I nagle muzułmanie stali się mili

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Subject: I nagle muzułmanie stali się mili
Date: Thu, 12 Oct 2017 20:53:47 +0200

http://innpoland.pl/137991,ponad-8-tys-zlotych-miesi
ecznie-za-przyjecie-studenta-pod-swoj-dach-polskie-r
odziny-zabijaj-sie-o-te-oferte

"Gospodarz ma również prowadzić kuchnię bez wieprzowiny i alkoholu oraz
umożliwić modlitwę w trakcie Ramadanu."

"Po wrzuceniu ogłoszenia o takiej treści okazało się więc, że chętnych
jest aż nadto. Akademia do odbierania telefonów musiała nawet
oddelegować oddzielnego pracownika."

"Zainteresowanym daje 2 tys. euro miesięcznie przez cały czas trwania
roku akademickiego."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr