I nagle muzułmanie stali się mili

11. Data: 2017-10-16 12:19:12

Temat: Re: I nagle muzułmanie stali się mili
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ty się boisz faszyzmu? LOL... i to dlatego zapisałaś się do ONRu?

W 1934 jeszcze nawet aniołki o mnie nie ćwierkały, ale jakbyś słyszał o
reaktywacji, to daj znać.

> Groźniejszy dla Polaków jest rosnący w siłę faszyzm w Polsce.

Albowiem powinien rosnąć tylko w Niemczech, w Rosji i na Ukrainie, a u nas
tyszczyzm i kopaczyzm?

> galopująca głupota takich jak ty, którzy się do tego przyczyniają.

Wiem, wiem - dla ciebie ruch narodowy i patriotyzm to ,,głupota". Oby jej
nie zabrakło, to może się Polska jakoś ostanie. Bo jak patrzę na takich
mondrych ,,kopaczy" jak ty, to przyszłość Polski widzę tylko w takiej
wersji:
http://demotywatory.pl/3669472/Kolejny-rozbior-Polsk
i-rozpoczety

--
XL

12. Data: 2017-10-16 14:17:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-16 o 12:19, XL pisze:

> W 1934 jeszcze nawet aniołki o mnie nie ćwierkały, ale jakbyś słyszał o
> reaktywacji, to daj znać.

Znowu udajesz, że nie zrozumiałaś?
No tak, czasem zapominam do kogo piszę, ty faktycznie nie rozumiesz.

> Albowiem powinien rosnąć tylko w Niemczech, w Rosji i na Ukrainie,

I dlatego u nas też powinien rosnąć? Co za debilne usprawiedliwienie...

> a u nas
> tyszczyzm i kopaczyzm?

Paranoja nadal cię nie opuszcza...

> Wiem, wiem - dla ciebie ruch narodowy i patriotyzm to ,,głupota".

Dupa tam wiesz. Ty nie rozumiesz słowa patriotyzm, dlatego ci się
wszystko plącze w głowie. Patriota nigdy by się nie zapisał do ONRu, nie
nosił na brudnych przepoconych gaciach jakichś rysunków i napisów z
"żołnierzami wyklętymi", czy jak wy ich tam nazywacie, nie wychwalał
Hiltera i nie powoływał na debilne wypowiedzi współczesnych faszystów
Niemieckich.
Nie głosowałby na ludzi pokroju Macierewicza, Pawłowicz itp. Misiewiczów
i Szyszków i nie klękałby przed Rydzykiem.
To zaprzeczenie patriotyzmu, o ludzkiej godności i przyzwoitości nie
wspominając. Więc przestań sobie wycierać gębę patriotyzmem, kogo ty
chcesz oszukać? Ci co się dali oszukać już są oszukani, pozostała część
ma trochę więcej w głowie i zaklinanie rzeczywistości nic ci nie da,
więc już możesz przestać pisać głupoty.

> Oby jej
> nie zabrakło, to może się Polska jakoś ostanie. Bo jak patrzę na takich
> mondrych ,,kopaczy" jak ty, to przyszłość Polski widzę tylko w takiej
> wersji:

Ty się nie patrz bezmyślnie, ty się zacznij uczyć historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-10-16 14:39:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Nie głosowałby na ludzi pokroju Macierewicza, Pawłowicz itp. Misiewiczów
> i Szyszków i nie klękałby przed Rydzykiem.

Znaczy - ty!
LOL

> [...]
> więc już możesz przestać pisać głupoty.

> Ty się nie patrz bezmyślnie, ty się zacznij uczyć historii.

Twoje ,,historie" mnie nie rajcują - ucz ich kogoś innego, co je łyknie
nawet bez popitki.

--
XL

Międlar
Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic
Catalunya!
VaxigripTetra
Taką Polskę mamy!