I nagle muzułmanie stali się mili

1. Data: 2017-10-12 20:53:47

Temat: I nagle muzułmanie stali się mili
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://innpoland.pl/137991,ponad-8-tys-zlotych-miesi
ecznie-za-przyjecie-studenta-pod-swoj-dach-polskie-r
odziny-zabijaj-sie-o-te-oferte

"Gospodarz ma również prowadzić kuchnię bez wieprzowiny i alkoholu oraz
umożliwić modlitwę w trakcie Ramadanu."

"Po wrzuceniu ogłoszenia o takiej treści okazało się więc, że chętnych
jest aż nadto. Akademia do odbierania telefonów musiała nawet
oddelegować oddzielnego pracownika."

"Zainteresowanym daje 2 tys. euro miesięcznie przez cały czas trwania
roku akademickiego."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-10-13 01:59:21

Temat: Re: I nagle muzułmanie stali się mili
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> http://innpoland.pl/137991,ponad-8-tys-zlotych-miesi
ecznie-za-przyjecie-studenta-pod-swoj-dach-polskie-r
odziny-zabijaj-sie-o-te-oferte

Ooo, to nie chodzi o 150 000 czarnych dzikusów z Afryki, tylko ,,15
studentów z Kuwejtu"??? To już tak źle, że Kuwejtczycy szukają darmowego
wiktu w Jurop???????? Kto płaci? Soros?
Dobra, biorę wszystkich piętnastu za połowę kosztów.
:->

--
XL

3. Data: 2017-10-13 14:15:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:
ecznie-za-przyjecie-studenta-pod-swoj-dach-polskie-r
odziny-zabijaj-sie-o-te-oferte

> I jesteś pewien, że te ofery są dokładnie od zdeklarowanych
> przeciwników islamu? Opowiedz nam o tym, prosimy;)

O tio tio ! Prosiiiiimy!

--
XL

4. Data: 2017-10-13 14:48:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.10.2017 o 20:53, Kviat pisze:
> http://innpoland.pl/137991,ponad-8-tys-zlotych-miesi
ecznie-za-przyjecie-studenta-pod-swoj-dach-polskie-r
odziny-zabijaj-sie-o-te-oferte

Następna akcja gejzety aborczej?

5. Data: 2017-10-13 15:42:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-13 o 14:15, XL pisze:
ecznie-za-przyjecie-studenta-pod-swoj-dach-polskie-r
odziny-zabijaj-sie-o-te-oferte

> O tio tio ! Prosiiiiimy!

Proszę:
OPCJA 1:
jeżeli to nie są zdeklarowani przeciwnicy islamu, to oznacza, że w
Polsce ludzi nienawidzących innych ludzi wcale nie ma tak dużo jakby
chcieli pislamiści.

OPCJA 2: jeżeli wśród tych ludzi są zdeklarowani przeciwnicy islamu, to
znaczy, że dla pieniędzy zrobią wszystko. Czyli typowe dla pislamistów.

Czegoś jeszcze nie rozumiecie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-10-13 15:44:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-13 o 14:48, pinokio pisze:
ecznie-za-przyjecie-studenta-pod-swoj-dach-polskie-r
odziny-zabijaj-sie-o-te-oferte

> Następna akcja gejzety aborczej?

Czemu mnie to nie dziwi, że koleś, który Kaczyńskiego nazywa "mężem
stanu" i chce go pochować na Wawelu, nie zrozumiał o co chodzi...?
:):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-10-13 18:09:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:
ecznie-za-przyjecie-studenta-pod-swoj-dach-polskie-r
odziny-zabijaj-sie-o-te-oferte

> Nie uwierzę, dopóki nie pokażesz swojej legitki pisu ;)

He he ?

--
XL

8. Data: 2017-10-15 23:55:15

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

GŁUPTAK Kviat napisał:
I nagle muzułmanie stali się mili

Wrogowie naszych wrogów są naszymi przyjaciółmi.

To chyba Saddam napadł na Kuwejt, czy nie?

> Polsce ludzi nienawidzących innych ludzi wcale nie ma tak dużo jakby
chcieli pislamiści.

Głuptaku, nie chodzi o nienawiść, tylko o to że 500 mln
europka nie jest w stanie pomieścić 20% luda z afryki.
Ciągłe upokarzanie niemców przez niekontrolowany ich zalew ciapatymi
z afryki musi skończyć się źle, głuptaku - nie masz wyobraźni.

9. Data: 2017-10-16 00:48:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:
> [...]
>

> Głuptaku, nie chodzi o nienawiść, tylko o to że 500 mln
> europka nie jest w stanie pomieścić 20% luda z afryki.

Ani na nich robić.

> Ciągłe upokarzanie niemców przez niekontrolowany ich zalew ciapatymi
> z afryki musi skończyć się źle

No - odrodzeniem się w Niemczech faszyzmu i nazizmu, po czym wojną.
Albo - państwem islamskim przy naszej granicy, po czym wojną.
Niczym innym. D...zawsze z tyłu.
:-(

> głuptaku - nie masz wyobraźni.

Ma - w razie czego sp...li do Kanady.
:-|

--
XL

10. Data: 2017-10-16 07:16:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-16 o 00:48, XL pisze:

> No - odrodzeniem się w Niemczech faszyzmu i nazizmu, po czym wojną.

Ty się boisz faszyzmu? LOL... i to dlatego zapisałaś się do ONRu?
Groźniejszy dla Polaków jest rosnący w siłę faszyzm w Polsce. I
galopująca głupota takich jak ty, którzy się do tego przyczyniają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Międlar
Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic
Catalunya!
VaxigripTetra
Taką Polskę mamy!