Homeopatia

1. Data: 2002-06-14 20:34:17

Temat: Homeopatia
Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziala, czy nie ?

pzdr

_#_

2. Data: 2002-06-16 09:05:25

Temat: Re: Homeopatia
Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziala, czy nie ?

Dziala. Bo gdyby tak nie bylo, nie byloby lekow homeo na rynku
farmaceutycznym :-) Najlepiej dzialanie homeo zaobserwowac na niemowlakach,
ewentualnie na zwierzakach. Niektorzy twierdza bowiem, ze dziala sila
sugestii. Sprobuj wiec zasugerowac cos krowie... czy niemowleciu...
Dziala, bo gdyby nie dzialalo nie przeszloby przez proby kliniczne.
Pozdrawiam! Pharmacist.

P.S. Nie jestem powiazany z zadna firma farmaceutyczna produkujaca leki
homeo-, ani zadna produkujaca allo- :-))

3. Data: 2002-06-19 16:43:00

Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pharmacist" <p...@t...pl> wrote in message

> [...]
>
> P.S. Nie jestem powiazany z zadna firma farmaceutyczna produkujaca leki
> homeo-, ani zadna produkujaca allo- :-))

Ale co konkretnie dziala, i na co ? Na studiach medycznych uczy sie lekarzy,
ze patogen trzeba zwalczac srodkiem skierowanym przeciwko niemu.

pzdr

_#_

4. Data: 2002-06-24 20:13:49

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co konkretnie dziala, i na co ? Na studiach medycznych uczy sie
lekarzy,
> ze patogen trzeba zwalczac srodkiem skierowanym przeciwko niemu.

A Hahnemann w XIXw. wcielil w zycie zasade "Similia similibus curantur"...,
ktora sie sprawdza. Choc nie w kazdym przypadku - kiedys jak padlo pytanie w
aptece o homeopatyczny srodek na zakazenie Enterobius vernicularis znajoma
polecila owsika w trituracji C 30 niezbyt szczesliwie :-)
Pozdrawiam!

5. Data: 2002-06-25 14:03:21

Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aptece o homeopatyczny srodek na zakazenie Enterobius vernicularis znajoma
> polecila owsika w trituracji C 30 niezbyt szczesliwie :-)

To mi jednak nic nie mowi, bo przeswiadczenie o dzialaniu czegos lub nie o
niczym jeszcze nie swiadczy.
Chce konkretow.

pzdr

_#_

6. Data: 2002-06-25 14:58:59

Od: "gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orion1410" <p...@i...pl> napisał w
wiadomości news:8265-1025013779@as1-
162.leczna.dialup.inetia.pl
> [...]
>
> To mi jednak nic nie mowi, bo przeswiadczenie o dzialaniu
> czegos lub nie o niczym jeszcze nie swiadczy.

Konkret:
Próbowałem kiedyś leczyć kaca,
popłukując flaszkę - nie pomogło :(

pzdr

7. Data: 2002-06-26 07:20:32

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konkret:
> Próbowałem kiedyś leczyć kaca,
> popłukując flaszkę - nie pomogło :(
>
> pzdr

Lol nie to rozcieńczenie :))

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

8. Data: 2002-06-26 08:40:15

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Było ze 4 CH, wywaliłem 1/2 l i rozcieńczyłem
> 5 CH...... i cierpliwość mnie się skończyła.

Do tego aby lek zadzialal trzeba odpowiednio dynamizowac (wstrzasac) kolejne
potencje (nie wystarczy samo rozcienczanie), jesli tego nie bylo... nic z
efektu terapeutycznego :-)
Pzdr. Pharma.

9. Data: 2002-06-26 08:52:08

Od: "gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "APZW" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> Lol nie to rozcieńczenie :))

Nie miareczkowałem - bo mnie rence latali
Było ze 4 CH, wywaliłem 1/2 l i rozcieńczyłem
5 CH...... i cierpliwość mnie się skończyła.
Brak mnie chyba zacięcia naukowego.
Lecz jeśli ktoś chciałby kontynuować
moje badania klinowe - służę swoją
skromną osobą.

pzdr
prof. Jacques Benveniste
"Similia similibus curantur"

10. Data: 2002-06-26 10:09:01

Od: "gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pharmacist" <p...@t...pl> napisał w
wiadomości news:afbvi3$lfj$1@news.tpi.pl

> Do tego aby lek zadzialal trzeba odpowiednio dynamizowac
> (wstrzasac) kolejne potencje (nie wystarczy samo
> rozcienczanie), jesli tego nie bylo... nic z efektu
> terapeutycznego :-) Pzdr. Pharma.

Wytrząsało się samo, najpierw w rękach,
potem w kiszkach

pzdr
prof. Jacques Benveniste
"Similia similibus curantur"

żylaki
TESTY NA FARMACJE
Pierwsza w Polsce tabletka antykoncepcyjna nie zawierająca estrogenów.
Specjalizacja na CMUJ w Krakowie
Pomoc w pisaniu pracy magisterskiej !