Hemoroidy?

1. Data: 2005-07-25 22:07:55

Temat: Hemoroidy?
Od: "Szymon" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim.

2 dni temu pojawil sie delikatny acz uciazliwy (bo 24 na dobe) bol odbytu.
Wczoraj jeszcze nie przejmowalem sie za bardzo (jakos przejdzie), ale
dzisiaj mnie troche wkurza (nie przechodzi). Problemem jest narosl/guzek na
zewnatrz odbytu, ktora po prostu przeszkadza (najbardziej na siedzaco).
Mowie sobie: hemoroidy.

Ale jednak poczytalem i nie do konca chyba. Po pierwsze nigdy nie bylo
zadnego krwawienia. Po drugie nie przeszkadza w oddawaniu kalu bardziej niz
w czasie siedzenia. Po trzecie nie jest nawet zaczerwieniony jakos bardziej
od reszty okolicy.

W dotyku czuc wewnatrz cos twardszego, ogolnie jest napeczniale i jest na
samym wylocie. Wielkosci porzeczki, bo nawet nie wisni.

Poradzcie: martwic sie i isc do lekarza, czy poczekac jeszcze, moze
przejdzie? Co to moze być

Nigdy nie mialem problemow z przewodem pokarmowym, no moze mala zgaga po
obfitych imieninach. To stalo sie nagle, wczesniej nie czulem niczego
niepokojacego.

Pozdrawiam
Szymon

2. Data: 2005-07-26 09:02:34

Temat: Re: Hemoroidy?
Od: "Piotr" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nie zastanawiaj się za długo, po prostu idź do lekarza!

Hemoroidy, polipy - nie zawsze (a wręcz rzadko) dana choroba u danego
chorego manifestuje się wszystkimi klasycznymi objawami naraz.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-07-26 17:20:53

Od: "Maciek" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam to samo i tez się zastanawiam co to
u mnie rosło powoli aż zaczeło dokuczać,swędziec i zwróciło moja uwagę. W
końcu "tam" nie zagląda się bez potrzeby bo nie ma po co i nie ma jak ;)
ide do lekarza w czwartek, więc będę wiedział

4. Data: 2005-07-26 21:23:06

Od: "Szymon" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> końcu "tam" nie zagląda się bez potrzeby bo nie ma po co i nie ma jak ;)
> ide do lekarza w czwartek, więc będę wiedział

To daj znac co Ci wykryl, bo ja do konca tygodnia nie dam rady sie wyrwac do
lekarza, no chyba ze nie bede mogl siedziec ;)

Sz.

5. Data: 2005-07-27 20:49:42

Od: "Tomasz" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> To daj znac co Ci wykryl, bo ja do konca tygodnia nie dam rady sie wyrwac
> do lekarza, no chyba ze nie bede mogl siedziec ;)
>
> Sz.
Miewam raz-dwa razy do roku to samo, czasem nawet wychodzą dwa. Stosuję na
nie wygrzewanie w ciepłej wodzie, a później smaruję Avenokiem tak dwa razy
dziennie. Mija zwykle po tygodniu.

Pozdrawiam
Tomasz

6. Data: 2005-07-28 05:54:01

Od: "Chyna " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja kumpela ma podobny problem.
Wlasciwie z dnia na dzien wyskoczyl Jej taki guzek. Bylam z Nia gdy poszla do
lekarza.
Ten Jej powiedzial, ze, jakos, "jedni maja zielone oczy a inni takie cos". Nie moge
sie z
tym zgodzic bo wszelkie wyskakujace guzki na ciele to raczej nie jest rzecz normalna
(mi, nota bene, wyskoczyl swego czasu na nadgarstku i jak byl tak jest - ani sie nie
powieksza, ani nie pomniejsza, jest twardy), no ale juz nie boli i jakos specjalnie
nie
przeszkadza Jej to.

A hemoroidy to osobna dzialka cos tak mysle.

Cheers,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

7. Data: 2005-07-28 19:34:24

Od: "Maciek" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> To daj znac co Ci wykryl, bo ja do konca tygodnia nie dam rady sie wyrwac
do
> lekarza, no chyba ze nie bede mogl siedziec ;)

Byłem ...
niewielki guzek zakrzepowy, prawdopodobnie geneza jak w hemoroidach. Jest
jednak na zewnątrz bez połączenia ze środkiem. Zakrzep w naczyniu mógł sie
utworzyć z różnych przyczyn nawet od siedzenia na zimnym "wilk"
Przepisał maść Procto-Glyvenol i maczanie d*** w ziołach: wywar z liści
dębu, szałwi i rumianku. Za dwa tygodnie powinno przejść....

8. Data: 2005-07-28 20:33:01

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 28 Jul 2005 21:34:24 +0200, Maciek <news:dcbbvo$43u$1@opal.futuro.pl>
napisał(a):

> Przepisał maść Procto-Glyvenol i maczanie d*** w ziołach: wywar z liści
> dębu, szałwi i rumianku. Za dwa tygodnie powinno przejść....

Od liści dębu to Ci się d* na kasztanowo ufarbuje.

--
Kaja

9. Data: 2005-07-29 09:12:10

Od: "Szymon" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przepisał maść Procto-Glyvenol i maczanie d*** w ziołach: wywar z liści
> dębu, szałwi i rumianku. Za dwa tygodnie powinno przejść....

Moze i ja siedzialem na zimnym, bo moj tez polaczenia ze srodkiem nie ma.
Co wiecej dzisiaj juz jakby mniejszy troche i miekki zupelnie. Moze do
weekendu sie
rozejdzie, jak nie to w poniedzialek ide do lekarza.

Szymon
P.S. Nie wiem jak Wy, ale ja ubaw mialem jak chcialem zobaczyc co to.
Lusterka,
cyfrowka, itd. :)))

dobry dentysta poznan
borelioza
Re: bol w klatce piersiowej a angina ropna
IV Europejski Kongres Dialogu i Uniwersalizmu
Captopril...?