Hormon Wzrostu dla dziecka

1. Data: 2001-05-18 08:28:14

Temat: Hormon Wzrostu dla dziecka
Od: "Marek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogę zastosować HGH w spray'u pod język (koszt 5 tygodniowej kuracji ok.
200zł)przy leczeniu mojej 15 letniej córki.Jest ona niskiego wzrostu,a
leczenie zastrzykami jest bardzo drogie!Czy stosowanie takiego sprayu
przyniosłoby jakieś efekty?

proszę o możliwie szybką odpowiedż.

2. Data: 2001-10-16 10:44:04

Temat: Re: Hormon Wzrostu dla dziecka
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 200zł)przy leczeniu mojej 15 letniej córki.Jest ona niskiego wzrostu,a
> leczenie zastrzykami jest bardzo drogie!Czy stosowanie takiego sprayu

Wiem, ze pierwotnie ten watek byl zapoczatkowany dosc dawno temu, ale po ponad
rocznej przerwie zajrzalem na liste i daje odpowiedz.
Niestety ten kto sprzedaje hormon wzrostu w spray'u pod jezykowym to oszust i
naciagacz. Nie istnieje hormon wzrostu w innej postaci niz zastrzyki podskorne
lub domiesniowe. Mam nadzieje, ze autor cytowanego wyzej listu nie zakupil w/w
swinstwa o niewiadomym pochodzeniu.
Co do 15-letniej corki proponuje zrobic zdjecie rentgenowskie lewego nadgarska,
celem oznaczenia wieku kostnego i przy ewidentnym opoznieniu wieku kostnego do
kalendarzowego pokazac sie u endokrynologa pediatry.
Pozdr,
Borys

jak usunac zbedne owlosienie?
www.lsm.pl