I co ja mam pisać...

1. Data: 2016-09-16 17:14:57

Temat: I co ja mam pisać...
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...gdy ludzie już tak piszą ?

Maciej Rabczuk
Wolę dać na dzieci Owsiakowi niż na mercedesy CHUJOWI RYDZYKOWI. Powtarzam Jebać kler
i księży i polityków i was wszystkich katole pierdolone. Wstydu szmaty nie macie,
zapierdalacie do kościoła jak psy do suki. Dzieci wam chorych nie szkoda? Zbiera
Owsiak kase bo żyjemy w kraju w którym politycy mają nas w dupie. Pierdole was katole
fałszywe. Wiara w Boga to nie klęczenie na pokaz w kościele! Wy i ten wasz prymitywny
kler, Rydzyk i reszta tego gówna. Nie pozdrawiam was zacofane kmiecie. Wiem wiem
wulgarny język, ale wiecie co? Sram na was.

****
Już coraz bardziej rozumieją jaką kanalią jest katol, a to odnośnie tego...

Rekordowe 44 miliony

Finał WOŚP ma się odbyć w niedzielę 15 stycznia 2017 roku. Przez lata wydarzenie to
pokazywała TVP2. Zapytana o przyszłoroczną transmisję Joanna Klimek, dyrektor biura
programowego TVP, mówi press.pl, że jeszcze się tym nie zajmowano. Co prawda w tym
roku Dwójka pokazywała finał (był on po zmianie władz TVP), ale "Wiadomości" TVP 1
przemilczały, że w 24. finale WOŚP zebrano rekordowe 44 mln zł.