Herbicydowanie

1. Data: 2006-12-08 21:57:46

Temat: Herbicydowanie
Od: alfaro <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jutro wybieram się na działkę, i tak pomyślałem , czy to czego nie
zdążyłem zherbicydować na jesieni, to mogę teraz zrobić. W celu żeby
przygotować grunt pod działania czysto wiosenne, i zaoszczędzić dwa
tygodnie cennego wiosennego czasu.
Czy też będzie to po prostu wylanie pieniędzy ???

pozdrawiam
Alfaro

2. Data: 2006-12-08 22:51:03

Temat: Re: Herbicydowanie
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:elcnav$a4q$1@nemesis.news.tpi.pl alfaro
<a...@w...pl> napisał(a):

> Jutro wybieram się na działkę, i tak pomyślałem , czy to czego nie
> zdążyłem zherbicydować na jesieni, to mogę teraz zrobić.

Hejka. Strach się bać. ;-)
Pozdrawiam panicznie Ja...cki

3. Data: 2006-12-08 23:22:59

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

alfaro wrote:

> [...]
> tygodnie cennego wiosennego czasu.
> Czy też będzie to po prostu wylanie pieniędzy ???

Herbicydy to substancje niszczące rośliny. Może lepiej wylej beton?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2006-12-09 07:08:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Herbicydy to substancje niszczące rośliny. Może lepiej wylej beton?

Mam wrżenie,że nie zrozumiałeś.Koledze chodziło o zniszczenie
chwastów, a nie budowę drogi.Herbicydy, to substancje niszczące
rośliny, używane tam, gdzie te rośliny nie powinny rosnąć.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-12-09 13:36:03

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Mam wrżenie,że nie zrozumiałeś.Koledze chodziło o zniszczenie
> chwastów, a nie budowę drogi.Herbicydy, to substancje niszczące
> rośliny, używane tam, gdzie te rośliny nie powinny rosnąć.

Ależ zrozumiałem. Mam tylko wrażenie, że ogród to miejsce gdzie
rośliny powinny rosnąć.

Pozdrowienia,
Michał

6. Data: 2006-12-09 15:44:47

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ zrozumiałem. Mam tylko wrażenie, że ogród to miejsce gdzie
> rośliny powinny rosnąć.

Nic nie zrozumiałeś.Ogród to miejsce gdzie powinno rosnąć, to co powinno
rosnąć i gdzie nie powinno rosnąć, to co nie powinno.
Lilia w różach to chwast, róża w liliach to chwast.Obie te rośliny w
tulipanach to chwasty, chyba że właściciel ogrodu tak sobie życzy, wtedy
nie są to chwasty.
Pozdrawiam.mirzan

7. Data: 2006-12-09 15:44:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-12-09 15:45:02

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-12-09 16:34:36

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> [...]
> Lilia w różach to chwast, róża w liliach to chwast.Obie te rośliny w
> tulipanach to chwasty, chyba że właściciel ogrodu tak sobie życzy,

No teraz to już wszystkich pewnie przekonałeś :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

10. Data: 2006-12-09 17:16:04

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No teraz to już  wszystkich pewnie przekonałeś :-D

Tak, wyjaśniono jak prezydentowi pod górkę.
Pozdrawiam.Mirzan

Trawsko
Galanthus nivalis
Brukarstwo - układanie kostki brukowej i granitowej
jaka zima?
ZEGNAM GRUPE