Hu hu ha! Nasza Polska zła!

1. Data: 2017-12-30 21:13:42

Temat: Hu hu ha! Nasza Polska zła!
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ba, najgorsza w całym EUrokołchozie!

"(...)Dowiedzieliśmy się jeszcze, że Finlandia zagraża ZSRR i że ZSRR nie może tego
tolerować. Po raz kolejny mogłem zauważyć, że jakoś to tak jest, że zawsze małe
państwa zagrażają wielkim, nigdy odwrotnie, i że te wielkie biedactwa zmuszone są w
końcu do samoobrony.(...)"

J. Hen - ,,Nowolipie Najpiękniejsze lata"

2. Data: 2017-12-30 21:43:11

Temat: Re: Hu hu ha! Nasza Polska zła!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-30 o 21:13, i...@g...pl pisze:
> [...]
końcu do samoobrony.(...)"

> J. Hen - ,,Nowolipie Najpiękniejsze lata"

No to się wyjaśniło. To dlatego pislam realizuje rosyjską politykę.
Broni się...
Kto by pomyślał, że to takie proste..?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-12-31 08:56:16

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Tylko debil nie rozumie aluzji do Niemiec/UE.

4. Data: 2017-12-31 12:16:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-31 o 08:56, i...@g...pl pisze:
> Tylko debil nie rozumie aluzji do Niemiec/UE.

https://wiadomo.co/prof-marcin-krol-ludzie-pis-beda-
musieli-odejsc-co-najmniej-z-krzykiem/

"Na czym polega ten cynizm?
Na tym, że wszystko, co mówią, jest kłamstwem. To jest coś
nieprawdopodobnego, nawet komuniści nie kłamali bez przerwy."

"Kłamstwo jako ideologia?
Raczej jako siła. Zła siła. Do tego trzeba dodać jeszcze jeden element,
czyli zdolność do wydobywania z ludzi złych intencji, myśli, emocji."

"Chodzi tylko o władzę, która jest sprawowana przy pomocy kłamstwa i
adresowania się do złych ludzkich emocji. W miarę cywilizowana Europa
oburza się na to, ale nie bardzo wie, jak sobie z tym poradzić. Bo jak
radzić sobie z całkowitym kłamstwem w świecie cywilizowanych ludzi?"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-12-31 13:40:47

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.12.2017 um 21:43 schrieb Kviat:

> No to się wyjaśniło. To dlatego pislam realizuje rosyjską politykę.
> Broni się...
> Kto by pomyślał, że to takie proste..?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

To jest jakas specyfika roznych despotii. Jezdzilem troche po wiekszych
i mniejszych krajach i dziwilem sie, ze male nie maja klopotow z
wiekszymi i vice versa. Np. Liechstenstein, Luksemburg, San Marino,
Watykan, Andora, a taka Kostaryka od 40 lat nie ma wojska, Afryka
Poludniowa ma Lesoto i Swaziland i jakos sobie radzi...
A co do tzw. EUrokolchozu to czytalem wlasnie ("Spiegel") o propozycji
honorowego wyjscia wzorem UK. Kuracja odchudzajaca dobrze nam zrobi.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

6. Data: 2017-12-31 18:39:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Fajnego masz ,,góró". Daleko zajdziesz??

no dobra,
Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".
Re: Afryka a sprawa ,,sankcji dla Polski".
dzieje polski i swiata po troszeczce
Boże Narodzenie po wodzie