Hyalgan

1. Data: 2000-12-15 16:53:26

Temat: Hyalgan
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka lat temu mialem dosyc powazny uraz kolana, praktycznie nie leczony. W tym
roku cierpie na powtarzajace sie kontuzje kolana (np podczas biegu, gdy krzywo
ustane) i zwiazane z tym bole. Diagnozowano roznie: lekotka, wiezadlo. Podczas
atroskopii okazalo sie ze dolny koniec mojej kosci udowej jest "porysowany". W
tej chwili zaczynam przyjmowac Hyalgan, 5 zastrzykow. Za pol roku mam miec
ponowna atroskopie. Czy powtarzajace sie "latwe" kontuzje mogly byc
spowodowane "porysowaniem"? Co mnie moze czekac w przyszlosci?
Pozdrawiam
Repair