Herbatka Gonseen

1. Data: 2002-07-17 11:06:54

Temat: Herbatka Gonseen
Od: "IwonaS" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

chciałam się z wami podzielić moim odkryciem :-))

Jest taka herbatka o nazwie Gonseen, zrobiona na bazie soli z Morza Martwego
i wspaniale pomaga przy odchudzaniu z kilku powodów:

1. Powoduje psychiczne wyciszenie i uspokojenie, nie ma ssania w żołądku,
nie chce się jeść, nie myśli się o tym, że trzeba coś zjeść
2. Pomimo tego, że się nie je - nie ma objawów osłabienia i zmęczenia -
wręcz przeciwnie poprawia się pamięć, koncentracja, czuje się przypływ
energii
3. Organizm jest oczyszczny z wolnych rodników, toksyn, tłuszczy, złogów.
Obniżany jest poziom cholesterolu. Reguluje się poziom cukru.
4. Poprawia się przemiana materii

Naprawdę może doskonale pomóc przy odchudzaniu
Jeśli połączy się ją z dietą ograniczoną w białka, cukry i tłuszcze, to
efekty są gwarantowane.

Jeśli ktoś chce więcej wiedzieć, to zapraszam na priva

Pozdrawiam, Iwona

z...@z...pl

2. Data: 2002-07-17 11:08:43

Temat: Re: Herbatka Gonseen
Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IwonaS" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
> Cześć,
[ciach}

> Naprawdę może doskonale pomóc przy odchudzaniu
> Jeśli połączy się ją z dietą ograniczoną w białka, cukry i tłuszcze, to
> efekty są gwarantowane.

no tym stwierdzeniem to sie tutaj narazilas kilku osobom:))))
dobrze, ze sa wakacje
moze nie bedzie jeszcze takiej burzy

magda

3. Data: 2002-07-17 11:54:40

Od: "IwonaS" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tym stwierdzeniem to sie tutaj narazilas kilku osobom:))))
> dobrze, ze sa wakacje
> moze nie bedzie jeszcze takiej burzy

Chodzi o dietę ograniczoną w białka, cukry i tłuszcze?

IwonaS

4. Data: 2002-07-17 13:08:38

Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o dietę ograniczoną w białka, cukry i tłuszcze?

aha.
wedlug wiekszosci (a moze sie myle)
walczacych na tej grupie osob, weglowodany sa zrodlem wszelkiego zla w
dietetyce
i tylko dieta bogata w bialka i/lub tluszcze przyczynia sie
do zachowania zgrabnej sylwetki i wiecznego zdrowia
a co niektorzy mowia nawet...
ze nadmiar tluszczow leczy
:)
ale dokladnie niewiadomo z czego

pozdrawiam upalnie
wszystkich grupowiczow
tych nieaktywnych rowniez
magda

5. Data: 2002-07-17 14:37:38

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "IwonaS" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

> no tym stwierdzeniem to sie tutaj narazilas kilku osobom:))))

No właśnie, powiedziałabym co myślę na temat ograniczenia, ale jestem
wyciszona... ;) i mnie już takie herbaciane teksty nie ruszają, tylko
rozśmieszają ;)))

A wyciszyła mnie dieta optymalna, a nie jakieś zioła i inne czary mary.
Tacy młodzi, a już interesują się ziółkami! ; )
Toż to temat dla staruszek i staruszków! ;)
Przynajmniej tak kiedyś, za mojej młodości było...
Mnie zresztą nadal ziółka nie są potrzebne, oczywiście
tylko i wyłącznie dzięki właściwemu odżywianiu się.

Krystyna

6. Data: 2002-07-17 14:50:33

Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ah3vn5$ob5$1@news.onet.pl...

[ciach}
> A wyciszyła mnie dieta optymalna, a nie jakieś zioła i inne czary mary.

a mnie wakacje w miescie:)))

> Tacy młodzi, a już interesują się ziółkami! ; )
> Toż to temat dla staruszek i staruszków! ;)

jak bedziemy staruszkami to juz ziolka nie pomoga

> Przynajmniej tak kiedyś, za mojej młodości było...
> Mnie zresztą nadal ziółka nie są potrzebne, oczywiście
> tylko i wyłącznie dzięki właściwemu odżywianiu się.

to tak jak mnie
Nieoptymalna magda

7. Data: 2002-07-17 14:59:28

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, Iwona
>
> z...@z...pl

No gdyby nie twoj adres pomylałbym ze sprzedajesz kolejne gówno ale on
wszystko tlumaczy:))
liczysz ze z powodu upałow ludziom w glowach sie pomieszalo???????:)))0

8. Data: 2002-07-17 16:11:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Tacy młodzi, a już interesują się ziółkami! ; )
> Toż to temat dla staruszek i staruszków! ;)

a dla mlodych "marycha" i "coca", bale do poznej w nocy,
glosna muzyka, seks w somochodzie itd
ocho zyjemy w stereotypach..
iwon(k)a

9. Data: 2002-07-17 16:52:54

Od: Mariola Jarząbek <m...@b...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

a coz to innego "maryska" jak nie weed :-) ziolo ziele :-)

10. Data: 2002-07-18 08:47:57

Od: "IwonaS" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No gdyby nie twoj adres pomylałbym ze sprzedajesz kolejne gówno ale on
> wszystko tlumaczy:))
> liczysz ze z powodu upałow ludziom w glowach sie pomieszalo???????:)))0

Co ma się pomieszać i dlaczego?
Masz monopol na prawdę?

IwonaS

mazindol-co wiecie?