I znów księżniczka Anna spadła z konia!

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: I znów księżniczka Anna spadła z konia!
From: XL <i...@g...pl>
Date: 22 Jun 2018 13:21:47 GMT

https://wpolityce.pl/m/swiat/269603-tusk-broni-slowe
nii-i-siebie-jestem-od-zwolywania-szczytow-a-nie-min
iszczytow-i-dlatego-zwolal-go-juncker

,,(...) Szef Rady Europejskiej starał się bagatelizować fakt, że spotkanie
zwołał nie on, a szef Komisji Europejskiej.
Ja jestem od zwoływania szczytów, a nie od zwoływania miniszczytów
-- oświadczył.

LOL

(...)Byłoby rzeczą nie do zaakceptowania, gdybym zwoływał szczyty tylko
wybranej grupy liderów. Dziś można wyczuć nerwowość w niektórych stolicach
z powodu tej inicjatywy szefa Komisji i kanclerz Niemiec, ponieważ ta
dwójka polityków stoi za tą inicjatywą
-- podkreślił Tusk."

No i nie zwołał. He he.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/merkel-i
-macron-chca-wspolnego-budzetu-strefy-euro,846905.ht
ml

I właśnie (Merkel i Macron) znowu go olali ?

--
XL