Hodowla skór

21. Data: 2002-01-31 00:54:50

Temat: Re: Hodowla skór
Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Jan 2002 10:34:11 +0000 (UTC), Miros/law 'Jubal' Baran <b...@h...pl>
wrote:
>IMO korupcja nie jest tylko problemem systemowym; to przede wszystkim
>kwestia etyki i osobistego sumienia...

Problem w tym, że to nie tylko środowisko medyczne jest korupcją dotknięte,
a w ogólnej skali praktycznie wszyscy Polacy. Chwilowe uzdrowienie jednej
grupy zawodowej absolutnie niczego nie załatwi dlatego, że będzie właśnie
chwilowe. I dlatego też potrzebne są właśnie zmiany systemowe, a dopiero
potem, za 2-3 pokolenia, jest i szansa na zmianę mentalności. Niestety.

--
Marcin Dębowski

22. Data: 2002-01-31 09:40:35

Od: Miros/law 'Jubal' Baran <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PT Lech Trzeciak pisze:

> Rozwiązania typu "wzmożenie kontroli ministerialnej" uważam za kpinę:
> to może tylko oznaczać więcej papierków do wypełnienia i mniej czasu
> na leczenie ludzi, a sposób na kontrolera się znajdzie, w najgorszym
> razie trzeba się będzie z nim podzielić ...

Ależ ja się z tym w pełni zgadzam (,,dzisiaj-jutro będzie
niezapowiedziana kontrola z Sanepidu, więc żebyście mieli
porządek!'')...

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

Death is life's way of telling you you've been fired.

23. Data: 2002-01-31 09:47:07

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Jan 2002, Kaja wrote:

> Tak się zastanawiam jaką szkołę musi mieć sanitariusz.
> Pielęgniarki to się uczą 5 lat i też im chyba nie wolno intubować.

przyuczenie do zawodu (jakis kursik) - nie mylic z ratownikiem
medycznym, ktory umie i moze intubowac i konczy Medyczne Studium Zawodowe

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

24. Data: 2002-02-01 14:35:03

Od: "vad" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miros/law 'Jubal' Baran <b...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3b3ej$nia$...@g...uci.agh.edu.pl...
> PT Lech Trzeciak pisze:
(ciach)
> Ależ ja się z tym w pełni zgadzam (,,dzisiaj-jutro będzie
> niezapowiedziana kontrola z Sanepidu, więc żebyście mieli
> porządek!'')...
> Jubal

Witam
Cenię bardzo wypowiedzi Leszka ale nie zdzierżyłem :-) - Lechu , Twój
poprzedni post cyt. "Żeby było lepiej, musisz sprawić, żeby lekarze NALEŻNY
IM DOBROBYT materialny osiągali drogą w pełni legalną "
wprowadził mnie w osłupienie . Czy Wy, lekarze nie uważacie , że "dobrobyt
należny" osiągany "drogą w pełni legalną" należy się każdemu kto uczciwie
pracuje i solidnie wykonuje swoje obowiązki a nie tylko lekarzom. I nikt
motorniczego nie rozgrzeszy że źle prowadził tramwaj , itp , itd. Dlaczego
uważasz , że forma takiego jakby rozgrzszenia , należy się lekarzom ?. Może
ja jestem matoł ale weź mnie to jakoś wytłumacz tę uprzywilejowaną pozycję
lekarzy na rynku pracy , biorąc pod uwagę to że nikt nikomu na siłę nie
kazał być lekarzem .
pozdr. vad

Stozek rogowki
RTG Zeba - MRKCh-07