Hydroponika- pytania w sprawie sadzonek

1. Data: 2000-04-17 14:21:44

Temat: Hydroponika- pytania w sprawie sadzonek
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktos z grupowiczow ma doswiadczenie wq uprawie hydroponicznej,
glownie chodzilo by mi o wskazowki w sprawie sadzonek hibiscusa. Kupilam
juz gliniec, doniczke (+oslonka) i wskaznik, tylko nie bardzo wiem czy
po wlozeniu sadzonki do glinca (a moze najpierw ja ukorzenic po prostu w
wodzie?) owinac doniczke folia (dziurkowana?) czy nie, czy wystawic ja
na parapet (okno strona wschodnia).

Serdecznie pozdrawiam,
Anka

---
Trader.pl - KONKURS do wygrania laptop, odtwarzacze MP3 i CD
http://www.trader.pl/idm/rd_mail.asp?p=00-04-13&q=dk