Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów

Grupy

Szukaj w grupach

 

Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 115


« poprzedni wątek następny wątek »

111. Data: 2017-07-17 20:56:40

Temat: Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:
> W dniu 2017-07-17 o 13:54, Pszemol pisze:
>> Dałeś mi takie dokładnie zadanie: (...)
>> I podałem mu od razu odpowiedź, (...)
>
> Muuu? Znaczy nauczyłeś się tej odpowiedzi w języku krowim,
> zwyczajowo, co to dużo ryczą a mało mleka dają.
>
>> że wynikiem sumy nieskończonej liczby jedynek jest nieskończoność.
>
> Czyli tak jak krowa - mu? -muuu.
> A wynik podałeś błędny, wiadomo że jest inaczej (-1/2).
>
>> (...) tworzysz aby zabłysnąć.
>
> Żeby porazić głupotę skończonych ciemniaków - ateistów.
>
> * * *
>
> J 9,39 Jezus rzekł: <<Przyszedłem na ten świat, aby przeprowadzić sąd,
> aby ci, którzy nie widzą, przejrzeli, a ci, którzy widzą stali się
> niewidomymi>>. 40 Usłyszeli to niektórzy faryzeusze, którzy z Nim byli
> i rzekli do Niego: <<Czyż i my jesteśmy niewidomi?>> 41 Jezus powiedział
> do nich: <<Gdybyście byli niewidomi, nie mielibyście grzechu,
> ale ponieważ mówicie: "Widzimy", grzech wasz trwa nadal.
>

Masz jakies poczucie misji?

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


112. Data: 2017-07-18 04:24:17

Temat: Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> wrote in message
news:okia0h$72s$1@node2.news.atman.pl...
> W dniu 2017-07-17 o 13:51, Pszemol pisze:
>> No właśnie, jako obliczenie sumy szeregu podałeś -1/2.
>> A to jest niewłaściwa odpowiedź, bo suma jest nieskończona.
>
> Może zmień sobie mózg, bo ten już się do niczego nie nadaje.

Myślisz, że Jezus by się tak odnosił do bliźnich?

>> Bo usadnienie to jest z dupy wzięte.
>
> Może zamknij w końcu tę swoją doopę, bo i tak nie dorastasz
> do pięt Riemannowi i innym.
> Zajmij się lepiej np zamiataniem ulic, tudzież wywożeniem śmieci,
> przepychaniem klopa. Tak ci radzi mędrzec Kohelet.

Nie mam nawet zamiarów dyskutować z Riemanem o fizyce.
Dyskutuję z Tobą o obliczaniu sumy ciągu jedynek.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


113. Data: 2017-07-18 21:17:15

Temat: Re: Hipotetyczny egzamin dla gim nazjalistów
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> "Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> wrote in message
> news:okia0h$72s$1@node2.news.atman.pl...
>> W dniu 2017-07-17 o 13:51, Pszemol pisze:
>>> No właśnie, jako obliczenie sumy szeregu podałeś -1/2.
>>> A to jest niewłaściwa odpowiedź, bo suma jest nieskończona.
>>
>> Może zmień sobie mózg, bo ten już się do niczego nie nadaje.
>
> Myślisz, że Jezus by się tak odnosił do bliźnich?

Nie wycieraj sobie... Jezusem. Kiedy trzeba, potrafił i po łbach dać, i
przegonić.
Nie wiem zaiste, skąd u takich jak ty dyletantów tak powszechne jest
postrzeganie Jezusa jako świątobliwego zbabiałego fajtłapy, głoszącego
powszechny obowiązek pozwalania na włażenie sobie na głowę przez każdego,
kto tylko zapragnie.

>
>>> Bo usadnienie to jest z dupy wzięte.
>>
>> Może zamknij w końcu tę swoją doopę, bo i tak nie dorastasz
>> do pięt Riemannowi i innym.
>> Zajmij się lepiej np zamiataniem ulic, tudzież wywożeniem śmieci,
>> przepychaniem klopa. Tak ci radzi mędrzec Kohelet.
>
> Nie mam nawet zamiarów dyskutować z Riemanem

Riemannem.
Riemann by się uśmiał setnie z twojego "niemania zamiarów" - LOL

> o fizyce.
> Dyskutuję z Tobą o obliczaniu sumy ciągu jedynek.
>

Po co dyskutujesz? Chcesz wyważać otwarte drzwi? Zabawne.



› Pokaż wiadomość z nagłówkami


114. Data: 2017-07-25 01:32:55

Temat: Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów
Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17.07.2017 13:59, Pszemol wrote:
> "bartekltg" <b...@g...com> wrote in message
> news:okggjp$h5i$1@node2.news.atman.pl...
>> On 15.07.2017 19:56, Pszemol wrote:
>>> "bartekltg" <b...@g...com> wrote in message
>>> news:oka8aa$j2f$1@node2.news.atman.pl...
>>>> On 11.07.2017 17:39, pinokio wrote:
>>>>> Gimnazjalista otrzymuje pytanie:
>>>>> są dwa rysunki a)koło b)kwadrat
>>>>> Pytanie: wskaż trapez
>>>>> odpowiedzi:a)a b)b c)nie ma trapezu
>>>>> Wybrać b czy c ?
>>>>
>>>>
>>>> Trapez to czworobok o dwóch bokach równoległych.
>>>> Kwadrat ma dwie pary boków równoległych,
>>>> jest więc trapezem do kwadratu.
>>>
>>> A co Ty, Bartku, myślisz o tezie, że 1+1+1+... = -1/2 ? :-)
>>
>>
>> To nie jest teza, to wynik rachnkow.
>> Tyle, że nie zwykłego dodawania, ani nawdet nie szkolnych szeregów.
>>
>> Już szkolne szeregi (czyli patrzymy na cąg sum od 1 do n-teggo
>> miejsca, traktujemy to jak ciąg i patrzymy, do czego zbiega) potrafią
>> zrobnić człowieka w jajo, bo to nie zwykłe dodawanie. Np nie jest
>> przemienne.
>>
>> Mamy np naprzemienny szereg harmoniczny:
>> S = 1- 1/2 + 1/3 - 1/4...
>> Suma jest równa ln2
>> Ale jak poprzestawiam kolejność, dostanę szereg zbieżny do czego
>> innego. Właściwie mogę zrobić szereg zbieżny do dowolnej liczby,
>> w tym +-nieskońcozność. Mogę to zrobić z dowolnym szeregiem zbieżnym,
>> który nie ejst bezwzględnie zbieżny.
>>
>> Czyli wiemu już, że napis
>> 1- 1/2 + 1/3 - 1/4...
>> to wcale nie jest zwykłe dodawanie. To bardziej skomplikowana operacja,
>> tylko tak zapisywana.
>
> No ale to wiemy już z podstawówki, że ODEJMOWANIE nie jest przemienne.

