I medycyna bezsilna..

1. Data: 2006-11-01 06:50:46

Temat: I medycyna bezsilna..
Od: "Hau" <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz do lekarza:

Mam dziwny przypadek. " Fatalista Don Juan" powinien już dawno zejść -" a
on
zdrowieje."

No tak? Od wczoraj spadek wypisywanych głupot około 70%

Tak, tak... czasami medycyna jest bezsilna.

Hau...

Jako dodatek nadzwyczajny...i [ala] morał.

Pisz po psciepie tak, aby każde twoje gówno napisane - wprawiło Ciebie w
zachwyt. ?
I skończ z opisywaniem własnych ułomności...

Kuniec bajki....

2. Data: 2006-11-01 07:18:36

Temat: Re: I medycyna bezsilna..
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hau" <baj baj@onet.pl> wrote in message

Nie musiałaś zniszczyć systemu Joanny, ona ma OEM kupiony z kompem i RELOAD
nie rozpoznaje kompa, mimo, że konfiguracja sprzętowa pozostała
niezmieniona. Skąd wemie kasę na nowy sytem? A kom non stop na jej studiach
potrzebny.

3. Data: 2006-11-01 07:35:17

Od: "Hau" <baj baj@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie rozpoznaje kompa, mimo, że konfiguracja sprzętowa pozostała
> niezmieniona. Skąd wemie kasę na nowy sytem? A kom non stop na jej

=====

Po raz ostatni zawiadamiam łaskawego Pana.
Nigdy nie niszczyłem innej osobie narzędzi pracy,
I proszę nie pisac bzdurnych insynuacji - w kolejce następnych,
1- Nie wiem gdzie mieszka.
2- Po drugie - nie znam osoby,
3- Jeszcze raz zaznaczam, pisz - lecz zastanów się co piszesz...
-------Cos na wesoło...
W poczekalni oczekuje pacjent, który twierdzi, że odwiedził już wszystkich
lekarzy w mieście - informuje siostra.
A na co on się uskarża?
Na tych lekarzy!
Również jak Pan na psciepowiczow, którzy Pana mądrości nie pojmują,

Hau...

W kupie...
suszone buraczki
sen karaibów -ciasto