Homony tarczycowe

1. Data: 2007-09-24 15:39:35

Temat: Homony tarczycowe
Od: bohateur <bohateur@{SPAMTRAP}gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Od dłuższego czasu mam podwyższone cisnienie ok 150 - 170 górne.
Lekarz skierował mnie do poradni chorób tarczycy. Z krwi wyszło
mi troche za dużo jakiegos chormonu tarczycowego. Mam pytanie jakie
zrobić prywatne badania aby iść już z kompletem wyników do lekarza.
Wiadomo, że jak pojde bez wynikow to dopiero mnie skieruje na te
badania i bede mial miesiac czasu w plecy a czekam juz chyba od
kwietnia :(

2. Data: 2007-09-24 16:18:58

Temat: Re: Homony tarczycowe
Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Proponuje oznaczenie poziomu FT3, FT4 oraz TSH we krwi oraz wykonanie
badania USG tarczycy. Na poczatek powinno wystarczyc. Ewentualne
dalsze badania zapewne zleci lekarz, jesli bedzie widzial taka
potrzebe.

Maja

TSH u dziecka
Czemu na tej grupie jest tak malo postów?
lekarz od kregoslupa w Warszawie
Lekko zdretwiale palce Scierpnięte nogi
Jak ogłosić w internecie stronę zajmującą się medycyną alternatywną?