Jezus, przemol, skup się.

Jak tak Ci rozpiszę, to załapiesz:
1 + (-1/2) + 1/3 + (-1/4)

To dodawanie, tylko niektóre liczby sa ujemne. Jak zmieniamy kolejność,
każda liczba zabiera swój znak.



>
> No ale piszesz "to nie jest zwykłe dodawanie" - czy w matematyce
> plusem oznaczasz czasem zwykłe a czasem niezwykłe dodawanie?
> :-)

Nie plusem. Kilkoma plusami i wielokropkiem.

pzdr
bartekltg




› Pokaż wiadomość z nagłówkami


115. Data: 2017-07-25 05:30:30

Temat: Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

bartekltg <b...@g...com> wrote:
> On 17.07.2017 13:59, Pszemol wrote:
>> "bartekltg" <b...@g...com> wrote in message
>> news:okggjp$h5i$1@node2.news.atman.pl...
>>> On 15.07.2017 19:56, Pszemol wrote:
>>>> "bartekltg" <b...@g...com> wrote in message
>>>> news:oka8aa$j2f$1@node2.news.atman.pl...
>>>>> On 11.07.2017 17:39, pinokio wrote:
>>>>>> Gimnazjalista otrzymuje pytanie:
>>>>>> są dwa rysunki a)koło b)kwadrat
>>>>>> Pytanie: wskaż trapez
>>>>>> odpowiedzi:a)a b)b c)nie ma trapezu
>>>>>> Wybrać b czy c ?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Trapez to czworobok o dwóch bokach równoległych.
>>>>> Kwadrat ma dwie pary boków równoległych,
>>>>> jest więc trapezem do kwadratu.
>>>>
>>>> A co Ty, Bartku, myślisz o tezie, że 1+1+1+... = -1/2 ? :-)
>>>
>>>
>>> To nie jest teza, to wynik rachnkow.
>>> Tyle, że nie zwykłego dodawania, ani nawdet nie szkolnych szeregów.
>>>
>>> Już szkolne szeregi (czyli patrzymy na cąg sum od 1 do n-teggo
>>> miejsca, traktujemy to jak ciąg i patrzymy, do czego zbiega) potrafią
>>> zrobnić człowieka w jajo, bo to nie zwykłe dodawanie. Np nie jest
>>> przemienne.
>>>
>>> Mamy np naprzemienny szereg harmoniczny:
>>> S = 1- 1/2 + 1/3 - 1/4...
>>> Suma jest równa ln2
>>> Ale jak poprzestawiam kolejność, dostanę szereg zbieżny do czego
>>> innego. Właściwie mogę zrobić szereg zbieżny do dowolnej liczby,
>>> w tym +-nieskońcozność. Mogę to zrobić z dowolnym szeregiem zbieżnym,
>>> który nie ejst bezwzględnie zbieżny.
>>>
>>> Czyli wiemu już, że napis
>>> 1- 1/2 + 1/3 - 1/4...
>>> to wcale nie jest zwykłe dodawanie. To bardziej skomplikowana operacja,
>>> tylko tak zapisywana.
>>
>> No ale to wiemy już z podstawówki, że ODEJMOWANIE nie jest przemienne.
>
> Jezus, przemol, skup się.
>
> Jak tak Ci rozpiszę, to załapiesz:
> 1 + (-1/2) + 1/3 + (-1/4)
>
> To dodawanie, tylko niektóre liczby sa ujemne. Jak zmieniamy kolejność,
> każda liczba zabiera swój znak.
>
:-)

Fajnie, tylko obgadywaliśmy sumę dodatnich jedynek, ani jedna nie była
ujemna, skąd więc ujemny znak wziął się w ich sumie?

>>
>> No ale piszesz "to nie jest zwykłe dodawanie" - czy w matematyce
>> plusem oznaczasz czasem zwykłe a czasem niezwykłe dodawanie?
>> :-)
>
> Nie plusem. Kilkoma plusami i wielokropkiem.
>

Wciąż nie widzę kiedy suma jedynek mogłaby być mniejsza od jedynki... A tym
bardziej ujemna... Jeśli za KAŻDYM razem, kolejna jedynka zwiększa sumę o
jeden to jest to sprzeczne z podstawowymi dogmatami dodawania aby suma
liczb naturalnych była ujemnym ułamkiem.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : 1 ... 11 . [ 12 ]


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Jeszcze w kwestii wewnętrznego dziecka.
Kaczyński od urodzenia, przez 50 lat integrował się z cywilizacją białego człowieka
Post pozytywny
28 lat "integracji".
Czarna prognoza dla Europy.

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Trzy łyki eko-logiki ?????

zobacz wszyskie »