Hemoroidy a sport

1. Data: 2002-04-27 14:16:56

Temat: Hemoroidy a sport
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ostatnio dosyć intensywnie zacząłem uprawiać sport : siłownia, aeroby, rower.
Kilka dni temu wyczułem ból w okolicy odbytu. Przy badaniu stwierdziłem
bolesne, nie krwiawiace zgrubienie wielkości ziarnka grochu. Internista do
którego się udałem potwierdził moje obawy: hemorodidy. Jak dla mnie coś nowego.
Lekarz przepisał mi Procto-glyvenol, zalecił wizykę u proktologa oraz nakazał
UNIKAĆ ćwiczeń angażujących mięśnie brucha (jak dla mnie to chyba wszystkich)
oraz jazdy na rowerze. Czym mnie dobił, choć zbytnio się nie zdziwiłem bowiem
ból dokuczał najbardziej właśnie w czasie sportu. Wizyta u darmowego proktologa
dopiero za kilka tygodni toteż chciałbym zapytac was o to jaka może być w
dalszej perspektywie relacja hemoroidy-sport? Rozważam także wcześniejsze
udanie się do specjalisty prywatnie, może polecicie jakiś ośrodek i/lub lekarza
w stolicy?