Hotelove 333333333->

1. Data: 2016-02-09 22:40:48

Temat: Hotelove 333333333->
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.geekweek.pl/galerie/4399/to-ukrywaja-prze
d-nami-wlasciciele-hoteli?zdjecie=1#zdjecie

Czy już pisałam, dlaczego nienawidzę hoteli?
3333333-|

2. Data: 2016-02-09 23:14:27

Temat: Re: Hotelove 333333333->
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>http://www.geekweek.pl/galerie/4399/to-ukrywaja-prz
ed-nami-wlasciciele-hoteli?zdjecie=1#zdjecie

>Czy już pisałam, dlaczego nienawidzę hoteli?
>3333333-|

Zastanawiałem się kiedyś jakie imbecyle nabierają się na te serialowe
stronki, zdjęcie+minimum tekstu - mające za zadanie jedynie nabijać
prezentacje banerów, teraz już wiem.

Drogi matołku co do treści to jest ona tak skomponowana, by chciało się
przygłupowi całość o obejrzeć.

3. Data: 2016-02-10 18:00:59

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-09 23:14, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> [...]
>
> Zastanawiałem się kiedyś jakie imbecyle nabierają się na te serialowe
> stronki, zdjęcie+minimum tekstu - mające za zadanie jedynie nabijać

Kiedyś były demoty i komixxy. I przyszli gimnazjaliści. Potem juz nic
nie było takie samo.

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

4. Data: 2016-02-10 21:22:09

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lutego 2016 18:00:59 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:
> [...]
d-nami-wlasciciele-hoteli?zdjecie=1#zdjecie

> Kiedyś były demoty i komixxy. I przyszli gimnazjaliści. Potem juz nic

Tak. Od tej pory ludzie wierzą nawet w czysty hotel 3-]

5. Data: 2016-02-10 22:23:53

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> nie było takie samo.

Tak. Od tej pory ludzie wierzą nawet w czysty hotel 3-]

====================

Marudzisz- wystarczy mieć własny śpiwór

:-)

Serio, często tak robimy na wakacjach

--

Chiron

6. Data: 2016-02-10 22:35:46

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-10 o 22:23, Chiron pisze:

> [...]
oglegroups.com...

d-nami-wlasciciele-hoteli?zdjecie=1#zdjecie

> Tak. Od tej pory ludzie wierzą nawet w czysty hotel 3-]

w szpitalu więcej ludzi umiera na łóżkach ale chyba jakoś nie masz oporu
by w nim przebywać czy tobie dają vipówkę dla nieśmiertelnych Iksia? ;-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

7. Data: 2016-02-11 19:18:32

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lutego 2016 22:35:48 UTC+1 użytkownik Naja napisał:

> w szpitalu więcej ludzi umiera na łóżkach ale chyba jakoś nie masz oporu
> by w nim przebywać czy tobie dają vipówkę dla nieśmiertelnych Iksia? ;-)

Bóg dozwolił mi przebywać w szpitalu tylko dwa razy - na oddziale położniczym. Tam
raczej się ludzie rodzą, jedynie wyjątkowo umierają. O pluskwach też tam nie
słyszałam, bo jakoś metalowe łóżka nie są tym, co pluskwy lubią najbardziej :->
A jak będę umierać, to raczej już do domu nie wrócę, więc ani bakterii, ani pluskiew
ze sobą nie przyniosę.

PS. Całą odzież łącznie z kapciami po wyjściu z położniczego i tak zawsze paliłam -
szpital to wszakoż wylęgarnia najodporniejszych szczepów bakterii :-]

8. Data: 2016-02-11 19:19:14

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lutego 2016 22:23:44 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
oglegroups.com...

d-nami-wlasciciele-hoteli?zdjecie=1#zdjecie

> Tak. Od tej pory ludzie wierzą nawet w czysty hotel 3-]

I co, pluskwy rozpoznają na nim napis "Nie wolno wsiadać"?
333333-]

9. Data: 2016-02-11 20:07:13

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-11 o 19:18, XL pisze:

> [...]
szpital to wszakoż wylęgarnia najodporniejszych szczepów bakterii :-]

z takim stosunkiem do szpitali to powinnaś była zamówić sobie personel
na swoje apartamenty a nie rodzić z zarobaczonym plebsem ją tak
zwyczajnie w świecie, piorę w dużej temperaturze. no i nie uważam
w przeciwieństwie do ciebie, że hospitalizacje lub ich brak, to dopust
Boży.

10. Data: 2016-02-11 20:33:21

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 20:07:14 UTC+1 użytkownik Naja napisał:

> [...]
> >
> z takim stosunkiem do szpitali to powinnaś była zamówić sobie personel
> na swoje apartamenty a nie rodzić z zarobaczonym plebsem

Kotku, bakterie, pluskwy i karaluchy w szpitalach i hotelach oraz wszelkie inne
związane z nimi zagrożenia to nie jest żaden "stosunek", tylko skrzecząca
rzeczywistość. Można oczywiście zamykać na nią oczy, udawać, że tego nie ma - ale ja
jestem z tych, co wolą znać zagrożenia i wtedy skutecznie się z nimi mierzyć, a jak
się nie da, to je obejść z daleka 3-]
http://dolinabiotechnologiczna.pl/nowe-doniesienia/d
iagnostyka-nowosci/zakazenia-szpitalne-%E2%80%94-eti
ologia/

> ją tak
> zwyczajnie w świecie, piorę w dużej temperaturze.

Oczywiście. Pocieszaj się.

> no i nie uważam
> w przeciwieństwie do ciebie, że hospitalizacje lub ich brak, to dopust
> Boży.

Ależ dopust. Chyba, że lubisz :->

Jak kapitalizm to kapitalizm
Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