Hortensja ogrodowa.

41. Data: 2004-06-02 07:37:17

Temat: Re: Hortensja ogrodowa.
Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu, pisałam niedawno , że w Polskich Składach Budowlanych Hydrangea
> aspera po 9 zł.
> Przynajmniej w Świdnicy.
>
> pozdrawiam Halina

Masz na myśli PSB u Kociełowicza przy ul. Bystrzyckiej 11 ?

Pozdrawiam ciekawsko
skryba

42. Data: 2004-06-02 16:04:11

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Masz na myśli PSB u Kociełowicza przy ul. Bystrzyckiej 11 ?
>
> Pozdrawiam ciekawsko
> skryba

Nie. Kociełowicz, ale "Kolonia". Tj. dzielnica przy wjeździe od strony
Wrocławia, zaraz za Pszennem, postawili pawilon i uroczy placyk z zielskiem
:))))))))))

Pozdrawiam Halina

43. Data: 2004-06-02 20:30:04

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwazylam dzisiaj, ze jedna z moich hortensji ma bardzo wiotkie pedy.
> Niektore przechyalaj sie do ziemi a czesc usycha.

U mnie "przysychaly" liscie i pedy hortensji, kiedy dopadl je pozny
przymrozek. A pokladajace sie pedy moze sa wynikiem posiadania Hydrangea
arborescens?

Elfir

44. Data: 2004-06-03 09:07:09

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Kociełowicz, ale "Kolonia". Tj. dzielnica przy wjeździe od strony
> Wrocławia, zaraz za Pszennem, postawili pawilon i uroczy placyk z
zielskiem
> :))))))))))

Dziękuję. Być może latem odwiedzając rodzinkę będę miał okazję tam zajrzeć.
Jeszcze jedno pytanko. Czy mają swoją stronę w sieci z ofertą?

Pozdrawiam
skryba

45. Data: 2004-06-03 12:13:19

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> U mnie "przysychaly" liscie i pedy hortensji, kiedy dopadl je pozny
> przymrozek. A pokladajace sie pedy moze sa wynikiem posiadania Hydrangea
> arborescens?
>
> Elfir

Wiekszosc pedow jest normalna, ale kiedy sie odgarnie konwalie i hosty
rosnace obok to wtedy pod spodem widac, ze czesc pedow wyglada jak
zwiedniete kwiaty w wazonie a czesc jest wogole uschnieta, czyli
brazowawa(glownie liscie). Uschnieta to moze zle slowo, bo nie tak na wior,
tak jakby byla "podlana" przez psa, ale to nie mozliwe. Mi to moim
nieprofesjonalnym okiem wyglada tak, jakby za szybko urosly za duze i teraz
nie mialy sily, zeby utrzymac pion. Jakby hortensja miala ambitne plany ale
jej nie poszlo. Ale ja nie nawozilam, ani nie dawalam specjalnej ziemi.
Posadzilam w normalnej, a czasem podlewam odzywka do kwiatow i tyle.
Magda

46. Data: 2004-06-03 14:23:34

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję. Być może latem odwiedzając rodzinkę będę miał okazję tam
zajrzeć.
> Jeszcze jedno pytanko. Czy mają swoją stronę w sieci z ofertą?

Oj, dociekliwy...
Chyba raczej nie, nie sądze, aczkolwiek nie wiem na pewno.
Jak czegoś się dowiem to powiem.

pozdrawiam Halina

47. Data: 2004-06-03 18:03:35

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, dociekliwy...
> Chyba raczej nie, nie sądze, aczkolwiek nie wiem na pewno.
> Jak czegoś się dowiem to powiem.

Będę cierpliwie czekał na info.:-)

Pozdrawiam
skryba

48. Data: 2004-06-04 23:36:10

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wiekszosc pedow jest normalna, ale kiedy sie odgarnie konwalie i hosty
> rosnace obok to wtedy pod spodem widac, ze czesc pedow wyglada jak

Ech, dopoki wiekszosc pedow jest ok, to moze sie nie przejmowac?

Elfir

49. Data: 2004-06-05 03:53:33

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ech, dopoki wiekszosc pedow jest ok, to moze sie nie przejmowac?
>
> Elfir

:-)) Tak by bylo najprosciej, ale po raz pierwszy sadzilam cos poza iglakami
no i rozami jesienia i sie martwie, czy wszysto zrobilam dobrze i czy nie
jest to poczatek jakiejs choroby.
Magda

zlodziejoodporne
Dotyk gałęzi.