Hmm..

1. Data: 2012-12-25 23:56:04

Temat: Hmm..
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaskoczonym jestem, że po takim czasie trzon grupy w niezmienionym
składzie ;]

Regards
Adam

2. Data: 2012-12-26 15:18:31

Temat: Re: Hmm..
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

a co u Ciebie?

kiwiko

3. Data: 2012-12-26 21:27:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Gru, 00:56, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:
> Zaskoczonym jestem, że po takim czasie trzon grupy w niezmienionym
> składzie ;]
>
> Regards
> Adam

Bo myślałeś że wszystko się zmienia a ty stoisz.

4. Data: 2012-12-28 11:57:42

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 26 grudnia 2012 00:56:04 UTC+1 użytkownik adamoxx1 napisał:
> Zaskoczonym jestem, że po takim czasie trzon grupy w niezmienionym
>
> składzie ;]
>

> Regards
>
> Adam

Czołgiem. Wiesz, że kojarzysz mi się z czymś w odbycie?

5. Data: 2012-12-28 14:03:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Gru, 12:57, tren R <t...@g...com> wrote:

> Czołgiem. Wiesz, że kojarzysz mi się z czymś w odbycie?

No ta, z krucyfiksem.

6. Data: 2012-12-28 19:17:58

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-28 12:57, tren R pisze:

> Czołgiem. Wiesz, że kojarzysz mi się z czymś w odbycie?

Dlaczego?

7. Data: 2012-12-28 19:19:53

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 grudnia 2012 20:17:58 UTC+1 użytkownik adamoxx1 napisał:

> Dlaczego?

Przesłałeś mi kiedyś link do filmiku - zdaje się, że na czacie PSP.
Z kolegą pochłaniającym odbytem butelkę, która się tam tłukła, o ile pamięć mnie nie
myli. Niezapomniane wrażenia magiku ... ;)

8. Data: 2012-12-28 21:41:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Dec 2012 11:19:53 -0800 (PST), tren R napisał(a):

> Przesłałeś mi kiedyś link do filmiku - zdaje się, że na czacie PSP.
> Z kolegą pochłaniającym odbytem butelkę, która się tam tłukła, o ile pamięć mnie
nie myli. Niezapomniane wrażenia magiku ... ;)

Tia, osobowości skomplikowane potrzebują jak widzę równie skomplikowanych
wrażeń... :->
--
XL

9. Data: 2013-04-09 21:44:43

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-28 22:41, Ikselka pisze:

nie myli. Niezapomniane wrażenia magiku ... ;)

> Tia, osobowości skomplikowane potrzebują jak widzę równie skomplikowanych
> wrażeń... :->

Jaka jest zasada odpisywania na newsach? Nad czy pod cytatem?

10. Data: 2013-04-09 21:49:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Apr 2013 23:44:43 +0200, adamoxx1 napisał(a):

nie myli. Niezapomniane wrażenia magiku ... ;)

> Jaka jest zasada odpisywania na newsach? Nad czy pod cytatem?

POD. Nikt nie czyta od dołu do góry. Masz jakieś wątpliwości?

Footjob Slut
25-ty po 21-ym!
ide se nara, dobranoc :)
will he make you happy? http://gizoxab.m-13.us/u ser.php
Żydzi i Homosie, dwie różne taktyki walki o tolerancje.