I co słychać ?

1. Data: 2009-03-29 09:17:48

Temat: I co słychać ?
Od: "Redart" <r...@o...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
Ikselka - widzę, że jeszcze nie wymiękłaś ... :)
To już teraz tak do śmierci w usenecie będzie ;) ???

... cbnet'a cosnie widzę na pierwszy rzut oka ...
A vonBrauna tu jeszcze widujecie ?

2. Data: 2009-03-29 10:18:35

Temat: Re: I co słychać ?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> A vonBrauna tu jeszcze widujecie ?

ja nie widzę :)
a ty co, epsperal przestał działać? :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

3. Data: 2009-03-29 10:29:07

Od: "Redart" <r...@o...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ja nie widzę :)
> a ty co, epsperal przestał działać? :)
no jakoś tak ... ;)
tak se spoziram ...

4. Data: 2009-03-29 14:01:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Mar 2009 11:17:48 +0200, Redart napisał(a):

> :)
> Ikselka - widzę, że jeszcze nie wymiękłaś ... :)
> To już teraz tak do śmierci w usenecie będzie ;) ???

Przynajmniej do mojej :-)

Jak widzisz, mam nową misję: aby kobietom znów spodobało się bycie
kobietami i przestały (mając bliźniacze karty ze swoimi mężami) płacić
rachunki w restauracji oraz same kupować sobie kwiaty. Nawet aby przestały
same otwierać sobie drzwi wspólnego z męzem samochodu. Zeby przypomniały
sobie, co znaczy mieć w domu gentlemana.
A one, jak widzisz, uważają mnie za kosmitkę w tym względzie. Żałosne.

5. Data: 2009-03-29 14:06:51

Od: "Redart" <r...@o...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widzisz, mam ...
> A one, jak widzisz ...

Nie widzę, bo nie czytam.
Wybacz ;)

6. Data: 2009-03-29 14:08:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" napisał:

> Nie widzę, bo nie czytam.

Tak trzymaj :) Nawet Bluzgacz wymiękł ;)

(to mówisz, że dopiero wszywka pomaga?;))

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2009-03-29 14:11:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Jak widzisz, mam nową misję: aby kobietom znów spodobało
> się bycie kobietami i przestały (mając bliźniacze karty ze swoimi
> mężami)

Hehe, jak pisałam, że chcesz medeę ugniatać, to się dziwiła. No cóż,
powodzenia :>>>
Mnie nie nawrócisz, niestety, na nic :)

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-03-29 14:26:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Mar 2009 16:06:51 +0200, Redart napisał(a):

> Nie widzę, bo nie czytam.
> Wybacz ;)

Nie widzisz, bo tak wygodnie Ci z tym równouprawnieniem płci nawet w
restauracji czy przy wsiadaniu do samochodu :->

9. Data: 2009-03-29 14:29:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Mar 2009 16:11:41 +0200, Aicha napisał(a):

> Hehe, jak pisałam, że chcesz medeę ugniatać, to się dziwiła. No cóż,
> powodzenia :>>>
> Mnie nie nawrócisz, niestety, na nic :)

Musiałabyś mieć w domu meżczyznę - tu solo nie da rady, musisz sama
wyciągać wszędzie te swoje karty i tak, nie wliczasz się zatem w target :->

A medea... - cóż, też nie mam zapędów do niej, musiałabym chyba przerobić
całe pokolenia w jej rodzinie, co jest absurdem; bowiem nie da się za
jednym razem ugnieść tego, co od pokoleń nie ugniatane i nie zna innego
życia...

10. Data: 2009-03-29 14:29:42

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>
12wk50c8ayrh7$.27vdl8nsvpfz$....@4...net

> Nie widzisz, bo tak wygodnie Ci z tym równouprawnieniem płci nawet w
> restauracji czy przy wsiadaniu do samochodu :->

Skąd wiesz, czy Redart dopiero nie walczy o równouprawnienie. Swoje ;)

Saulo

Jihały kozaky...
Można wychować gwałciciela...
Chcą zlinczować Papieża prezerwatywami-módlmy się;-))))
Hej, horiłka!!!
działa wam onet? [OT]