IV Europejski Kongres Dialogu i Uniwersalizmu

1. Data: 2005-07-25 19:40:11

Temat: IV Europejski Kongres Dialogu i Uniwersalizmu
Od: Flip <g...@o...pomysl.chwile.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo ze jest to kongres filozoficzny mam nadzieje ze zainteresuja kogos
ponizsze wyklady :)

29 lipca (piątek) Audytorium (dawny budynek BUW), Krakowskie
Przedmieście 26/28
NAUKI SPOŁECZNE: REALIZOWANE SZANSE EGZYSTENCJALNEGO I HISTORYCZNEGO
OPTYMIZMU
Dyskusja panelowa, godz. 10:00
Przewodnicząca: Prof. dr hab. Jolanta Kulpińska (UŁ)

10:00-14:00
Panel autorów księgi o Janie Szczepańskim, przygotowywanej przez
Wydawnictwo Sejmowe

Sesja VIII, godz. 16:00
MEDYCYNA I MĄDROŚĆ CODZIENNA:
KU DŁUGOWIECZNOŚCI I NOWEJ JAKOŚCI ŻYCIA

16:00
Prof. dr hab. n. med. Tadeusz Tołłoczko, b. rektor AM, b. prezydent
International Hospital Federation

Homo Homini Res Sacra, szanse długowieczności i jakość życia
16:30
Prof. dr hab. Wojciech Roszkowski, Katedra Żywienia Człowieka SGGW

Zasady żywienia człowieka dorosłego według najnowszych badań Unii
Europejskiej
17:00
Prof. dr hab. n. med. Waldemar L. Olszewski, Centrum Medycyny
Doświadczalnej PAN, Przewodniczący Klubu Chirurgów

Długowieczność i badania w USA nad nieśmiertelnością biologiczną
17:30
Dr Abraham Mitias, USA

Interdisciplinary research and 'American Longevity'
18:00
Pytania i dyskusja

30 lipca (sobota)

Sesja IX, godz. 10:00
Centrum Sztuki Współczesnej, Zamek Ujazdowski (Al. Ujazdowskie 6)
FUNDAMENTY RACJONALNOŚCI I DŁUGOŚCI ŻYCIA: HOMO UNIVERSALIS

10:00
Wprowadzenie:
Badania Noblisty Amartya Sena: Miary i metody podwyższania jakości życia

11:00
Dr Andrzej Mirski, UJ

Mózg i mądrość
11:30
Prof. dr hab. Jerzy Hubert, AGH

Synergia jako mechanizm sukcesu ewolucji i egzystencji
12:00
Dr Sławomir Sobczak, WSPR ,,Pedagogium"

Mądrość: mit czy zasada wychowania?
12:30
Lesław Michnowski, Prezes Klubu Twórców Ekorozwoju

Trwały rozwój, mądrością sterowany, jako warunek przetrwania
13:00
Barua Madal, Bangladesz

http://www.dialogue.uw.edu.pl/

http://www.dialogue.uw.edu.pl/IVE/IVEKPR.doc - Caly program jesli kogos
blizej zainteresuje :)

2. Data: 2005-07-25 20:58:54

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flip" <g...@o...pomysl.chwile.pl> napisał w wiadomości
<cut>> Przedmieście 26/28

> <cut>> Panel autorów księgi o Janie Szczepańskim,
> <cut>I MĄDROŚĆ CODZIENNA:
> KU DŁUGOWIECZNOŚCI I NOWEJ JAKOŚCI ŻYCIA
>
> <cut>Tołłoczko, <cut>, szanse długowieczności i jakość życia
> <cut>, Katedra Żywienia Człowieka SGGW
> <cut> żywienia człowieka dorosłego według najnowszych badań Unii
> Europejskiej
> <cut> Doświadczalnej PAN, Przewodniczący Klubu Chirurgów
>
> <cut>Długowieczność i badania w USA nad nieśmiertelnością
biologiczną
> <cut>

mozesz to przetlumaczyc na jakis europejski jezyk?

--
pozdro
ape

Captopril...?