I taki jest finał NIESPODZIANKI - przeczytajcie.

1. Data: 2006-03-14 18:41:17

Temat: I taki jest finał NIESPODZIANKI - przeczytajcie.
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W postach dotyczących niespodzianki pojawila sie dzisiaj taka wiadomość,
CYTUJE:
tutaj:

http://photofile.ru/denided.php?id=1211053

hasło:

8943start

(nie rób żadnych przerw w haśle)

Autor: r...@w...pl

KONIEC CYTATU.

Proszę spojrzeć tutaj:
http://glinki.com/?l=fupeyz

Autor r...@w...pl upublicznił hasło do mojego albumu. Prosiłam o zachowanie
tego hasła dla siebie lub przesylanie go w listach na skrzynki.
Przykro mi, że tak się stało.
Hasło już zostało zmienione.

2. Data: 2006-03-14 18:53:32

Temat: Re: I taki jest final NIESPODZIANKI - przeczytajcie.
Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwazam, ze nalezy dotrzec do tej osoby, upublicznic jej dane i
zrobic blokade na kwartal z dostepem do wszelkich albumów, forum
itp. Jest to swinstwo i nie boja sie tego publicznie powiedziec.
TAK SIE NIE ROBI!!!

3. Data: 2006-03-14 19:11:25

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Autor r...@w...pl upublicznił hasło do mojego albumu. Prosiłam o zachowanie
> tego hasła dla siebie lub przesylanie go w listach na skrzynki.

Cholera!!! Cholera!!! Że też zawsze musi znaleźć się jakaś "nadgorliwa" i
wszystko zapsuć! A tak się ciszyłam....

4. Data: 2006-03-14 19:14:10

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje drogie koleżanki - nie chcę tu dyskutować i rozwijać wątku. To i tak nic
nie zmieni - wszystkie albumy mają już zmienione hasła. Mnie osobiście aż tak
bardzo to nie dotknęło, bo ja blokuję hasła i koniec. Ten ktoś, kto
upublicznił tajne hasło zrobił innym przykrość, bo stracili w ten sposób
dostęp do albumów.
Myślę, że nie ma co pisać tu i denerwować się publicznie.
Rinio - a fe, nieładnie. I co z tego masz? Pozdrówki, Rinio. Mnie humoru i tak
nie zepsułaś/ zepsułeś.

5. Data: 2006-03-14 19:27:27

Temat: RINIO WYJASNIA
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilą dostalam na skrzynkę list od winowajcy. Rinio napisała, cytuję
treść tego listu (skopiowałam):
Bardzo przepraszam za pomyłkę. CChciałam wysłać na adres mailowy a
poszło na forum. Tak to moja wina - przyznaję się. Wydawało mi się że
wykasowałam tą wiadomość z serwera NEWS ale okazało się ze zrobiłam zle.
Właśnie miałam pisać do ciebie o zmianę hasła.
Jeszcze raz bardzo przepraszam i powiedz co moge zrobić w ramach
przeprosin.
Gdybyś miała jakieś kłopoty z tego mojego "gapiostwa" to zwal to na mnie!
Przepraszam raz jeszcze.
Pozdrawiam
===================== To koniec cytatu z listu Rino do mnie.

Nie wiem, czy tak było naprawdę, może to pomyłka, może nie...
Musiałam zmienić hasła, bo ......(wiadomo)

6. Data: 2006-03-14 19:34:32

Temat: Re: RINIO WYJASNIA
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

gosewa wrote:
> [...]
>
> Nie wiem, czy tak było naprawdę, może to pomyłka, może nie...
> Musiałam zmienić hasła, bo ......(wiadomo)

Ja nie zdazylam tego zobaczyc, widac przegladnelam grupe po anulowani
wiadomosci. Ale w archiwum jest. Szkoda, wczoraj zaczelam chomikowanie ale
odlozylam na dzisiaj :(

Zazula

7. Data: 2006-03-15 12:34:58

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

No nie wiem czy to pomyłka?? Ale niech tak bedzie. Miałam szczęście że choć
zdążyłam zerknąć :)))
Pozdrawiam
Misiek

9. Data: 2006-03-15 13:33:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar 2006 20:27:27 +0100, "gosewa"
<g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>Nie wiem, czy tak było naprawdę, może to pomyłka, może nie...
>Musiałam zmienić hasła, bo ......(wiadomo)

Wszystko jest mozliwe, chyba prawie kazdy z nas cos podobnego
wykonal...ja niejednokrotnie bralam udzial w usuwaniu roznych
postow, by ludziom twarz ratowac, nie zawsze sie udawalo :/
a tak nawiasem to czy osoba byla upowazniona do podawania hasla
dalej, nawet prywatnie?

pierz
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2006-03-15 19:12:45

Od: agrafka <""agrafka_3\"@NO SPAMo2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl napisał(a):
> No nie wiem czy to pomyłka?? Ale niech tak bedzie. Miałam szczęście że choć
> zdążyłam zerknąć :)))
> Pozdrawiam
> Misiek

Szkoda ja tylko zdążylam zerknac, a takiego smaka miałam na te cudenka :((

Pozdrawiam
Wanda

Bliźniak
zegary