Herbalife-działa

1. Data: 2002-01-07 12:03:41

Temat: Herbalife-działa
Od: "Marzena Ławniczak" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć ja spróbowałam, jestem 3 miesiąc na produktach Herbalife i schudłam
już 10 kilo,
Szczerze mówiąc czasem lubię sobie podjadać , no niestety taki ze mnie
łasuch ..ale już powoli wilcze apetyty mi mijają a to dzięki właśnie
Herbalife.
Próbowałam wielu głodówek fakt był taki że przez tydzień schudłam 3 kilo a w
następnym przytyłam 4-5. Głodówki to bezsens- tylko sobie szkodzimy- trzeba
po prostu raz na zawsze zmienić nawyki żywieniowe, bo Herbalife to taka CUD
( nie lubię tego słowo bo zawiodłam się na nim nie raz- Ale teraz no po
prostu muszę go użyć )żywność.
Jeśli chcecie coś więcej się dowiedzieć proszę o kontakt lub odwiedźcie
stronę: http://republika.pl/marzena_herbalife/ (jeszcze niedokończona ale
jestem w trakcie)
Pozdrawiam wszystkich
Marzena

2. Data: 2002-01-07 12:59:41

Temat: Re: Herbalife-działa
Od: "Jazz" <N...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Ławniczak" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Cześć ja spróbowałam, jestem 3 miesiąc na produktach Herbalife i schudłam
> już 10 kilo,
[ciach]
> Jeśli chcecie coś więcej się dowiedzieć proszę o kontakt lub odwiedźcie
> stronę: http://republika.pl/marzena_herbalife/ (jeszcze niedokończona ale
> jestem w trakcie)

PLONK

3. Data: 2002-01-07 14:40:40

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jazz" <N...@j...prv.pl> skrev i meddelandet

> Użytkownik "Marzena Ławniczak" <m...@k...net.pl> napisał w
wiadomości
> [ciach]
niedokończona ale

> PLONK

A dlaczego plonk??? Czy herbalife to cos zlego? Pytam, bo wlasnie
wczoraj byl u mnie dystrybutor... Dostalismy probki i chyba zdecydujemy
sie z mezem... Ja glownie dlatego (poza oczywistymi wzgledami), ze
bardzo zle sie odzywiam (karmie piersia dzidzie ze skaza) i taka dawka
srodkow odzywczych jest mi potrzebna. A moze nie powinnam??? Dystrybutor
twierdzi, ze nie ma przeciwwskazan....

magda

4. Data: 2002-01-07 14:54:56

Od: "Marzena Ławniczak" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego Plonk to że mi pomogło to chyba nic złego,
ale jeżeli ktoś nie ma ochoty o tym słuchać ewentualnie skorzystać
rozumiem i cofam poprzednie wiadomości
I sama daje sobie drugie PLONK
Żegnam

5. Data: 2002-01-07 16:40:19

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena Ławniczak <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1cct4$2uo$...@n...tpi.pl...
> Dlaczego Plonk to że mi pomogło to chyba nic złego,
> ale jeżeli ktoś nie ma ochoty o tym słuchać ewentualnie skorzystać
> [...]

nie przejmuj się jednostką...na każdej grupie się zdarza

tomek

6. Data: 2002-01-07 19:34:16

Od: "Ana" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
wiadomości

> [...]
> bardzo zle sie odzywiam (karmie piersia dzidzie ze skaza) i taka dawka
> srodkow odzywczych jest mi potrzebna. A moze nie powinnam??? Dystrybutor

Wiesz co, Magdalenko, ja bym się wstrzymała z tym Herbalife. Ze względu na
Annikę. Jakoś nie mam zaufania do tego produktu. Pomijam już to że
stosowałam go przed laty przez trzy miesiące, bez żadnego efektu, być może
miałam zbyt słabą wolę i nie trzymałam przy tym diety tak jak trzeba, ale
nie wierzyłabym dystrybutorowi jeżeli chodzi o nieszkodliwość dla małej.
Poczekaj aż przestaniesz karmić i wtdy próbuj. Ale teraz chyba strach. To
jednak produkt (jak dla mnie) niewiadomego pochodzenia.
Pozdrawiam cieplutko
Ania Kolibabska

7. Data: 2002-01-07 21:14:29

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego Plonk to że mi pomogło to chyba nic złego,

Ta grupa jest o dietach, a Herbalife to też jakaś dieta mimo, że traktowana
biznesowo.
Powinno się o niej też dyskutować, jednym pomaga, innym może zaszkodzić.
Plonk był bezzasadny. Nie przejmuj się. :-)

Pozdrawiam
Leszek

P.S. Tnij wszystko z poprzedniej wypowiedzi, co nie musi być w Twoim poście.

8. Data: 2002-01-08 09:51:09

Od: "Jazz" <N...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Powinno się o niej też dyskutować, jednym pomaga, innym może zaszkodzić.
> Plonk był bezzasadny. Nie przejmuj się. :-)

Plonk był za reklamę, a nie za samo Herbalife

Jazz

9. Data: 2002-01-08 11:08:53

Od: Bezurazuary <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> wrote:

>Ta grupa jest o dietach, a Herbalife to też jakaś dieta mimo, że traktowana
>biznesowo.
>Powinno się o niej też dyskutować, jednym pomaga, innym może zaszkodzić.

Dieta która może zaszkodzić nie zasługuje na miano diety, tylko
rosyjskiej ruletki. Prawdziwa dieta służy każdemu (z wyjątkiem
przypadków patologicznych np. cukrzyków)

>Plonk był bezzasadny. Nie przejmuj się. :-)

Był zasadny. Dystrybutor zachwalający swój produkt to inaczej spammer.

--
Bezz

10. Data: 2002-01-09 05:37:15

Od: "Malutka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powodzenia! Dlugo zCi ni rokuje na tych herbatkach... szkoda zdrowia.

Użytkownik Marzena Ławniczak <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1c2rq$lpv$...@n...tpi.pl...
> [...]
> prostu muszę go użyć )żywność.
> Jeśli chcecie coś więcej się dowiedzieć proszę o kontakt lub odwiedźcie

pomocne pismo dla grubasków (i nie tylko)
Sympozjum Księże Młyny
walka z brzuchem
popcorn
Powitanie