Hosty

1. Data: 2006-05-02 14:02:36

Temat: Hosty
Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Są już na wierzchu.. Wszyscy, którzy o nie prosili i chcą dalej je mieć,
muszą niestety odebrać we własnym zakresie. To nie jest rzecz, którą można
przesłać, a i czasu na to nie mam. Zainteresowanych proszę o kontakt na
priv.

P.S. Sadzonki figi wypuściły liście. Jest szansa, że coś z tego będzie.

Z pozdrowieniami, Maria z ogrodu

2. Data: 2006-05-02 14:13:15

Temat: Re: Hosty
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-05-02 15:08:50

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
> masz ja w gruncie czy w donicy
> ktora na zime przenosisz w cieplejsze klimaty

Mam w dużej donicy. Zimuję w piwnicy razem z oleandrami i innymi.

Z pozdrowieniami, Maria ( z chłodniejszego klimatu)

4. Data: 2006-05-02 16:07:53

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał w
wiadomości news:e37otg$mtc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> P.S. Sadzonki figi wypuściły liście. Jest szansa, że coś z tego będzie.

No to już się cieszę :-) ale chyba osobiście nie muszę ?
Tą malutką sadzoneczkę to przez pocztę można przepuścić :-)

Pozdrawiam TeresaR wygnana z ogrodu przez deszcz (-:

5. Data: 2006-05-02 16:13:52

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał w
wiadomości news:e37sqn$1th$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mam w dużej donicy. Zimuję w piwnicy razem z oleandrami i innymi.

Wystawiałaś już ??
Moje zimujące rośliny w domu , już wszystkie wystawilam na dwór :-)
Niech się dzieje co chce ,w piwnicy chyba zimniej miały (-:

Pozdrawiam TeresaR

6. Data: 2006-05-02 17:55:21

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wystawiałaś już ??
> Moje zimujące rośliny w domu , już wszystkie wystawilam na dwór :-)

Wystawiłam tylko kilka: 3 męczennice, 3 największe oleandry, figę i
bugenwillę. Te delikatniejsze typu Allamanda, Brunfelsia i inne jeszcze w
pomieszczeniu.

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2006-05-02 17:57:24

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to już się cieszę :-) ale chyba osobiście nie muszę ?

No nie musisz, ale myślałam, że to przyjemność :-). Ja też nie musiałam
;-).

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2006-05-02 18:10:56

Od: "KrzysztofG" <k...@C...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystawiałaś już ??
> Moje zimujące rośliny w domu , już wszystkie wystawilam na dwór :-)
> Niech się dzieje co chce ,w piwnicy chyba zimniej miały (-:

Z mojego podwórka:
Kufliki zimowałem w pomieszczeniu o temperaturze w przedziale
+5 do +10. Chociaż ogólnie przeżyły dobrze, jednak pąki
rozwijają się z mozołem.
Zaryzykowałem za to z kaliną wawrzynowatą (Viburnum tinus)
i nandinami (Nandina domestica) i w zacisznym kącie południowo-
-zachodnim donice wkopałem w ziemię, a całość okryłem agrowłókniną.
Liściom kaliny mrozy krzywdy nie zrobiły, ubiegłoroczne owocki
wciąż się trzymają "świeżo", za to całe kiście pąków kwiatowych
pomarzły i zeschły. Nandiny jakby nie mogły się otrząsnąć; jeszcze
"nie ruszyły". :(

Pozdrawiam,
Krzysztof

9. Data: 2006-05-02 20:00:04

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał w
wiadomości news:e386lp$oik$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No nie musisz, ale myślałam, że to przyjemność :-). Ja też nie musiałam
> ;-).

No wiem :-) Dla mnie przyjemność wielka :-)
Gdybym tylko mogła, taka wyprawa to parę dni ,
może kiedyś ,mam już sojuszniczkę kwiatową w rodzinie :-)

Pozdrawiam TeresaR

10. Data: 2006-05-02 23:33:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Mam w dużej donicy. Zimuję w piwnicy razem z oleandrami i innymi.
>
> Z pozdrowieniami, Maria ( z chłodniejszego klimatu)
:)
mi by sie nie chcialo targac tych donic do piwnicy
:)
jak sie okazlo
Laur jest mniej wytrzymaly od figi
bo padlo mi tej zimy calkiem juz ladne drzewko
przechowywane w dokladnie takich samych warunkach w foliowcu
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

brązowieje thuja olbrzymia odm. zebrina