I co odjebaliście?

1. Data: 2015-05-10 22:38:10

Temat: I co odjebaliście?
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzicie na wybory i wygrał taliban zdrajców narodowych, folksdojczy o
moralności gestapo i Hail Hitler w każdej rodzinie.
Pis ma szklany sufit to żelezny elektorat ok 10% antypolaków i ciągle będą mieli to
ok. 30% w każdych wyborach, wyżej dupy nie podskoczą wsióry z mapiarni, ale jak wy
nie chodzicie na wybory, to są wstanie nam sprzedać Polskę Iranowi z watykanu i tu
swoje barbarzyństwa wprowadzać na powszechną skale.

2. Data: 2015-05-11 01:45:41

Temat: Re: I co odjebaliście?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>Polskę Iranowi z watykanu i tu swoje barbarzyństwa wprowadzać na powszechną

Masz na myśli jego żonę?

--

Chiron

3. Data: 2015-05-11 03:35:13

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

01:45Chiron

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Masz na myśli jego żonę?

--

Chiron
Nie, na ewidentną zdradę ojczyzny by działać dla innego państwa przeciwko polakom,

4. Data: 2015-05-11 04:32:16

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawo i Sprawiedliwość zgłosiło dziś nowy projekt ustawy o in vitro. Tak radykalny,
że walczący o tę metodę zapładniania przecierają oczy ze zdumienia - za stosowanie in
vitro miałaby grozić kara więzienia. Poglądy PiS są nawet bardziej ekstremalne, niż
ortodoksyjnych muzułmanów, bo nawet tam - w Arabii Saudyjskiej czy Iranie - in vitro
nie jest zabronione.

Nawet islam to dopuszcza
Wśród krajów muzułmańskich na próżno można szukać takich, które zabraniają in vitro.
Iran, Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie - wszędzie tam można używać tej
metody, chociaż w niektórych krajach, na przykład Turcji, korzystanie z cudzego
nasienia jest uważane za cudzołóstwo. Jest tylko jeden kraj, w którym in vitro jest
naprawdę zakazane: Kostaryka. - Nigdzie indziej nie ma takiego zakazu. Chociaż na
przykład na Malcie nie ma regulacji dotyczących in vitro, więc też są tam problemy -
mówi nam Anna Krawczak. - A kraje arabskie mają bardzo dobre wyniki w leczeniu
niepłodności i korzystaniu z in vitro.

Najbardziej liberalne przepisy z zachodniego kręgu cywilizacyjnego ma Izrael. Tam in
vitro refunduje się na potęgę, bo państwo stawia na dużą rozrodczość - między innymi
dlatego, że utrzymuje sporą armię.

http://natemat.pl/20867,wiezienie-za-in-vitro-sprawd
zilismy-tego-co-proponuje-jaroslaw-kaczynski-i-pis-n
ie-ma-nawet-w-iranie

5. Data: 2015-05-11 04:49:59

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Podczas wyborów prezydenckich Polacy muszą wiedzieć, jakie poglądy w sprawie in vitro
mają osoby ubiegające się o tytuł prezydenta państwa, bo to od ich decyzji będzie
zależało, czy metoda in vitro będzie w Polsce dostępna, czy też nie (...) poglądy,
które Andrzej Duda głosi w sprawie in vitro są niebezpieczne i ogromnie bulwersujące.

W spocie zostały zaprezentowane wypowiedzi Dudy na temat in vitro.

Jako człowiek osobiście, człowiek wierzący, jestem w ogóle przeciwnikiem in vitro, bo
uważam to za metodę nienaturalną, to jest metoda sprzeczna z nauką kościoła", "Jestem
zdecydowanie, absolutnie przeciwny tej metodzie w tej postaci, w której ona jest
dzisiaj realizowana", "Powtarzam jeszcze raz, niestety in vitro to w ogromnym stopniu
oszustwo" - to niektóre wystąpień kandydata PiS, które możemy obejrzeć w spocie.

Lektor w spocie mówi też, że Duda popierał projekt ustawy, która zakładała karę
więzienia za stosowanie metody in vitro.

Obecna na konferencji prasowej przewodnicząca stowarzyszenia "Nasz Bocian" Anna
Krawczak przekonywała, że osoby niepłodne to ogromna grupa społeczna w Polsce. Jak
dodała, pary które stosowały metodę in vitro boją się o tym mówić, żeby dzieci nie
dowiedziały się, że urodziły się dzięki metodzie in vitro.

(Rodzice) robią to ponieważ, kochają swoje dzieci tak bardzo, że chcą je ochronić za
wszelka cenę, a wiedzą w jakim kraju żyjemy

-- zaznaczyła.

6. Data: 2015-05-12 09:37:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
01:45Chiron

[...]

==============================

Rozumiem. "polakom" i Islamu". Nawróciłeś się na islam?

--

Chiron

7. Data: 2015-05-12 13:47:23

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

Co rozumiesz? Radykalny islam jest mniej fanatyczny niż pierdolony pis z Dudą na
czele. Megataliban europy w Polsce ma być? Po drugie to zdrada ojczyny i kula w łeb
natychmiast, bo przeciwko polakom obsesje i represje stosuje się w ramieniu obcego
państwa watykańskiego, ale tacy są pisowcy, sprzedawczyki, tym samym to nie jest ani
żadna partia tym bardziej jest to śmieć który wogóle nie ma prawa być prezydentem.

Kultura bicia kobiet
Psia psychologia
Źródlo homoseksualizmu.
Kłamstwo rodzica a dziecięca trauma.