocach), po fermentacji burzliwej zlac znad osadu,
> zakorkowac, zostawic na pol roku i... butelkowac :-)

A gdzie >przepedzic< ? Nie szkoda watroby?
--
A S

7. Data: 2010-05-14 05:43:47

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości

> A gdzie >przepedzic< ? Nie szkoda watroby?

PO co? ja pisalem o winie... nie o "zajzarcerze" ktory czasem po
przepedzeniu wychodzi "nieumiejetnymj pedzaczom" hehehe

8. Data: 2010-05-14 05:55:23

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> PO co? ja pisalem o winie... nie o "zajzarcerze" ktory czasem po
> przepedzeniu wychodzi "nieumiejetnymj pedzaczom" hehehe

Chcialem powiedziec, ze jakby nie pedzic, zawsze bedzie czystsze
niz wino. (Nie wiadomo, czy zdrowsze - jeden wypije butelke wina,
inny w to miejsce butelke bimbru...). Zatem pedzic, a potem
rozcienczac, nalewac, czekac.

--
A S

9. Data: 2010-05-14 06:16:08

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niz wino. (Nie wiadomo, czy zdrowsze - jeden wypije butelke wina,
> inny w to miejsce butelke bimbru...). Zatem pedzic, a potem

NIE !!! Wino to wino, rozcienczane "przepedzone" juz nie ma wiele wspolnego
z winem...

10. Data: 2010-05-17 06:52:16

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> NIE !!! Wino to wino, rozcienczane "przepedzone" juz nie ma wiele
> wspolnego z winem...

Eh, nie dogadamy sie. Przy okazji zapraszam na kielicha
i przez wieczór wyjasnie przewage nalewki nad winem :-)
--
A S

Mięso - co robić, żeby nie było "gumowe" itd.?
baranina / jagniecina ???
Kompot z rabarbaru.
WWL TV
Grzybobrania...